Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän sitä luulis. Toistaiseksi vaikutus on aina ollu päin ja vastainen.Rasva vaan tirisee lämpimässä?
Kannatan sellaista missä sattuu oikeasti.Pitäsköhän mennä karateen?
Tänään oli sellainen wax on, wax off päivä niin tuli mieleen ja sitäpaitsi oon katsonut kaikki Cobra Kai jaksot niin valmiiksi melkein pätevä.
mitäjumalautaEnnenkuin kukaan kysyy niin ei. En ole koskaan katsonut yhtään Steven Seagalin elokuvaa. Enkä katso.
Olen katsonut.Ennenkuin kukaan kysyy niin ei. En ole koskaan katsonut yhtään Steven Seagalin elokuvaa. Enkä katso.
mitäjumalauta
Casey fucking Ryback
ainoa oikea Masterchef
Junnuna reenasin semitosissaan muai aiai thaita, joka vtun kerta sattui johonkin, yleensä varpaat tai sormet mustana.Kannatan sellaista missä sattuu oikeasti.
#jätkälöioikeesti
Ennenkuin kukaan kysyy niin ei. En ole koskaan katsonut yhtään Steven Seagalin elokuvaa. Enkä katso.
Seagalin leffoissa on jotenkin samankaltainen juoni kaikissa, ei vissiin ole hetkeen tullut mitään uutta?
Jossain Moskvawoodissa varmaan olisi tarjolla rooleja.
Ennemmin melkein laittaa A-studion kun sen leffan jos ei muuta tarjolla telkasta.
Mitäs tyypit on mieltä veden litkimisestä?
Luin tuossa just sitä painonhallinta ryhmää facessa ja joku kysyy miten aloittaa itsensä kuntoon laittaminen, joku ohjeistaa juomaan paljon vettä.
Lähinnä sitä miettinyt kuinka monen elämä oikeasti muuttuu jos kaikki muu pysyy vakiona mutta joka päivä juo litran enemmän vettä kuin aiemmin?
Toki oletus ettei ole ennenkään elänyt jatkuvassa nestehukassa.
Ois voinut tulla mun suusta.Kun juo vettä paljon, kusee paljon.
Vesi ei täytä masua ja vie näläntunnetta pois. Masua ei voi huijata silloin, kun se tahtoo ruokaa. Myöskään kehon rasva ei liukene rasvaan eli läskiä ei voi pissiä pois.
En usko, että normaalisti terveehkö henkilö kärsii nestehukasta. Ne oikeasti kuivuneet on sairaalassa kanyyli käsivarressa. Joku hirveä paskaoksennustauti tai dementiamummo ei muista syödä eikä juoda.
Höpöhöpöjuttua.
Kohta tuleekin sinne palstalle.Ois voinut tulla mun suusta.
Jäi vähän yli noista "listoituksista"Siinähän on jo näppärästi varauduttu pahaan päivään!
Ois voinut tulla mun suusta.
Mä sain aikanaan tästä kunnon tappelun aikaan.Ja voin vielä jatkaa.
Missä vaiheessa ihmiset alkoivat kantaa vesipulloja mukanaan??? Wanhaan hyvään aikaan sellaista ei tehty muutakuin mahdollisesti silloin, kun lähdettiin johonkin hikijumppaan. Nyt on vesipullot mukana joka toisella Kuopion torin poikki kävelevälläkin ettei vaan iske nestevajaus vaikka ei se nyt saatana mikään Kalaharin autiomaa ole.
Unohdinkohan ottaa aamulla hormonikorvauspillerin, kun v***taa jo pelkkä ajatus Toisista Ihmisistä?