En tykkää churroista. Käytiin vloppuna kansainvälisillä suurmarkkinoilla, päädyin syömään lohikeittoa.
Minä en ole ikinä maistanut churroja, mutta noilla markkinoilla imppaan aina sitä ihanaa rasvaista hajua

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tykkää churroista. Käytiin vloppuna kansainvälisillä suurmarkkinoilla, päädyin syömään lohikeittoa.
Uppopaistettua, sokerissa kieriteltyä taikinaa jota dipataan suklaaseen yleensä. Kyllä se dopamiinia vapauttaa varmastikin houkuttelevan määrän.Minä en ole ikinä maistanut churroja, mutta noilla markkinoilla imppaan aina sitä ihanaa rasvaista hajuaEn uskalla kokeilla, koska jos ne on hyviä, niin niitähän sitten mussuttaa. En tarvitse yhtään enempää syömishoukutuksia.
noihin sun vetisseihin
Kato #vitnesssäkrifais2/5. Liian vähän pekonia. Ruokakerma < oikea kuohukerma.
katso liitettä 265560
muoks. noihin sun vetisseihin, ei Destryn kuvaksi.
Hah. Talon seinään on ilmestynyt töherrys, jossa muka lukee jotain, mutta eihän siitä kukaan selvää saa. Onko tässä nyt järjestettävä jonkunlainen kodinturvajoukko. Mitään rotia ei näytä enää olevan![]()
Niistäkin. Tietysti.puhummeko siis NAISista?
taitaa olla vain huimausaineen käyttäjiä pesiytynyt &reviirinmerkkauksen
Ei maistu millekään muulle ku dippisoossille, nautin soossin mielummin ilman mautonta keppiä. Munkit parempia.Uppopaistettua, sokerissa kieriteltyä taikinaa jota dipataan suklaaseen yleensä. Kyllä se dopamiinia vapauttaa varmastikin houkuttelevan määrän.
Voi vitsi teidän kans. Minä oon haaveillu yhdestä tuoreesta korvapuustista maitolasillisen kanssa tässä viime viikkoina ja sellaisen joutuu ehkä hankkimaan jahka dieetti lobbuu.