Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En tykkää churroista. Käytiin vloppuna kansainvälisillä suurmarkkinoilla, päädyin syömään lohikeittoa.

Minä en ole ikinä maistanut churroja, mutta noilla markkinoilla imppaan aina sitä ihanaa rasvaista hajua 😃 En uskalla kokeilla, koska jos ne on hyviä, niin niitähän sitten mussuttaa. En tarvitse yhtään enempää syömishoukutuksia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä en ole ikinä maistanut churroja, mutta noilla markkinoilla imppaan aina sitä ihanaa rasvaista hajua 😃 En uskalla kokeilla, koska jos ne on hyviä, niin niitähän sitten mussuttaa. En tarvitse yhtään enempää syömishoukutuksia.
Uppopaistettua, sokerissa kieriteltyä taikinaa jota dipataan suklaaseen yleensä. Kyllä se dopamiinia vapauttaa varmastikin houkuttelevan määrän.
 
noihin sun vetisseihin
 
voi olla myöh hehkeitä kuulantyöntäjiä #aivanmitävaan
 
Hah. Talon seinään on ilmestynyt töherrys, jossa muka lukee jotain, mutta eihän siitä kukaan selvää saa. Onko tässä nyt järjestettävä jonkunlainen kodinturvajoukko. Mitään rotia ei näytä enää olevan 😠
 
Ai että, kun muut tiimin jäsenet ei oo hoitanu hommiaan, niin joutuu nyt olemaan täysin tekemättä töitä loppupäivän ja varmaan huomisenkin. Siis toki voisinhan mä hoitaa ne niiden hommat itsekkin, et sais sit omia hommia eteenpäin, mut enpä taida viitsiä.
 
Hah. Talon seinään on ilmestynyt töherrys, jossa muka lukee jotain, mutta eihän siitä kukaan selvää saa. Onko tässä nyt järjestettävä jonkunlainen kodinturvajoukko. Mitään rotia ei näytä enää olevan 😠


taitaa olla vain huimausaineen käyttäjiä pesiytynyt &reviirinmerkkauksen
 
Vielä noin 12 tuntia kohteeseen. Kovaa hommaa tämä virkamatkustaminen.

IMG_0137.webp
IMG_0138.webp
IMG_0140.webp
IMG_0142.webp
 
taitaa olla vain huimausaineen käyttäjiä pesiytynyt &reviirinmerkkauksen

Erittäin vahva epäily. Minun naapuri oli nähnyt ikkunasta tyyppejä, kun ne mesosivat pihalla. Ihmisiä ei tietysti pitäisi arvostella ulkonäön perusteella, mutta selvä narkkihabitus oli kuulemma havaitavissa. Olisiko jäänyt jollakin lasku maksamatta.
 
Voi vitsi teidän kans. Minä oon haaveillu yhdestä tuoreesta korvapuustista maitolasillisen kanssa tässä viime viikkoina ja sellaisen joutuu ehkä hankkimaan jahka dieetti lobbuu.

ei kai se nyt perkeles niin nuukaa ole, että yhteen maitoon ja nisuun kaatuu?

entä jos kuolet ennen dietin loppua, jää nauttimatta

nauti kun vielä voit, uskon että lopputuloksessa et tule huomaamaan yhtä pullaa ja lasia maitua
 
92€ cheer kengät, jotka +-12 kk kuluessa jää pieneksi, tilattu.

Luojan kiitos tyttäret ei harrasta ratsastusta, jääkiekkoa, taitoluistelua ym.

Aika etullisesti tässä pääsee kaks lasta, molemmilla kaks harrastusta lajimaksut yht 1400e vuoteen + pari leiriä. Ja treenivaatteiks shortsit, lajipaita ja lajilenkkarit.
 
Back
Ylös Bottom