Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotkut asiat ovat sellaisia, että niitä on syytäkin vatvoa aivan niin pitkään kuin aihetta on.
Juu, ehdottomasti samaa mieltä. Arvelin vaan, että oliko jotain uuttaki tämän ilmiselvyyden lisäksi...
Ja onhan siellä Kriston kilpailija/kollegakin saanut kutsun keskustelemaan alan käytännöistä ns. leivättömän pöydän ääreen.
Jep. Mutta eeeei oo mittään kartellin kaltaisia hommia.
 
Kokeillaan vielä kerran kuvan liittämistä. Henkilökunta haluaa ilmeisesti nukkumaan, tulee avecit tuplana pyytämättä (ei kuvassa).
IMG_0133.webp
 
Ylen Sankie Briha muuttaa meille viikonloppuna. Ylipainoa on sen verran, että terveyden vuoksi on laihdutettava. Itse toki tykkään vähän muhkummista ja voimamasu on plussaa, mutta nyt on hyvinvointi tärkeämpää!

Olen tutkinut Light-tuotteita. Hämmästyttää, että kaikissa löytämissäni on viljaa 😳
YSB ei tarvitse viljaa. Se tarvitsee lihaa. Mielestäni tässä on iso ristiriita. Muka terveystuote , jossa on sisältönä kuitenkin täysin tarpeetonta - jopa haitallista - höttöhiilari"ravintoa".

Joten eipä osteta Light-ruokaa. Täytynee panostaa kunnon proteiiniin eli lihapulliin - raakana. Proteiini tekee kylläiseksi. Erilaista liikuntaa on myös suositeltu ja säännöllisiä, valvottuja ateriointihetkiä. Saas nähdä, kuinka bullean bojan aktivointi onnistuu - varsinkin kun kyseessä on iäkkäämpi herkkusuu, jonka nuoruuden juoksut on jo juostu. Luultavasti herkuilla voi houkutella nousemaan ylös sohvalta kunhan löytyisi joku maistuva ja vähäkalorinen tuote.
 
Joten eipä osteta Light-ruokaa. Täytynee panostaa kunnon proteiiniin eli lihapulliin - raakana. Proteiini tekee kylläiseksi.
Jotain tuommoisia ostettu muun muassa tänne, pitäs olla ihan laadukasta kissanruokaa:


Sit on joku pussi, jossa lukee Super Food, joka on kanssa tuommosta vastaavaa viljatonta ja sokeritonta, mutta en löydä äkkiseltään.

Ihmisten lihoissa kai herkästi liikaa suolaa. Laukeaa kisun munuaiset herkästi, jos niitä syöttää.
 
Mun 15v cattus voi syödä ainoastaan canagan kissinruokaa 89,9€ säkki muuten repee perse. On kaks tai kolme kertaa revenny. Siis anaalirauhaset puon silimän vierestä. Tarvinnu ell tikata kiinni. Mikä vitun järki siinä? Ainiin puhutaan kissoista pitää järki unohtaa.
 
Ihmisten lihoissa kai herkästi liikaa suolaa. Laukeaa kisun munuaiset herkästi, jos niitä syöttää.

Neiti Kesäheinälle on maistunut Mush-merkin raakalihapulla. Nimenomaan kissoille tarkoitettu. Yhtenä iltana en vaan muistanut ottaa sitä ajoissa sulamaan, joten kun kisu alkoi pyöriä keittiössä kovin vaativan näköisenä niin laitoin lihapullan mikroon sulatusteholle. Ikävä kyllä se alkoikin kypsentyä nopeasti ennenkuin ehdin ottamaan sen pois. Kissalle kelpasi, mutta minua oksetti haju joten piti ahkerasti tuuletettaa sen jälkeen. Yleensä olen tarjoillut kissoille pari kertaa viikossa hieman broilerin paisti-/fileesuikaleita, että saavat pureskella kunnolla, mutta tämä neitokainen oksensi muutaman kerran samana päivänä, kun sitä oli syönyt. Ajattelin, ettei sen masu jostain syystä kestä sitä, mutta syy taisi olla raksujen ahmiminen, koska oksentelut loppuivat kun ostin raksuja varten astian, josta kissan pitää tassulla ne onkia yksitellen pois. Edellisen kerran oksensi 29.7. (Joo, olen neuroottinen eli pidän oksennuspäiväkirjaa 😄). Pitääpä kokeilla vihjaamaasi Monsteria, jos vaikka sattuisi sellainen ihme, että Neiti Kesäheinällekin kelpaisi - on selkeästi nirsoiluun taipuvainen tapaus. PrimaCatin ruoat maistuvat kohtalaisesti.

Ilmeisesti YSB imuroi kaiken mahdollisen, koska muistuttaa Herr Doktoria.
 
Pitääpä kokeilla vihjaamaasi Monsteria, jos vaikka sattuisi sellainen ihme, että Neiti Kesäheinällekin kelpaisi - on selkeästi nirsoiluun taipuvainen tapaus. PrimaCatin ruoat maistuvat kohtalaisesti.
Ainakin noita on useampaa eri makua. Ja purkeissakin tais olla vielä erikseen semmosta vähän tiiviimpää, ellen sekoita toiseen merkkiin.

Jos jossain on katkarapua mukana, niin ne haisee jääkaapissa aivan kuolemalle.. hyi saatana. Niitä ei voi suositella on valmistaja mikä hyvänsä.
 
Back
Ylös Bottom