Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle piirsi rakennusinsinööri portaikkoa.Minkä minikokoisen kääpiön mittojen mukaan junan pöytätaso on rakennettu? Hyvä että mahtuu jalat alle.
Suomen ykkösmökkikunta.Minkätakia Mäntyharju on olemassa? Onko sillä joku salattu tarkoitus
Ehdottomasti. 3 jekkubaileysiä esim. alkuun, molempia 4cl yhteen drinkkiin, loppumatka ylläpitoa miedoilla.Pitänee käydä ravintelivaunussa! Nyt jos alkaisi pämppäämään, niin tulisi letkeää ja innovatiivista tekniikkaa illalla.
Itse asiassa nyt olen pystynyt kävelemään ilman pohjekipua sellaisia matkoja, jotka aikaisemmin aiheutti todella kovan kivun.Meinasin just, että eikö orsillan abi-paineilla rullamitta riittäisi.. (ymmärsin että HUSsilla ei riitä resurssit hoitamaan ASO tautia missä ei ole leposärkytasoista ongelmaa)
Monelta hesoissa? Tulen jallupullon kanssa vastaan ja siirrytään sitten mummikseen.Pitänee käydä ravintelivaunussa! Nyt jos alkaisi pämppäämään, niin tulisi letkeää ja innovatiivista tekniikkaa illalla.
Kyllä ruumis kasvattaa myös uutta verisuonta vajaasyötön alueelle, mutta tokikin kovin hitaasti.Johtuneeko kepin tuomasta tuesta (yritän olla nojaamatta siihen) vai muuten muuttuneesta askellustyylistä.
AdguardVitun temu. Koko ajan mainosta joka alustalla. Ikinä en oo klikannu auki enkä klikkaa.