Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Uiminen on parhaimpia liikuntamuotoja mitä on. Pros: sopii kaiken kokosille ja kuntosille ja raajarikoille, ei kommunikaatiota muiden kanssa, halpaa, riittää uikkarit, puhdistuu samalla, ei tarvi ajatella, litinä vaan kuuluu korvissa, voi rintauinnin pitkällä liu'ulla tsekkaa sämpylät mikäli ei mummo-aikaan ole reenaamassa.
Verrattain monipuolista on ja hyvä hapenotolle ja tosiaan sopii myös vammaisille.

Mutta: tylsää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Verrattain monipuolista on ja hyvä hapenotolle ja tosiaan sopii myös vammaisille.

Mutta: tylsää.
Just tää.
Mulla ois uimahalli vieressä ja sinällään uiminen on ihan jees, oon kuitenkin 30min päästä ihan kypsä hinkkaamaan sitä allasta päästä päähän.
 
Paperilla kaikki on yksinkertaista ja kalori on aina kalori, mutta pysyvät elämäntapamuutokset vaatii usein niin paljon työtä, että harva on siihen valmis ja lannistuu heti alussa. Haluttaisiin pikaratkaisuja, mutta todellisuus on se, että ne samat eteenpäin vievät valinnat pitää jaksaa tehdä aina uudestaan ja koska ne eivät tule selkärangasta, toisin kuin ne vanhat tutut tavat, niin mieli väsyy ja tuntuu helpommalta luovuttaa vaikka juuri se on usein hetki jonka ylittämällä ne vaikeudet ennen pitkää voitetaan ja asioista tulee helpompia.
 
Kävely sopii useimmille

Minulle ei, onniin tylsää hommaa

en ole tainnut tänävuonan käydä kävelyllä vielä kertaakaan

jos siis Minun tulisi hallita painoa kävelemällä niin ei tulisi mitn
 
Tuo mäkiköpöttely on aika jees koska siinä helppo ottaa iisimmin tai kovempaa, eikä tartte alkaa juoksemaan ja syke nousee. Lisäksi aivan ehdoton ykköslaji jos haluaa katsella naisten peboja, näkee läheltä ja jopa silmän tasalta luontaisessa liikkeessä. Ei missään muussa lajissa onnistu noin hyvin.
 
Tuo mäkiköpöttely on aika jees koska siinä helppo ottaa iisimmin tai kovempaa, eikä tartte alkaa juoksemaan ja syke nousee. Lisäksi aivan ehdoton ykköslaji jos haluaa katsella naisten peboja, näkee läheltä ja jopa silmän tasalta luontaisessa liikkeessä. Ei missään muussa lajissa onnistu noin hyvin.
Mulla kun ei ole varsinaista tarvetta saada lisäkulutusta lenkillä tms. niin miettinyt just mäkivetoja, eilen ajoin Messilän rinteen ohi niin mietin että siellä vois käydä ryntäilemässä.
Saman saisi juoksemalla tolpan välin tai uimalla täysiä altaan päästä päähän, kuitenkin hiit tyyppistä missä sykkeet tappiin.
 
Tuo mäkiköpöttely on aika jees koska siinä helppo ottaa iisimmin tai kovempaa, eikä tartte alkaa juoksemaan ja syke nousee. Lisäksi aivan ehdoton ykköslaji jos haluaa katsella naisten peboja, näkee läheltä ja jopa silmän tasalta luontaisessa liikkeessä. Ei missään muussa lajissa onnistu noin hyvin.

sieltä tulee kakkaa
 
Paperilla kaikki on yksinkertaista ja kalori on aina kalori, mutta pysyvät elämäntapamuutokset vaatii usein niin paljon työtä, että harva on siihen valmis ja lannistuu heti alussa. Haluttaisiin pikaratkaisuja, mutta todellisuus on se, että ne samat eteenpäin vievät valinnat pitää jaksaa tehdä aina uudestaan ja koska ne eivät tule selkärangasta, toisin kuin ne vanhat tutut tavat, niin mieli väsyy ja tuntuu helpommalta luovuttaa vaikka juuri se on usein hetki jonka ylittämällä ne vaikeudet ennen pitkää voitetaan ja asioista tulee helpompia.
Ja jos saakin tuloksia, niin ei voi vaan palata vanhoihin tapoihin.
#yoyo
 
On muuten monipuoleinen laji tämäkin.
Harrastajatikkailla keikkuminen päivätolkulla.

IMG_0870.webp


Toivottavati ei tipu paino, koska se tulee sitten kaikki kerralla ja pipi.
 
Mulla kun ei ole varsinaista tarvetta saada lisäkulutusta lenkillä tms. niin miettinyt just mäkivetoja, eilen ajoin Messilän rinteen ohi niin mietin että siellä vois käydä ryntäilemässä.
Saman saisi juoksemalla tolpan välin tai uimalla täysiä altaan päästä päähän, kuitenkin hiit tyyppistä missä sykkeet tappiin.

Mä menen ihan rauhallisesti. Mäessä toki aina mahdollisuus säätää vaikeusastetta helposta(?) aivan extremeen. Lisäksi pääsee muitakin reittejä ylös kuin portaita. Ja voihan siellä tasaisemmallakin käyskennellä jos siltä tuntuu. Mutta katotaan ny kauanko tätäkin vähää jaksaa.
 
Kävely sopii useimmille. Ei tarvitse erikoisvälineitä. Eikä jäsenyyttä. Pääsee heti omalta ulko-ovelta matkaan. Voi kävellä itsekseen, niin ei tarvitse kärsiä muista ihmisistä.

Muut ihmiset nimittäin pilaavat monta asiaa.
Sauvakävely on myös hyvä, vaikka se ehkä mielletään vähän eläkäläisten liikunnaksi.
 
Back
Ylös Bottom