Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jäin pohtimaan, kuinka kuvan tilanne on mahdollinen.

Eihän nuo pökät tuonne vakoon nyt tuolla tavalla mene, vain vetämällä.

Jää 2 vaihtoehtoa. Hän joko pieree sisäänpäin varsin voimakkaasti, tai sitten käellään survoo ne vakoon.
Eilen viimeksi jätin yhden pätkän kokonaan pois, ihan vain koska normista poiketen kuvasin takaapäin (itseäni) ja housut roikkui perseestä niin näytti todella typerältä.
Mutta en nyt silti alkaisi vetämään persvakoon housuja, etenkään kollareita. Vois kohta olla nahkalakkimiehet ottamassa yhteyttä...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta ruudussa oma suosikkini Puolan Pia Skrzyszowska

1723190350895.webp

Myös tuo naisten seitsenottelu hauskaa seurattavaa.

Woltilla Niveaa. Ja varmaan lounastakin tarvis.
 
Vituttaa tommonen, kun ihmiset ostaa rationaalisesti asioita :D ite tilasin taas eilen illalla 400€ luurit "palsukäyttöön", kun noi vanhat painaa vähän korvalehtiä ja noi on varmaan 2kk sisällä taas myynnissä, jos vanhat merkit pitää paikkansa.
Ei osta. En ikinä maksaisi 400 euroa mistään luureista.
 
Ei osta. En ikinä maksaisi 400 euroa mistään luureista.
Sulla tais mennä tuosta edellisestä jotain vähän ohi.. :D Mut jokainen ostaa toki ihan just sellaiset luurit, jotka näkee tarpeelliseksi tai joihin lompsa riittää.

(Kuriositeettina: oon maksanu luureista korkeimmillaan ~2800€, mut nuo kaikki hifiluurit on myyty aikaa sitten, kun ei noista oikein saa hintaansa vastaavaa arvoa verrattuna kajarikuunteluun)
 
Saatana, kohta alkaa ruumiita tulla! Miksi helvetissä nämä ihmiset PUHUVAT koko ajan. Pitääkö sitä v*ttu kälättää koko ajan.

Että minä vihaan ihmisiä.

Matkalla oltu n 10 min.
Äskeistä teemaa sivuten: et vastameluluureja oo harkinnu? Sinne sit rauhoittavaa klassista, voin viime aikaisista suositella Händeliä.
 
Voiko masokismista parantua?

Jos laittaa nettiin jonkin ohjeen (ruoka tällä kertaa) ja aiheena mahdollisimman yksinkertainen, arvaatteko mitä tapahtuu?
Kyllä, sieltä tulee sata eri kehoitusta miten asian voi tehdä paljon paremminkin=monimutkaisemmin.

Miksi edes yritän, huoh.

Käyt kuumana päivänä hikisellä lenkillä, laitat jonnekkin maininnan että kylmä suihku tuntui taivaallisen ihanalta tämän jälkeen.

Voit olla varma että lukuisia linnkejä myöten sinulle kerrotaan että olisi pitänyt käydä kuumassa suihkussa, sillä että halusit käydä kylmässä suihkussa ei ole mitään väliä. Olet toiminut väärin ja sillä selvä!
 
Käyt kuumana päivänä hikisellä lenkillä, laitat jonnekkin maininnan että kylmä suihku tuntui taivaallisen ihanalta tämän jälkeen.

Voit olla varma että lukuisia linnkejä myöten sinulle kerrotaan että olisi pitänyt käydä kuumassa suihkussa, sillä että halusit käydä kylmässä suihkussa ei ole mitään väliä. Olet toiminut väärin ja sillä selvä!
Tämähän se.
Asioita voi tehdä mukavasti tai sitten tieteellisellä pieteetillä, lopputulos voi olla parempi sillä viimeisellä mutta silti se itse tilanne on mukavampi "väärin tehtynä".

Sinänsä hauska kun siellä on yksi tai useampi, villi arvaus että samat henkilöt antamassa alapeukkua pätkille.
Ei siinä mitään jos haluaa sellaista tehdä mutta luulen että muuten vaan käyvät painelemassa, onkohan sillä mitään merkitystä algoritmeille?

Työjutuissa ihan kylmästi hiljentänyt turvanrepijät, niiden kanssa ei kannata alkaa taistelemaan.
Tuossa omassa vois haistattaa vaikka vitut niille niin eipä niitä näy, just yhdessä kommentoin näitä kommentoijia ja ääneen mietin miksi tulevat selittämään jotain epärelevanttia.
 
Huh. Pääsin siirtymään järkyttävästä linja-auto-osuudesta junaan, jossa on merkittävästi hiljaisempaa ja viileämpää 🙂
Nyt kaikki rauhoittavat juomat ja syömiset esille, niin mielenrauhani palautuu. Varmuuden vuoksi otin korvatulpat esille, jos sattuu tulemaan tiukka paikka eli joku hervoton hölösuu lähistölle.
 
Äskeistä teemaa sivuten: et vastameluluureja oo harkinnu? Sinne sit rauhoittavaa klassista, voin viime aikaisista suositella Händeliä.

Bussimatkan viimeisillä metreillä piti turvautua hyräilemään puoliääneen Valalaulua 🇫🇮 ja aina kaikkiin tilaisuuksiin oivallisesti sopivaa Erikaa!
 
Sulla tais mennä tuosta edellisestä jotain vähän ohi.. :D Mut jokainen ostaa toki ihan just sellaiset luurit, jotka näkee tarpeelliseksi tai joihin lompsa riittää.

(Kuriositeettina: oon maksanu luureista korkeimmillaan ~2800€, mut nuo kaikki hifiluurit on myyty aikaa sitten, kun ei noista oikein saa hintaansa vastaavaa arvoa verrattuna kajarikuunteluun)
Ei mennyt ohi. Mä oon muutenkin aika tarkka rahan käyttäjä ja mietin tarkoin mihin rahani pistän.
 
Melkein maksoi Muurikkasetti hintansa takaisin jo yhdellä käyttökerralla verrattuna torin muurinpohjalettujen hintaan. Hankittiin yhteislahjana parille lähisukulaiselle, joten pääsin/-en itsekin lahjasta hyötymään. Kysymys kuului, miksi ei hankittu jo vuosia sitten. Ja toinen kysymys pitäisikö ostaa itsellekin Kuopijjoon vastaava kapistus, saattaisi olla enemmän käyttöä, ku grillille.
 
Back
Ylös Bottom