Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minkä ihmeen takia Suomen pääkaupunki sijaitsee syrjäseudulla? Yhtään huvittaisi istua tuntitolkulla junassa, mutta onhan se lähdettävä ☹ On ilon ja onnen hetki, kun sunnuntai-iltana pääsee sieltä pois. Huhujen mukaan keskustan julkinen liikenne sakkaa pahasti, kun metrolinja ei siinä kohtaa toimi. V***taa jo ennakkoon se sekopäinen hyörinä ja tolokuton älämölö.

Neiti Kesäheinäkin joutuu puoliheitteille, kun vakituinen kissanhoitaja tälläsi itsensä sairaalaan 🙄 Nyt hätäsijainen käy vain kerran päivässä tsekkaamassa tilanteen ja tekemässä välttämättömät hoito- ja huoltotoimenpiteet. Minun kissoillani on aina ollut kokopäiväinen palvelija poissaolojeni aikansa! Tilanne on todnäk traumaattisempi minulle kuin mirrille, koska se ei edelleenkään arvosta ihmisseuraa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Töiden jälkeen auton nokka kohti pohjois-ruotsia. Vituttaa, siis matkaseura. Enää kaksi sovittua matkaa tän jälkeen ja sitten "ei mahdu autoon" niin meen yksin 😁

Olis ollu Härmässä Power truck showkin tänä viikonloppuna
 
Paljonko enemmän vuosittain ajaisit näillä ominaisuuksilla?

Erittäin olennainen kysymys. Palaa myös siihen perusasiaan, että esim. viime kesänä ajoin vaan muutaman kerran salille ja takaisin. En tarvitse näitä ominaisuuksia siinä laisinkaan.

Ei ole piirun vertaa järkeä laittaa rahoja kiinni tuohon. Ehkä työnnän sen rahan börssiin. Lakkaa haaveksimasta nainen, säästä rahasi.
 
Vituttaa tommonen, kun ihmiset ostaa rationaalisesti asioita :D ite tilasin taas eilen illalla 400€ luurit "palsukäyttöön", kun noi vanhat painaa vähän korvalehtiä ja noi on varmaan 2kk sisällä taas myynnissä, jos vanhat merkit pitää paikkansa.
 
Minkä ihmeen takia Suomen pääkaupunki sijaitsee syrjäseudulla? Yhtään huvittaisi istua tuntitolkulla junassa, mutta onhan se lähdettävä ☹ On ilon ja onnen hetki, kun sunnuntai-iltana pääsee sieltä pois. Huhujen mukaan keskustan julkinen liikenne sakkaa pahasti, kun metrolinja ei siinä kohtaa toimi. V***taa jo ennakkoon se sekopäinen hyörinä ja tolokuton älämölö.

Neiti Kesäheinäkin joutuu puoliheitteille, kun vakituinen kissanhoitaja tälläsi itsensä sairaalaan 🙄 Nyt hätäsijainen käy vain kerran päivässä tsekkaamassa tilanteen ja tekemässä välttämättömät hoito- ja huoltotoimenpiteet. Minun kissoillani on aina ollut kokopäiväinen palvelija poissaolojeni aikansa! Tilanne on todnäk traumaattisempi minulle kuin mirrille, koska se ei edelleenkään arvosta ihmisseuraa.
Minusta Rovaniemi olis ihan pääkaupunkiainesta.
 
Vituttaa tommonen, kun ihmiset ostaa rationaalisesti asioita :D ite tilasin taas eilen illalla 400€ luurit "palsukäyttöön", kun noi vanhat painaa vähän korvalehtiä ja noi on varmaan 2kk sisällä taas myynnissä, jos vanhat merkit pitää paikkansa.
Mua vituttaa tää häiden maksaminen. Aivan järkyttävän kallista hommata cateringit sun muut, varsinkin ku vieraslista on karannu aivan käsistä toisella meistä, en kerro kummalla. Mutta aion viettää näitä vaan nämä yhdet meni sit syteen tai saveen, niin saa ne vähän maksaaki. 🤔
 
^ ihanaa rakkauden syksyä teille <3 (ja tämä ei siis ollu mitään vittuilua :D)

Elekee kuhtuko exiä, niin kuin Pauli laulaa tässä:

 
Vituttaa tommonen, kun ihmiset ostaa rationaalisesti asioita :D ite tilasin taas eilen illalla 400€ luurit "palsukäyttöön", kun noi vanhat painaa vähän korvalehtiä ja noi on varmaan 2kk sisällä taas myynnissä, jos vanhat merkit pitää paikkansa.

Itsehän käytin vain noin 210€ tähän hupiin. Firma olisi kustantanut max. 150€ luurit, mutta ei kelvannut mulle. Nyt en saa mitään kompensaatiota. Paitsi jonkun lahjakortin puolen vuosisadan ikääntymisestä, jonka ajattelin käyttää noihin.
 
Itsehän käytin vain noin 210€ tähän hupiin. Firma olisi kustantanut max. 150€ luurit, mutta ei kelvannut mulle. Nyt en saa mitään kompensaatiota. Paitsi jonkun lahjakortin puolen vuosisadan ikääntymisestä, jonka ajattelin käyttää noihin.
Meillä ei oo onneksi mitään, ainakaan selkeetä, ylärajaa siitä, paljon luurit saa maksaa ja parit luurit mulla jo firmalta on, mutta en kehtaa enää pyydellä yksikön vetäjältä uusia, kun ite ei osannu viimeks pyytää sopivia. Laittaa sit vähennyksiin muutaman hiljattain ostetun ammattikirjan kanssa.

Noi oli siis Audezen Maxwellit. Beyerdynamicilta ois saanu MMX 200 tuohon pariin sataan ja onhan noita kaikenlaisia vastameluja, joiden mikillä vois periaatteessa hoitaa palsut, mutta ei halua ite terrorisoida palavereita, kun tuommoisten mikit poimii sitten ihan kaiken ympäristöstä.

Se kiinnostaa, miten toi yhteys riittää noissa Maxwelleissa, kun Jabran donglella oon voinu kävellä ihan missä tahansa päin tätä kämppää ja yhteys pysyy täysin pätkimättä.
 

View: https://youtu.be/yL7cG_AJabY

evil-cats-demons-summoning-satan-27-58d27247e2075__605.gif
 
Ei ollut Alician kuvan innostama vaan ihan suunniteltu jalkapäivä tänään, otti perse osumaa niin ettei ihan hetkeen ole noin hyvin osunutkaan.
 
Vaikka varmaan jossain muussa ketjussa tietoa, niin laitan kyssärin tänne, koska en halua sekaantua muihin ketjuihin.

Eeeeli. Mikä on paras keino oikeasti luotettavasti mitata kävelymatkoja? Noihin iPhone appeihin en oikein luota, vai onko jokin maksullinen appi, joka käyttää gepsitietoja?

Tai jokin perusedullinen sporttikello tms? Rollen kanssa ei vaan tule sitten tommoista käytettyä (joku rannekkeen näköinen tietty menisi toisessa ranteessa). Oura ei mielestäni näyttänyt kovinkaan tarkkaa tietoa.

Netistä löytyy tietoa suuntaan ja toiseen, mutta jos raadilta saisi kokemusasiantuntijuutta.

Kiitos ja anteeksi.
Oliskohan tuo Outdooractive sovellus hyvä?

Mulla oli tuota edeltävä versio, mikä oli eri niminen (en muista enää nimeäkään)

Mutta se ainakin mittasi geepeeässällä tarkasti kävelyt ja pyöräilyt jne. Oli kätevä.

Tuohon uuteen en jaksanu enää vaihtaa, kun matkojen mittailu alkoi muutenkin tuntua vähän orjuuttavalta..

Edit: "Semmoinen viritys olisi siis haussa joka rekisteröi matkan ilman erillistä toimenpidettä."
........No prkl...
 
Voi vttu, pitääkö meidän miestenkin alkaa vetämään tekstiilit nykyään pakaravakoon?
Jäin pohtimaan, kuinka kuvan tilanne on mahdollinen.

Eihän nuo pökät tuonne vakoon nyt tuolla tavalla mene, vain vetämällä.

Jää 2 vaihtoehtoa. Hän joko pieree sisäänpäin varsin voimakkaasti, tai sitten käellään survoo ne vakoon.
 
Back
Ylös Bottom