Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minusta toi on yksi kärkikastin tyyppejä.


Ai no sitten.


43293ddb57129a6d42ea079b26b2e7ee.jpg



:LOL:
 
Oma makuskaala on aika lailla vanhempaa rockia/metallia/black metallia, sitten irtonaisina jotain hyviä dancebiisejä tai räppiä tai mitä näitä on. Juuri Wu Tang Clan, Cypress Hill jne. mutta en ole koskaan ollut mikään räppäri.
 
Rapin ja Popedan väliltä valinta olisi kyllä jo vaikeaa. Eikä mitenkään positiivisella tavalla.

Pysyn lojaalina pussikalja aikojen musiikille. Ei kyllä popeda mikään iso juttu ollut, enempikin hassisen kone, ja moni muu suomalainen ja tietty metallica, maiden ym. Mutta kun vähän tällainen trolli olen luonteeltani niin kiva pistää pökköä pesään jos ei tykätä. =D
 
Räppiä ei ole paljoa tullut kuunneltua nuoruudessa, muistan alko kääntymään se juttu meidän sukupolvea nuoremmat alkoi sitä enempi sitten. No mutta olihan siellä jotain hauskaa hyvää mitä mekin toisteltiin läpällä. Wanhaan hyvään aikaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=yk6h68Me9oA


Mikä nostalgiatrippi. Mulla oli penskana näiden kasetti. Ja Public Enemy -huppari. Ja lököfarkut. :LOL:
Ja nyt kun muistelen, niin taisi olla sterkoissa yöt päällä Radiomafia tms. ja sieltä tuli jenkkirappiä ja housea ym. (tuli kyllä klassistakin kuunneltua öisin).

Olen noiden genrejen suhteen ollut skidistä asti melko fluidi. Aikansa jotakin ja sitten kaipailee vaihtelua. Ja välillä voi makustella ja kuulostella eri fiiliksillä milloin mitäkin.
Nykyään Spotify ihan hiljaisella taustalla yöt. Paitsi joskus jos on yliväsynyt ja nukahtaa vahingossa, niin sitten herätessä ihmettelee että ei saat... onko mulla ollut musat koko ajan tällä volyymillä ja oon nukkunut täyttä häkää monta tuntia. :ROFLMAO:
 
Back
Ylös Bottom