Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäsköhän mun harkita nelijalkaista elukkaa itelle.
Jotain äksöniä vois keksiä.
Itseasiassa nyt kun sanoit niin ois hyvä vaihtoehto.Hamsteri elää vaan pari-kolme vuotta jos ei ole ihan varma onko oikea päätös…
Kävin reagoimassa siellä, solidaarisuuden eleenäKiitos järjen puhumisesta, koska olin vähän aikeissa mennä vielä vääntämään ihan vähän vain...
Mutta ei tuollasta keskustelua ole tervettä jatkaa. Ristus että on verenpaine koholla.
@Heatseeker vinkkinä, jos paineita haluat kohottaa.
Ainesosat?
You are 59.38% sociopathic, 45.45% impulsive, which makes you 27.55% more psychopathic than the population average.
5/12 jos oltaisiin kysytty englanninkielisistä tuon ajan biiseistä niin olisin ollut parempiTunnetko 60-luvun iskelmät? Testaa tietosi visassa – kovimmat nakuttavat 12/12 https://www.is.fi/musiikki/art-2000010595832.html
9/12
Mitä lasissa?
Herttinen sentään. Ranskalainen judoka Teddy "Teddy Bear" Riner. 140 kg, 2,04 metriä.
Ainesosat?
Mitä lasissa?
Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta8ml simple syrup
2 dash boker´s bitters (ei ollut lähialkossa joten käytin kaapissa ollutta agnestura bittersiä)
8ml maraschinoa
60ml bourbonia
1 dash absinttia
Ongelmaksi tuli absintti. Lähialkossa ei ollut kuin ~60€ pullo kotimaista.
Nyt minä en taida uskaltaa tehdä tuota testiä.
#itsearviointitestitMinusta "normaalit" ihmiset eivät ole tuossa kohtaa, vaan lähempänä impulsiivisia sosiopaattipsykopaatteja.