Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos järjen puhumisesta, koska olin vähän aikeissa mennä vielä vääntämään ihan vähän vain...:LOL:

Mutta ei tuollasta keskustelua ole tervettä jatkaa. Ristus että on verenpaine koholla.
@Heatseeker vinkkinä, jos paineita haluat kohottaa.
Vaikuttaa siltä että suolasta puutetta...

Ja merkitään pöytäkirjaan, maailmanlopun kuormuriin haettu tänään leima.

Nyt kun ikää on yli 40v, niin sai 2 vuotta ajoaikaa yhden hinnalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Ihan yksi lysti minulle, kunhan pidät turpasi kiinni, etkä tule pakottamaan tuota valheellista propagandaa meille normaaleille itsenäiseen ajatteluun kykeneville."

@Saatana pysytellään me vaan ihan tällä puolella..

Kävin vähän selailemassa ketjua ja kyllä mulla nyt niin harmittaa että olen tämmöinen VITUN LUUSERI LAMMAS, enkä kykene itsenäiseen ajatteluun.
 
No oliskin. En ymmärrä mikä vimma ohjaajilla on aina näyttää ympyrän juoksemista, vaikka ollaan about puolimatkassa eikä mitään tapahtumassa pitkään aikaan.
400 ja 800 joo, nuo pitkänmatkalaiset laihanluikut, ketä ne kiinnostaa kierroksesta toiseen... Hyvin riittäs että kompastuuko kukaan lähössä ja sitte lopousuora.
 
400 ja 800 joo, nuo pitkänmatkalaiset laihanluikut, ketä ne kiinnostaa kierroksesta toiseen... Hyvin riittäs että kompastuuko kukaan lähössä ja sitte lopousuora.
Tai vaikka viitoseltakin tyyliin eka ja vika tonni, ja jos jotain tuntuu tapahtuvan välissä niin leikkaa sit siihen. Mutta ei, koko saatanan juoksu vaikka kentällä tapahtuu mitä.
 
Tämän kasaamiseen meni rahaa noin satanen. On kyllä hyvää.

20240802_190921.webp
 
Töissä tänään ei ole verenpaineet noussu samoin ku eilen. 20min ja työhanskat tippuu, sit lenkille koiran kans.

Onneks on tuo eläin olemassa, hoitaa mielenterveyttä hyvin kun se aina muistuttaa et voi olla iloinen ihan joka pienestäki asiasta, vaikka sitten siitä että kämppään on lentäny hankisääski ja sitä jahdataan leuat napsuen ja häntä villisti pyörien.
 
Back
Ylös Bottom