Ei voi vielä tietää.kai sen kuitenkin voi oluella kovata?
näin olen ajatellut, ja tehnytkin
#onkoloppulähellä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi vielä tietää.kai sen kuitenkin voi oluella kovata?
näin olen ajatellut, ja tehnytkin
Kukin tyylillään, mutta jos tässä nytkin kökkii himassa eka 8h töitä, niin henk. koht ei kiinnosta ihan hirveästi mennä könöttään mihinkään salille perään.Kuukauden aikana kertyny etes noin montaa välipäivää
Ei ossoo olla tekemättä, varsinkaan näin kesällä.
Selekäkin kiittää, kun pysyy liikkeessä.
Yksi pirkko on ostamassa autoa ja just laitteli mulle piinatusta rellusta kuvan, mieli ois tehnyt sanoa että unohda nyt noi ranskikset mutta kun ei kehtaa.Rellu polttanu kahden kuukauden sisään kolme ajovalopolttimoa nyt. On tämä elämystä kyllä omistaa ranskatar, kiihkeä ja oikukas.
Veikkaan että ei ollu yhtään plöcöä T-Rexiä.Tarviipas.
Mieti ny. Dinosauruksilla ei ollut suklaata ja miten sitten kävi?
Aivan parasta rimpuilla kun ei paljoa ruuhkat ahdista. Kai ne viikon päästä tulee taas ne ekat ruuhkahuiput kun kesällä lähtenyt vähän liikaa lapasesta lomarilluttelut.kuin mennä salille rimpuilemaan
90% ketjun vakiojäsenistä..kesällä lähtenyt vähän liikaa lapasesta lomarilluttelut
No kyllä se vielä kalliiks tulee, huoli pois. Tässä omassa on semmoinenki ominaisuus, että 60-80kmh nopeudessa kuuluu vaihdelaatikosta välillä aikamoinen jysäys ja sen jyssäyksen myötä nelilovinen automaatti muuttuu jonkunlaiseks variaattoriks, kaasua painamalla lähinnä melu muuttuu mutta hirveän vähän välittyy tiehen. Seuraavalle levikkeelle, virrat pois ja taas toimii. Eri peli.Yksi pirkko on ostamassa autoa ja just laitteli mulle piinatusta rellusta kuvan, mieli ois tehnyt sanoa että unohda nyt noi ranskikset mutta kun ei kehtaa.
Niitä viehättää kun suht edullisia 4-5v vanhat kiesit.
Aivan parasta rimpuilla kun ei paljoa ruuhkat ahdista. Kai ne viikon päästä tulee taas ne ekat ruuhkahuiput kun kesällä lähtenyt vähän liikaa lapasesta lomarilluttelut.
Tää tapaus ei onneksi millään lailla vaikuta mun elämään oli sitten kuinka pska auto tahansa.No kyllä se vielä kalliiks tulee, huoli pois. Tässä omassa on semmoinenki ominaisuus, että 60-80kmh nopeudessa kuuluu vaihdelaatikosta välillä aikamoinen jysäys ja sen jyssäyksen myötä nelilovinen automaatti muuttuu jonkunlaiseks variaattoriks, kaasua painamalla lähinnä melu muuttuu mutta hirveän vähän välittyy tiehen. Seuraavalle levikkeelle, virrat pois ja taas toimii. Eri peli.
Niijjoo. Unohdin missä ollaan.90% ketjun vakiojäsenistä..
Nimenomaan.Kukin tyylillään
Polkupyöräilyä ja uintia joka päivä. Ja inspiraation iskiessä sitä keihästäkin jne. hölmöilyä kentällä.Ja muutenkin hyvillä keleillä keksii aika paljon mielekkäämpääkin tekemistä, sporttiakin
Ei missään nimessä! Ihmisiä, hyi.könöttään mihinkään salille
Meillä taas on saanut olla harvinaisen rauhassa ja vielä jos aamusella käynyt niin saanut joskus ihan privaatisti jumppailla menemään.Paikallisessa kuntoiluhallissa on kesälläkin ollut yllättävän paljon asiakkaita. Nyt on päivittäin lyhyemmät aukioloajat ja lisäksi viikonloput kiinni, niin kävijät pakkautuvat pienemmälle ajalle.
Saatte anteeksi.Niijjoo. Unohdin missä ollaan.