Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitähän jos hankkis jostain vanhan Saabin ja alkais sen kans sitte nii jotain.
Minua kyllä hävettää ja huolettaa, ettei kukaan kunnollinen ihminen tullut torumaan ja estämään tätä orastavaa saabismia millään tavoin, tykkäilitte vain. Kohta on kaasareita ja kansia kaikkialla jos tätä ajatusta ei kunnolla kuoppaa hetimiten.
 
Minua kyllä hävettää ja huolettaa, ettei kukaan kunnollinen ihminen tullut torumaan ja estämään tätä orastavaa saabismia millään tavoin, tykkäilitte vain. Kohta on kaasareita ja kansia kaikkialla jos tätä ajatusta ei kunnolla kuoppaa hetimiten.
Tuosta sitten hakemaan inspiraatiota:
 
mistähän ne konstaapelit sen tutkii palon jälkn onko palovaroittimen patterissa ollut virtaa vai ei

en jaksa miettiä
 
Älä perkeles rupia nyt tuommosia. En avaa.
picture.php
 
Minua kyllä hävettää ja huolettaa, ettei kukaan kunnollinen ihminen tullut torumaan ja estämään tätä orastavaa saabismia millään tavoin, tykkäilitte vain. Kohta on kaasareita ja kansia kaikkialla jos tätä ajatusta ei kunnolla kuoppaa hetimiten.

Vaikka nyt varmaan kunnollinen ihminen olekaan, niin mulla halutti jäkättää, että "älä tee sitä". Sitten tuumailin, että kai se pitää antaa ihmisten tehdä sitä mitä ne haluaa, kun ei tuosta hulluudesta liene haittaa toisille. :LOL:

Tiedän henkilön, jolla oli jossain vaiheessa hieman alle 30 kpl kyseisiä sairauksia. Sittemmin hankkiutunut eroon ilmeisesti ainakin suurimmasta osasta.
 
Vaikka nyt varmaan kunnollinen ihminen olekaan, niin mulla halutti jäkättää, että "älä tee sitä". Sitten tuumailin, että kai se pitää antaa ihmisten tehdä sitä mitä ne haluaa, kun ei tuosta hulluudesta liene haittaa toisille. :LOL:

Tiedän henkilön, jolla oli jossain vaiheessa hieman alle 30 kpl kyseisiä sairauksia. Sittemmin hankkiutunut eroon ilmeisesti ainakin suurimmasta osasta.
Hyvä kuulla että ystäväsi on toipumaan päin. Se on kamala tauti joka vie mukanaan.
 
Millähän konstilla tuon sais kilpiin 🤔 ennen oli Esson ukkojen mukaan se korinvaihto ainaki yks keino mutta onko enään. Komiahan tuo on.
"Erillisrungollisen auton korin saa vaihtaa alkuperäisestä poikkeavaan tehdasvalmisteiseen teräksestä valmistettuun korikehikkoon ja korikehikkoon kuuluviin osiin ehdolla, että vaihdettava kori osineen on alun perin tarkoitettu mallivuodeltaan muutoksen kohteena olevaan autoon tai sitä uudempaan."
Traficomilta googlattua.

E: en jaksanut etsiä niin kiivaasti, että onko voimissaan jne.
 


No niin, laitappa huoltohenkilöille kummastakin asiasta viesti, niin samalla käynnillä tulee kaksi asiaa kuntoon. Mistä sitä tietää jos kolmekin... :rolleyes:


@vokot laittaa kans postin ja kysyy saisiko tuoreemman toimivan hälyttimen. Tai vähintäänkin laittaa pariston ostoslistalle maksalaatikon ja ruisleivän yläpuolelle, niin tulee ostettua.

T. Vokotin naapuri etänä Alician laitteelta
 
mistähän ne konstaapelit sen tutkii palon jälkn onko palovaroittimen patterissa ollut virtaa vai ei

en jaksa miettiä

Kyllä ne jotenkin jotakin tutkii, koska ko tapahtumien uutisissa ruukataan mainita jotain palovaroittimesta ja niistä tehdään tilastoja.

"Esimerkiksi valtakunnallisesti vuosina 2009–2018 syttyneistä asuinrakennusten tulipaloista on todettavissa, että keskimäärin 32 prosentissa tapauksista asunnossa ei ollut palovaroitinta. Toimimattomia palovaroittimia oli lisäksi keskimäärin 16 prosentissa asunnoista."

Tyhjennä sitä päänsisäistä kovalevyäsi jotenkin, että sinne mahtuisi tämänkaltaisista asioista huolehtiminen 🔥
 
ai itselleni

t.HallituksenPuheenJohtaja

Jumal--- eiku Saatanauta!

Puolesta päätimme (ei tarvitse edes itse miettiä), että joka kämppään hankitaan uusi määräysten mukainen palohälytin ja huoltohenkilö tai hallituksen puheenjohtaja Vokot henkilökohtaisesti käy asentamassa ne huoneistoihin.
 
Eilen eka pikkujunppa tasan kuukauteen. Elimistöltä karmee hylkimisreaktio, heräsin 3:lta yöllä ja siinä oli sitten ne kolmen tunnin yöunet. Parempi vaan jatkaa kaljalinjalla.

Nyt kostoksi käyty meressä uimassa, Kallossa kaffeella ja nyt lähti taimenta savustukseen kera bataattien. Sitten vielä puolen kiloa affenfilettä kaveriksi. Aattelin halsterissa koittaa rillata ja uittaa voissa rilliin jälkeen. Ja olutta on.
 
Back
Ylös Bottom