Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tuntuupas viileältä kun illalla oli 32 astetta ja nyt vain 25 :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sylvin kirkko.
Valkeisenlampi.
El Barril - tapasbaari.

Ja Kaivuri Pub.
Kiitos. Tapakset jäi nyt välistä ja kaivuri lienee ihan oman matkan arvoinen kohde. Joku soma pieni kirkko oli keskustassa puiston laidalla. Liekö tuo se aito, oikea Sylvin kirkko?

Tänään ehkäpä Jyväskylään kun/jos tästä jaksaa nousta. Konnevesi tuossa jokusen metrin päässä liplattelee ja kaffe kädessä. Vielä kun saisi kuikan tuonne huutamaan niin olohan olisi varsin kansallismielinen.

Mietin ite viikonlopulle taas, että nappais fillaria matkaan ja junalla johkin.. Kuopio ois helppo ja kulkis iltasella takaisin päinkin sujuvasti.. Sinällään aika tuttu kaupunki, mutta fillarilla tulis varmaan katottua muutakin kuin keskustan kuppiloita tai autoteitä.

Mietin ite viikonlopulle taas, että nappais fillaria matkaan ja junalla johkin.. Kuopio ois helppo ja kulkis iltasella takaisin päinkin sujuvasti.. Sinällään aika tuttu kaupunki, mutta fillarilla tulis varmaan katottua muutakin kuin keskustan kuppiloita tai autoteitä.

Jotain remppaa rautatiellä eli välillä Suonenjoki-Kuopio on jostakin päivästä alkaen ajoittain bussikuljetus.

Paluumatka Kaivurista:
Flashbackki kun ehkä vuosikymmen sitten katselin tuossa ääsjoen keskustassa autosta kun herralla oli valtava tarve päästä pyörällä johonkin, oli vain sen verran promillea että ei se osannu enää nousta pyörän päälle, tai edes kävellä, siinä se nojaili siihen pyöräänsä ettei mene turvalleen.. #max

Jotain remppaa rautatiellä eli välillä Suonenjoki-Kuopio on jostakin päivästä alkaen ajoittain bussikuljetus.
Joo, noi onneks näkyy VR:n sivuilla lippua ostaessa. Tuo ei fillarin kanssa onnistu, tai en rupea siihen, että kuski sulloo fillaria bussin ruumaan ja sitten on vaihtajat paskana tjsp.

Pääseehän täältä muihinkin suuntiin, mutta Tre on vähän niinku jo nähty, joka ois toinen tosi iisi reissata.

Rienaajille tiedoksi, etten ole eläessäni kaatunu kännissä fillarilla :D Aika vähän tulee kyllä nykyään ajettuakaan, kun a) riski, että tuo sähköfillari lähtee viikonloppuna keskustasta aika suuri ja b) mittari tuo muutenkin sujuvammin kotiovelle eikä oo niin justiinsa kondiksen kanssa, kunhan osoitteen saa suustaan.

muoks. ja ehkä kerta riitti niillä skuuteillakin, että viittii isommassa hutikassa ajaa, noiden kanssa käy pian huonosti, jos ajelee jättipäissään.

a) riski, että tuo sähköfillari lähtee viikonloppuna keskustasta aika suuri

onko todella noin?

jos sen parkkeeraa johonkin ryppääseen missä massiivisesti muitakin pyöriä niin mikä on tod.näk. että juuri sinun pyörä lähtee, jos lähtee: julkiselta paikalta

tähän Minä olen luottanut eikä ikinä ole pyörä hievahtanutkaan siltä paikalta mihin olen sen jättänyt

en jännitä ikinä tuota asiaa, joskus suorastaan **tuttaa jos satun olla kerran kolmessa vuodessa jonkun kanssa liikenteessä ja toinen rupeaa panikoimaan joknu 600euron pyörän kanssa ja ryhtyy köyttämään sitä yhteen Minun pyörän kanssa

perkeles! naarmuja ja vikoja tulee vain tuollatyylillä

eikä ole pitkäkään, viikko-pari, kun ehtoolla pyörän parkkeerasin ja seuraavanan aamuna puoliltapäivin sen vasta hain pois

siinä se taas kökötti mihin olin jättänytkin

niijjoo, ei ole sähkö mutta yli tonnin luomu kuitenkin

eikä ole pitkäkään, viikko-pari, kun ehtoolla pyörän parkkeerasin ja seuraavanan aamuna puoliltapäivin sen vasta hain pois

siinä se taas kökötti mihin olin jättänytkin

niijjoo, ei ole sähkö mutta yli tonnin luomu kuitenkin
Reilu vuosi sitten lähti oma 2,5 kilon maasturi Kampin keskuksen edestä keskellä päivää. Oli siinä noin tunnin ja Kryptonitella rungosta kiinni, silti joku haki pois. Montakohan tuhatta ihmistä siitäkin tunnissa menee ohi, kova on pokka ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom