Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:unsure:

iu
Pistä tommonen vielä profiilikuvaksi sinne:

1721840730929.webp

Ois varmaan sopiva kontenttiin nähden.
 
"Harrastajat löysivät Asikkalasta 200 kiväärin asekätkön: ”Käsittämätön löydös”

🙄 No mitä käsittämätöntä tuossa nyt. Sinnehän niitä jemmattiin, kun oltiin isänmaan asialla. Sovittiin vaan silloin, ettei näistä hiiskuta ulkopuolisille, niin Sylvikin piti suunsa supussa.
 
Discoveryn tavarat siirty myös tuonne.
Joo, en minä kai muuten tuolla palvelulla oo koskaan mitään tehnyt, mutta näyttivät välillä snököä.

Mut juu, tarvii nyt sitten välistä maksella taas Maxiakin. Ollu taas pitkästä aikaa Netflix-kausi. Jotain pimeitä japsileffoja katellu viime päivinä. City Hunter esim. taattua jaappanin sekoilua.
 
kuten bingoa ja päivätansseja.
Ei Saatana, jos ei ole Pakko. #Seppo
Tai meneehän nuokin, jos kaikki saa valita juomat omien mieltymysten mukaan(olut, siideri, viini, jäykät, vissy, vesi).
Ja harraste valikoimassa tietysti A-juttuja, hiilivedyllä pöriseviä laitteita, biljardia, koira&kissa juttuja(Ei Lissun), musa juttuja, ylensyöntiä, fribaa, sumoa, pilkkimistä(ei MAX tyyliin), remonttia, sijoitus spekulaatiota.
Kyllähän tuossa eläkeläisille olisi aktiviteettia :LOL:
 
^ häiriintyneen kokoset pohkeet!

Itse olen tässä kun saatiin pakollinen lomaltakurominen kiinni leuka/pena/cuntoilulenkki suoritettua alkanut harrastamaan korkeakulttuuria ja tutustunut Mozartin tuotantoon.
IMG_0447.webp
 

Melkomoista onneksi AMD lihoiksi laitettuna, pijetään vielä mikrosofti. Mutta LMT 515 cool ja PEFfakin melkeen 30, pienesti tyytyväinen voi olla näihin. Suomistokseihin ei latin latia, maksamme kohta 10mrd LMT:lle hehe.
 
Back
Ylös Bottom