Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sylvin kohdalla se voi olla enemmänkin semmosta päällä istumista...ja Lissun kanssa voi joutua kiinnitetyksi patteriin.

Olen nykyään jo niin ehdollistunut Sylvin päälleistumisjuttuihin, että kun näen työasuisen skoden tai edes maijan, niin ajattelen päälle istumista. Sitten muistan, että Sylvihän taltuttaa niitä asiakkaita, eikä viranomaisia. :ROFLMAO:
 
Lomista kun oli puhetta, niin taitaa itellä nyt olla pisin yhtäjaksonen (7vko) sitten yläasteen. Itellä ei niin tarkkaa ole, paljonko vuodessa pitää, se on vaan palkatonta sitten yli menevä. Varmasti syssyllä vielä voisi ennen talvilomaa vähän pidellä. Toki hommat sumplittava siten, että mahdollista.
 
Hetken mietin tuossa, että pitääkö IRL puolituttua varten tehdä uusi "normaali-ihmisten" IG. :unsure:
Siis, kun eihän siellä minun postauksissa mitään ole, mutta... :oujee:

Te tiedätte.

:ROFLMAO:

Sitten totesin, että jos minä pidän siitä, että hän on aidon oloinen ihminen, niin antaapa mennä ja järkyttyy jos järkyttyy...
(= offarin perusteella oletan, että järkyttyy)

En jaksa pönöttää. Se on mitä se on.
 
Sanoo mies, jolla ei oo vapaa-ajalla muuta tekemistä ku pyöräillä anniskelualueelle, ja arki-iltaisin kuolee tylsyyteen kotona.

mutta kyllä ne aina työolot voittaa

kertoi herrasmiesmäisesti kieltäytyneensä tapaamasta naista ku oli ehtiny panna seuraavaa

mitenkä olisin hänen mieltään pahoittamatta ilmaissut asian, että haluaisin kyllä hässiä kihkeästi kaverisi kanssa?

tapasimme provinssissa #aivanmitävaan
 
#ainasataa

oli tullut melko reippaalla Esterillä, oli semmoisiakin vesilaksoja ja ojat piri pinnassa

havainnot, kun työmatkailupolkupyöräilin auringonpaisteessa kotiin
 
Olen nykyään jo niin ehdollistunut Sylvin päälleistumisjuttuihin, että kun näen työasuisen skoden tai edes maijan, niin ajattelen päälle istumista. Sitten muistan, että Sylvihän taltuttaa niitä asiakkaita, eikä viranomaisia. :ROFLMAO:

Itse en koskaan unohda poliisisetien ilmeitä, kun astuivat ulos maijasta enkä sitä, kuinka verkkaisesti vetivät työrukkaset käsiin, vaikka ihan selvästi siinä oli tilanne päällä! Odotin viranomaisilta ripeämpää toimintaa ja kohteen haltuunottoa, mutta ilmeisesti he olivat tyytyväisiä ns kansalaispidätykseen.
 
20240724_193809.webp

Joku kyseli pullaa. Nyt olisi!
 
Back
Ylös Bottom