Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan parasta on, kun voi halutessaan ottaa pienet päikkärit iltapäivällä ja ei tarvitse laittaa herätyskelloa aamuksi soimaan. Elämän pieniä iloja ja ylellisyyksiä.

niimpä, miksi tuhlata elmä työmaalla

haluan eläkkeelle ja sassia

vanhana siitäkään tuskin osaa nauttia, sillonhan se pitäisi pitää kun se tulisi tarpeeseen

vähä sama, ku kaikki rahatki pitäis olla käytettävissä jo nuorenapokana kun vielä jaksaa, ei niillä vanhana enää mitään tee
 
Ite en uskaltanu ees pyytää kun halusin vaan uuden työpaikan, mutta silti täys kesäloma tarjottiin kun vaihdoin firmaa. Ajankohta oli tammikuu.

Itse en ole myöskään koskaan kehdannut pyytää suoraan lomia, tosin on niin vähän työnantajia historiassa, ja kokenut aina itse työpaikan saadessa olevani se voittaja, eikä työnantaja kun saa minut =D

Emäntä sitten taas on 2 duunissa saanut suoraan palkalliset kesälomat juteltua.
 
Väittävät että lomalla viimeinkin voi ottaa iisimmin, mutta toisaalta vierivä kivi ei sammaloidu. Melkoista hurotusta tämä loma kun vihdoinkin sellainen parin vuoden tauon jälkeen on ja seuraavaa saa taas odottaa varmaan sen pari kesää.
 
Itse en ole myöskään koskaan kehdannut pyytää suoraan lomia, tosin on niin vähän työnantajia historiassa, ja kokenut aina itse työpaikan saadessa olevani se voittaja, eikä työnantaja kun saa minut =D

Emäntä sitten taas on 2 duunissa saanut suoraan palkalliset kesälomat juteltua.

Oon aina neuvotellut täyden oikeuden palkalliseen lomailuun duunia vaihtaessa. Yleensä sen aika helposti saa, joten turha sitä on kainostella pyyntönsä kanssa.
 
niimpä, miksi tuhlata elmä työmaalla

haluan eläkkeelle ja sassia

vanhana siitäkään tuskin osaa nauttia, sillonhan se pitäisi pitää kun se tulisi tarpeeseen
Sanoo mies, jolla ei oo vapaa-ajalla muuta tekemistä ku pyöräillä anniskelualueelle, ja arki-iltaisin kuolee tylsyyteen kotona.

Tää offari on kyllä hauska paikka. Minä ehkä tahallani "väärinymmärrän" (vai luen tarkasti), tohtori väittää päivästä toiseen olevansa muka läski, ja jäsen V joka vasta kertoi herrasmiesmäisesti kieltäytyneensä tapaamasta naista ku oli ehtiny panna seuraavaa ei saa ikinä.

Hyvin sopii sekaan kaikki muutki siikkerin auto-, kaken talo- sekä maksin selväpäisyydenremppailut ynnämuut, kokkailuista puutöihin (Sylvin parru).


Parasta somea ikinä.
 
Kangasniemen tori/satama.

IMG_0608.webp

#aperitiivi
 
Back
Ylös Bottom