Alicia
VIP
Katariinan munasta löytyi ikävä yllätys
Ei pysty. Ei kykene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katariinan munasta löytyi ikävä yllätys
Pitäisikö Kajsnan laittaa vähän vauhtia niiden papereiden kanssa.....
JEEEE!Tämä voidaan toteuttaa.
Itelle on riittänyt semmoinen pari kolmekin kuukautta, että on ruvennut tuumaamaan, että vois tehdä jo jotain hommiakin.
Sen verran paljon ollu nuorempana toimettomana, ettei sekään hääviä ole pidemmän päälle.
2kk kesällä ja 1kk talvella ois aika sopivaItelle on riittänyt semmoinen pari kolmekin kuukautta, että on ruvennut tuumaamaan, että vois tehdä jo jotain hommiakin.
Sen verran paljon ollu nuorempana toimettomana, ettei sekään hääviä ole pidemmän päälle.
2kk kesällä ja 1kk talvella ois aika sopiva
Onko säännöllinen työaika sitten nyt lyhyempi kuin pekkasten aikaan? Toimistohommissa tulee joskus lyhyenkin ajan sisään muutama päivä saldoa jos vaan hommaa ja kiirettä on, ite tosin oon silti aika huono pidentämään päivää ja työtehon laskun huomaa kyllä.Mulle kelpaisi nykyisten lomien lisäksi pekkaset. Nykyisessä työaikamuodossa niitä ei ole niin huomaa miten mukavia ne oli entisessä työssä kun jos kaverit puhui jostain menoista ni ei muuta ku poltetaan Pekkanen tai kaks ni pääsi osallistumaan. Nyt kaikki pitää painaa ylityönä sisään niin ei vaan jaksa.
Njaa, tarvisko ihan noinkaan paljoa.. mutta en tietty varmaan valittais, jos liksa juoksis entisellään :D2kk kesällä ja 1kk talvella ois aika sopiva
38pv palkallista aika jeesMutta houkuttelee kyllä hitosti tessit, joissa on ylimääräistä lomaa.. joissain kai sinne 6 viikkoon saakka.
+19 lomarahavapaata #wanha38pv palkallista aika jees
Mitä ajattelit tehdä isona?Mä taas poltan kaikki lomat ku vaihdan töitä, sen takia nyt omaa lomaa syyskuun alkuun. Sitten työskentelyä työuupumuksen partaalla, kunnes on lomia tai vaihdan taas töitä!
Perusta joku firma. Jos saan lounasedun- ja liikuntasetelit, voin tulla lapiomieheksi.Mitähän minä tekisin isona?
Oisko se ollu pari viikkoa sitten lauantaina, kun naapurikin heräs tuosta sohvalta, kun availin varmaan joskus 09:30 ekaa kinkeroa.
Ommulla.Perusta joku firma.