Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä pidin yleensä 8bar kapearenkaisessa painetta. Alle sen niin rengasrikkoja tuli aivan vähän väliä kun kummit antautuu läskin alla.joku 6-7bar sinne tuupattiin, katoin että renkaan kyljessä luki "max 9bar"
Onks paskasakki alkanut fanittaa jalkapalloa vai fanien käytös muuttunut sikailevammaksi? Heitellään kaljamukeja kentälle (havaittu kisojen alussa) ja nyt tietyn pelaajan laser-häirintää.
Saatana.
Suurin ongelmahan itse pelissä on se kentällä kieriskely, tuomarille itkeminen ja käsien levittely.Ennen kyseessä oli herrasmiespeli. Nyt se on juopuneiden, aggressiivisten sikaniska junttiluusereiden mesoamisareena, jonne mennään pönkittämään omaa vähän heikohkosti onnistunutta elämää ryhmäsidonnaisen uhoamisen kautta.
Se itse peli on sivuseikka.
Ja on sanottava että tuo ns. filmaaminen on alkanut pesiytyä myös jääkiekkoon.Suurin ongelmahan itse pelissä on se kentällä kieriskely, tuomarille itkeminen ja käsien levittely.
Ilman noita olisi hyvinkin viihdyttävä laji.
Rugbyssa tuomarit usein heittää jotain futisläppää jos joku yrittää jäädä maahan itkemään turhasta. "Football stadium is in the next town" yms ja sen jälkeen komentaa kaverit ylös. Tuomarille vittuilusta myös saattavat komentaa koko joukkueen perääntymään 10m ja muita jämptejä juttuja. Hieno laji.Suurin ongelmahan itse pelissä on se kentällä kieriskely, tuomarille itkeminen ja käsien levittely.
Suurin ongelmahan itse pelissä on se kentällä kieriskely, tuomarille itkeminen ja käsien levittely.
No nyt hiertää? Ensin haukutaan katsojat ja nyt pelaajatkin ovat sontaa.Se onkin hämmästyttävää, kuinka urheilullisilla nuorilla miehillä on niin huono tasapaino, että Pihtiputaan mummokin pysyy paremmin jaloillaan.
Aikamoisia mammanpoikia ovat.
Kyllä sinäkin kierroksia otat melko helposti hei :DNo nyt hiertää? Ensin haukutaan katsojat ja nyt pelaajatkin ovat sontaa.
Ei kai tota kukaan pakota katsomaan?
Kiitos selvennyksestä!Nyt on palstan leideillä melkoista yleistämistä ja mutkien oikomista futiksen suhteen. Kannattaa selvittää minkä maiden ”fanit” sikailevat ja kys. maiden ”fanien” historiaa.
Äkkiä selviää, että noi ongelmat ovat nykyään paljon pienempiä kuin esim. Englannin, Italian, Puolan jne. ultrien aikaan.
Futiksen katsomomeno on nykyään siistiä verrattuna vaikka kasariin ja ysäriin.
edit. toi laserilla häirintä oli noin 5v sitten vielä todella yleistä, näissä kisoissa nyt ilmeisesti eka kerta
Ok.Kyllä sinäkin kierroksia otat melko helposti hei :D
Jujilta viteo Kreikasta katsottavissa. Haastattelua lähinnä, kai joku reeniviteo myöhemmin.voimailua
Vähän kuullut juttua, että tämän asian kanssa ei ihan jokaisessa herraan uskovassa perheessä kainostella, mutta voihan se olla, et kakarat majoittuu solikassa ja vanhemmat sit uuden karheassa Hymerissä.Tai haluaa reissun päälläkin nussia.