Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Screenshot_20240626_200649_Gallery.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks paskasakki alkanut fanittaa jalkapalloa vai fanien käytös muuttunut sikailevammaksi? Heitellään kaljamukeja kentälle (havaittu kisojen alussa) ja nyt tietyn pelaajan laser-häirintää. :woot:

Saatana.

Ennen kyseessä oli herrasmiespeli. Nyt se on juopuneiden, aggressiivisten sikaniska junttiluusereiden mesoamisareena, jonne mennään pönkittämään omaa vähän heikohkosti onnistunutta elämää ryhmäsidonnaisen uhoamisen kautta.

Se itse peli on sivuseikka.
 
Ennen kyseessä oli herrasmiespeli. Nyt se on juopuneiden, aggressiivisten sikaniska junttiluusereiden mesoamisareena, jonne mennään pönkittämään omaa vähän heikohkosti onnistunutta elämää ryhmäsidonnaisen uhoamisen kautta.

Se itse peli on sivuseikka.
Suurin ongelmahan itse pelissä on se kentällä kieriskely, tuomarille itkeminen ja käsien levittely.

Ilman noita olisi hyvinkin viihdyttävä laji.
 
Suurin ongelmahan itse pelissä on se kentällä kieriskely, tuomarille itkeminen ja käsien levittely.

Ilman noita olisi hyvinkin viihdyttävä laji.
Ja on sanottava että tuo ns. filmaaminen on alkanut pesiytyä myös jääkiekkoon. :cautious:
 
Nyt on palstan leideillä melkoista yleistämistä ja mutkien oikomista futiksen suhteen. Kannattaa selvittää minkä maiden ”fanit” sikailevat ja kys. maiden ”fanien” historiaa.

Äkkiä selviää, että noi ongelmat ovat nykyään paljon pienempiä kuin esim. Englannin, Italian, Puolan jne. ultrien aikaan.

Futiksen katsomomeno on nykyään siistiä verrattuna vaikka kasariin ja ysäriin.

edit. toi laserilla häirintä oli noin 5v sitten vielä todella yleistä, näissä kisoissa nyt ilmeisesti eka kerta
 
Suurin ongelmahan itse pelissä on se kentällä kieriskely, tuomarille itkeminen ja käsien levittely.

Ilman noita olisi hyvinkin viihdyttävä laji.
Rugbyssa tuomarit usein heittää jotain futisläppää jos joku yrittää jäädä maahan itkemään turhasta. "Football stadium is in the next town" yms ja sen jälkeen komentaa kaverit ylös. 😁 Tuomarille vittuilusta myös saattavat komentaa koko joukkueen perääntymään 10m ja muita jämptejä juttuja. Hieno laji.
 
Nyt on palstan leideillä melkoista yleistämistä ja mutkien oikomista futiksen suhteen. Kannattaa selvittää minkä maiden ”fanit” sikailevat ja kys. maiden ”fanien” historiaa.

Äkkiä selviää, että noi ongelmat ovat nykyään paljon pienempiä kuin esim. Englannin, Italian, Puolan jne. ultrien aikaan.

Futiksen katsomomeno on nykyään siistiä verrattuna vaikka kasariin ja ysäriin.

edit. toi laserilla häirintä oli noin 5v sitten vielä todella yleistä, näissä kisoissa nyt ilmeisesti eka kerta
Kiitos selvennyksestä! :worship:
 
Ei tämä nyt ainakaan mua vakuuttanu futisfanien parantuneista käytöstavoista. Mut ei mua tarvi kenenkääm vakuuttaakaan, ei tuu seurattua ku voimailua nykyään.
 
Back
Ylös Bottom