Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me vihataan sua, ja halutaan ärsyttää just sua. Kiva et tää toimii, ei mee hukkaan ne rahat.Valaiskaa ymmärtämätöntä, että mistä kumpuaa ihmisillä halu antaa töhertää itseensä toinen toistaan typerämmän näköisiä kuvia? Kysyn tätä ihan puhtaasta mielenkiinnosta ja halusta ymmärtää, että miksi?
Saatanalle on jo matkalla se motivaatioantenni.Juhannus meni jo, mutta tänään yritän edes jotakin. Lähdin kotoa pois, että en voi väistellä pyykkäämällä tai siivoamalla. Dopingia on.
Moti toivottavasti löytyy kahvikupin pohjalta.
Eilen ekan jakson aikana mietiskelin et mulla on uusi ystävä kun sniffarin kanssa väijytään näitä pelejä.Tänään Finnladyn kanssa katsotaan Hollannin matsi.
Aion olla sylissä täysin älästi.
Me vihataan sua, ja halutaan ärsyttää just sua. Kiva et tää toimii, ei mee hukkaan ne rahat.
Kassajonossa oli joku setä sössöttämässä ja heittämässä mukahauskaa juttua myyjätytölle. Aluksi luulin, että se on kake, mutta ei sillä ollut työkalupakkia mukanaan. Eli ei.
Katson myös joka päivä - tosin olen niin vanha etten jaksa katsoa toista puolikasta: pidän huolen etten spoilaannu ja katson aamulla Areenasta.Eilen ekan jakson aikana mietiskelin et mulla on uusi ystävä kun sniffarin kanssa väijytään näitä pelejä.
Tatskaäiälle lohkasin kyllä, että ’en tarvii kuittia, kun ei mee verovähennyksiin’Kassajonossa oli joku setä sössöttämässä ja heittämässä mukahauskaa juttua myyjätytölle. Aluksi luulin, että se on kake, mutta ei sillä ollut työkalupakkia mukanaan. Eli ei.