Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaveriKuva

IMG_0465.jpeg
 
Tänään Finnladyn kanssa katsotaan Hollannin matsi.

Aion olla sylissä täysin älästi.
Eilen ekan jakson aikana mietiskelin et mulla on uusi ystävä kun sniffarin kanssa väijytään näitä pelejä. :rolleyes:
 
Me vihataan sua, ja halutaan ärsyttää just sua. Kiva et tää toimii, ei mee hukkaan ne rahat.

Löysin juuri tarkoituksen omille kolmelle tatskalleni! Tai oikeastaan nämä helpottaa ruumiintunnistusta, jos sattuu kupsahtamaan johonkin maastoon. Toimii myös tunnistuksena silloin, kun Dementia-Sylvi on karannut rollaattori mukanaan hoitokodista ja harhailee jossain tietysti taas ilman vaatteita.
 
"Puolustusteollisuus kasvaa nyt Suomessa kaksinumeroisin luvuin ja rekrytoi minkä ehtii – 3 yritystä kertoo, millainen on alan tilannekuva..." Kauppalehti

Voi juku! Pitäisiköhän hakea? Voin mainita aiemman Kannakselta saadun kokemuksen ampu-, pommi- ja räjähdeaineista. Offarilta varmaan saa lisäsuosituksia.
 
Eilen ekan jakson aikana mietiskelin et mulla on uusi ystävä kun sniffarin kanssa väijytään näitä pelejä. :rolleyes:
Katson myös joka päivä - tosin olen niin vanha etten jaksa katsoa toista puolikasta: pidän huolen etten spoilaannu ja katson aamulla Areenasta. 😄

Niin ja kohta on olympialaiset - pääsee taas tutustumaan ihan uusiin lajeihin! Viimeksi katsoin mm. trap-ammuntaa ja purjehdusta. Purjehduksesta aloin kolmannen päivän jälkeen jotain ymmärtääkin. :LOL: #penkkiurheilu #hengessämukana

Huomasihan kaikki myös, että Krista hiihtää vielä pari kautta!
 
Kassajonossa oli joku setä sössöttämässä ja heittämässä mukahauskaa juttua myyjätytölle. Aluksi luulin, että se on kake, mutta ei sillä ollut työkalupakkia mukanaan. Eli ei.
Tatskaäiälle lohkasin kyllä, että ’en tarvii kuittia, kun ei mee verovähennyksiin’
 
Back
Ylös Bottom