Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
lp:tä kuunnellut, eihän nuo pahalta kuulosta kyllä, täytyy myöntää
Se on sitä aitoa alkuperäistä aaltoliikettä, soittimelta ilman kautta mikrofonille, siitä kelan ja magneetin kautta kaiverrukseen, ja taas neulan, kelan ja magneetin, vahvistimen kautta kaiuttimen kalvolle.

Missään vaiheessa alkuperäistä aaltomuotoa ei ole muokattu kulmikkaaksi tikitaaliksi ja yritetty sitten palauttaa likimain alkuperäiseen muotoon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on kiinakopiot Skinnerseistä. On mukavat pururata/pehmeä metsätie -tyyppisellä alustalla ja kun on esim. koiraharrastuksissa oleskelllut päivän ulkona. Oman treenin ajaksi olen vaihtanut näistä sukista pois, koska niiden kanssa pitää, ainakin minun, kuitenkin vähän katsoa mihin astuu.

Toisaalta tänä vuonna on mennyt ihan omiakin treenivuoroja ns. peruspaljasjalkakengissä. Ja lähes kaikki lenkit tulee käveltyä niillä, tosin vain osittain asfaltilla. Pelkästään asfaltilla ripeästi kävellen en pitäisi, en ainakaan jatkuvasti.

Minulla kun on, kuten aiemmin ketjussa todettu, lättäjalat, eli romahtanut jalkaholvi, olen löytänyt apua paljasjalkakengistä ja ilman kenkiä treenaamisesta. Koko jalkaterän aktivoituminen ihan normaalissa liikkeessä on ainakin itselle ollut parempi kuin mikään jumppa. -Eikä sitä tylsää jalkajumppaa tule aina tehtyä vaikka kuinka tietää että pitäisi - mutta ulkona tulee kyllä käveltyä ja joskus painojakin liikuteltua, eli jalkaterän aktivointijumppa tulee "helpoimman kautta ja itsestään" paljasjalkakengillä.
 
Naisen LP-levyt ovat säilyneet hengissä, levysoitin oli antautunut vuosikymmenten mittaisessa varastoinnissa, joten tilasin uuden. Ilmeisesti vähän likaa on levyihin kertynyt kun satunnaista napsumista.

Mutta kuulema kuulostaa vähän eriltä kuin silloin 80-90 luvun ministereosarjalla kuunneltuna..

e: itse en ole koskaan pahemmin (lue: koskaan) lp:tä kuunnellut, eihän nuo pahalta kuulosta kyllä, täytyy myöntää
Mikäs soitin tulossa?

Mulla tulossa Teknarin 1200G kun tuli käytetty sopivasti vastaan (aiemmin linkkaamani Rega ois ollut nätimpi kyllä, mutta ei muuten sen parempi).

IMG_0043.jpeg

Ihan saman näköinen kuin ne muoviset vastaavat, mutta painaa 18kg.
 
Mikäs soitin tulossa?

Mulla tulossa Teknarin 1200G kun tuli käytetty sopivasti vastaan (aiemmin linkkaamani Rega ois ollut nätimpi kyllä, mutta ei muuten sen parempi).

katso liitettä 264574
Ihan saman näköinen kuin ne muoviset vastaavat, mutta painaa 18kg.
Halvin mrhifin tarjoama. Onko tuo nyt rega planar 1. Ei viitti heti yskästä montaa tonnia kun tiedä jääkö se vaan koristeeksi.

Kyllä siinä nyt 38 vuotta vanha bon jovi pyörii ihan kiltisti vaikkei nyt kaikkia hienouksia olekaan. e3: aletaan hifistelemään (#hehe) sitten jos alkaa levyt pyörimään enemmänkin

e: 6 muuttolaatikollista levyjä löytynyt toistaiseksi väliltä blues-hc tekno-gänstäräp-madonna-metallica
e2: jossaki pitäs kuulema vielä jonkin verran levyjä olla
 
Kohta pääsee onneks töistä. Päivän viimeiset kiinteät syömisetki pakotettu alas ihan onnistuneesti.

Pierettäny aivan perkuleen tavalla koko päivän, oon sniikkaillu pahimmat lastausovista ulos mut pari killeriä vapautu halliinki. Silti minun mielestä vähemmän paha kuin nää parfyymissa kylpevät geelitukat jota täällä on kesähessuina.
 
Kissakahvilaomistaja ja pentutehtailija on myynyt sairaita kissanpentuja 🤬 Uutisessa mainitut kalikivirus ja mykoplasma ovat äärimmäisen tehokkaita leviämään, joten tämän muikkelin kaikilla samassa paikassa olevilla kissoilla on tartunta. Kyllä pistää vihaksi.
Kuopion ja Tampereen kissakahvilan taustalla taisi hääriä sama omistaja jos en ihan väärin muista, molemmissa kahviloissa on havaittu vakavia puutteita eläintenpidossa.
 
Back
Ylös Bottom