kattelinkin että ny on sakeetaJumittaa ei jaska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kattelinkin että ny on sakeetaJumittaa ei jaska
Eikös se Hermanni voisi mennä Maj Karmaankin solistiksi. Ei kai niitä keikkoja niin tiheään ole etteikö ehtisi kahdessa pändissä laulaa.Ei saa luurilla ruveta korjailemaan.
Mutta joo - veikkaan, että Ylpön puolesta olisi saanut olla koko homma ja muiden riemuksi lähti jäähyväiskiertueelle.
Hänhän ensin vain yksipuolisesti ilmoitti jättävänsä yhtyeen - ikään kuin muka ehkä tekisivät popedat.
Tohtori varmaankin ottaa hakemuksia vastaan"I don't need to diet, to look good, or any of that".
Missä tähän uskontokuntaan voi liittyä?
Tohtori varmaankin ottaa hakemuksia vastaan
Juu kai se vähän henkilöstä riippuu ja jos on kauan pitänyt muutenkin paljasjalkakenkiä. Itse tykkään salilla treenata sukkasiltaan. Semmoiset sukkamalliset paljasjalkakengät on vielä ostoslistalla.Ite käytän asfaltillakin vallan. Ei ehkä kaikille sovi, mutta ite tykkään kovasti.
Milloin tulee paljastissibikinit?Juu kai se vähän henkilöstä riippuu ja jos on kauan pitänyt muutenkin paljasjalkakenkiä. Itse tykkään salilla treenata sukkasiltaan. Semmoiset sukkamalliset paljasjalkakengät on vielä ostoslistalla.
Onko ne niinku ruotsalaiset alushousut?Milloin tulee paljastissibikinit?
Sitten kun joudut vaihtamaan ne niin kannattaa hankkia alkuperäiset tojotan tiskiltä.Tojotassa muuten alkuperääset jarrukenkulit etelleen, kestäisköhän ne auton 30v synttäreihin asti
Ei kai sitä Reckless Loveakaan kuopattu.. että ei kahta ilman kolmatta, vai miten se sanonta menee.Eikös se Hermanni voisi mennä Maj Karmaankin solistiksi. Ei kai niitä keikkoja niin tiheään ole etteikö ehtisi kahdessa pändissä laulaa.
Itellä aikoinaan alkoi oikea polvi kipuilla sisäsyrjästä aina työpäivän jälkeen, kunnes oli kipeä muutaman viikon putkeen. Viikko vapaalla ja kipu poissa. Pohjallinen oli kulunu puhki pottuvarpaan päkiän kohdalta. Uudet peruspohjalliset vielä hyviin kenkiin, ja vaiva katosi.alkoi aavistuksen kipeytymään polven sisänurkat. Mietin että onko se nyt vain valittava kumman kivun kanssa on mukavempaa, jos polven kipeytyminen johtuu nyt sitten "virheellisestä jalkaterän asennosta"...
Oikea suunta, mutta kannattaa malttaa totuttaa jalkaa rauhassa niihinkin, ettei mee äärilaidssta toiseen.Anyway, kauhean pitkä stoori siitä, että tänään nyt ekan kerran noita paljasjalkakenkiä kokeilin lenkillä ja jatketaan kokeilua mutta ihan eka fiilis = Ei huono!
Natsais tuo habitus paremmin yhteen tuttuun hulttioon, mutta kyllähän sitä reissun riemua oli lähtiessä, kun napsittiin vähän ensin Undenbergiä lentokentän edessä penkillä ja helvetin kyytiä Oak Barreliin het, kun aukes.Maxin rödöksen matkalta on tullut viteoa.
No käytännössä, jos et heti antanu omaa numeroa että voi huudella ku on huudeilla.nyt se on heetseeker koettu: kaksi vosua, toinen aivan uskomaton seksibeibe, huoneistossani!
hyvä kokemus, eikä maksanut Minulle kun noin 160e
ottaisin välittömästi uusiksi
katso liitettä 264571
jätinkö taas pnematta kun hyvästeissä toinen vosu(seksibeibe) huikkasi, että "ehkä törmätään provinsissa"?
No jos kerran tapaamista ehdotettu niin sovi se tapaaminen äläkä lähettele kuvia.harmittaa vaan vietävästi jos asia todellakin niin että livenä olen noin kiva mutta netissä se ei tule esiin
ei nimittäin ole pitempi kun viime viikko kun taas kävi niin, että vosu itse ehtotti että tapaisimeko ja jopa jo ajankohtaakin, mutta: pärstävärkkikuvan jälkeen, täyttä hiljaisuutta
Toesox on edullinen välimalli noilleJuu kai se vähän henkilöstä riippuu ja jos on kauan pitänyt muutenkin paljasjalkakenkiä. Itse tykkään salilla treenata sukkasiltaan. Semmoiset sukkamalliset paljasjalkakengät on vielä ostoslistalla.