Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
No tottahan toki minä ultrasuvaitsevaisena ihmisenä sen suon ja kaikki muutkin asiat jotka suurinpiirtein laillisia ovat. Mutta hieman minua kyllä arveluttaa että noinkohan kyseessä on vapautuminen perinteisistä kauneusihanteista, vai pikemminkin päinvastoin kauneusihanteiden jahtaus joka hieman lähtenyt lapasesta?

Hö. Eksäny tiiä, esimerkiks jos nainen ottaa kuvan perseestää ja laittaa instaan niin se on häntä ihtiään varten eikä mittään miehiä varten. Itte voi kattella omaa persettään any time any place puhelimella.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tottahan toki minä ultrasuvaitsevaisena ihmisenä sen suon ja kaikki muutkin asiat jotka suurinpiirtein laillisia ovat. Mutta hieman minua kyllä arveluttaa että noinkohan kyseessä on vapautuminen perinteisistä kauneusihanteista, vai pikemminkin päinvastoin kauneusihanteiden jahtaus joka hieman lähtenyt lapasesta?

Hmm.. en näkisi noita siltikään toisiaan poissulkevina! Mutta kauneusleikkauksiin on kyllä vaara jäädä koukkuun. Emme ole eri mieltä tästä asiasta!

Hö. Eksäny tiiä, esimerkiks jos nainen ottaa kuvan perseestää ja laittaa instaan niin se on häntä ihtiään varten eikä mittään miehiä varten. Itte voi kattella omaa persettään any time any place puhelimella.
Ei kyllä se on ihan vaan huomionhakemista :hyper: Ja mikäs siinä kun niitä kuolaturpia on netti pullollaan, siinä vaiheessa varmaan olisi vähentymään päin, ellei olisi yleisöä. :rolleyes: Ja sekundäärinen yleisö IG-upotuksien avulla, joita tämäkin palsta tukossa. Mä oon esim. varmaan eniten saanut lisätietoa naisten genitaalikarvoituksesta tän ketjun kautta voi hyvä jestas :ROFLMAO:
 
nyt se on heetseeker koettu: kaksi vosua, toinen aivan uskomaton seksibeibe, huoneistossani!

hyvä kokemus, eikä maksanut Minulle kun noin 160e

ottaisin välittömästi uusiksi

IMG_0441.jpeg

jätinkö taas pnematta kun hyvästeissä toinen vosu(seksibeibe) huikkasi, että "ehkä törmätään provinsissa"?

harmittaa vaan vietävästi jos asia todellakin niin että livenä olen noin kiva mutta netissä se ei tule esiin
ei nimittäin ole pitempi kun viime viikko kun taas kävi niin, että vosu itse ehtotti että tapaisimeko ja jopa jo ajankohtaakin, mutta: pärstävärkkikuvan jälkeen, täyttä hiljaisuutta

tälläsillä kuvilla saa helposti ehdotuksia, mutta siten kun on se ei kokoNAISuuteen sopiva naama niin enää ei olekkaan yhtään kinostava

IMG_0454.jpeg
 
Mites vokotille uppoaa Maj Karma? Nekin Provinssissa - ite meen Tavastialle.
 
johan nyt toki, olen ollut aina #läsnä kun ovat olleet #paikkakunnalla

rautaneidosta olen hypännyt mukaan
 
Back
Ylös Bottom