Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kahvia ja sitten irrottamaan sylinterikansi.

Illaksi kyseltiin lavatansseihin, totesin notta negative.
Nyt perkele ne näpit puhtaaks swartfegalla, kravaatti kaulaan (vähän navan yläpuolelle), joku ihQ sidukka kouraan ja naista jahtaamaan!

5/6 aamupalasta natittu, uimassa käyty pariin otteeseen ja kala savustuspöntössä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuntuu vähän sellanen uskonto olevan musiikki monille, jos tykkäät tästä biisistä x niin se kertoo sinusta zyäö , niin ei, mä vaan tykkään siitä biisistä koska hupi.
Olen sallainen erittäin suvaitsevainen ja avoin luonne, niin kaikenlaista musiikkia voi fiilistellä. 😁
Musiikista puhuminenhan kertoo ihmisestä ihan hemmetisti. Ei tietysti mitään putkiaivoista, että lempibändi kertoo puoluekannan ja älykkyysosamäärän - joskin tuokin varmaan ääritapauksessa mahdollista - mutta noin muuten.

Tampereen yliopistossa oli tehty ihan mielenkiintoinen tutkimus, kuinka ihmiset voi kokea musiikin eri tavalla (esim. voimakkaammin) riippuen siitä, miten musikaalinen ihminen on, mutta en tainnu viimeks löytää, kun koitin metästää, eikä se varmaan ainakaan täällä offarissa ketään kiinnostakaan.

Tummennettuun, niin et ole :D
 
Tummennettuun, niin et ole :D

Silläkin uhalla että maine menee, niin pakko myöntää että pohjimmiltani olen viherpiipertäjä ja kaikenlaisen monimuotoisuuden, erilaisuuden ja erilaisten kulttuurien ymmärtäjä en vihaaja. Mutta ei tällaisia ajatuksia pidä tietenkään viedä itsetuhoiseen idiotismiin asti, kuten nykyisessä vasemmistoanarkismin kukoistuksessa, tietyt vastaiset kannat täytyy ottaa ihan vaan välittämisen vuoksi. Kysymykseen why aikaleimasta:

View: https://www.youtube.com/watch?v=zvJuYpX8eig&t=484s
 
Nyt perkele ne näpit puhtaaks swartfegalla, kravaatti kaulaan (vähän navan yläpuolelle), joku ihQ sidukka kouraan ja naista jahtaamaan!

5/6 aamupalasta natittu, uimassa käyty pariin otteeseen ja kala savustuspöntössä.
Vanha kunnon swartfega, sillä lähti kädet varmasti puhtaaksi, tosin sivutuotteena saattoi saada syövän.

Ja etelleen negative.
 
Juhannusaamun reipas aamukävely nättiä maisemareittiä pitkin.

Screenshot_20240622_121127_Connect.jpg
 
Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Nimittäin Kolinaa sai ihan jokaisesta kaupasta. Nyt ei saa.

Olen nimittäin jo pitkään halunnut ostaa Eau de Colognea. Aiemmin sitä sai lähikaupasta, mutta ei enää kuulu valikoimaan. Eikä kuulu yhtään missään, mistä olen sitä kysynyt. Nyt laitoin tilauksen verkkokaupassa.

En suinkaan ajatellut juovani sitä, vaan Kolina on paras mahdollinen tuote sen pikkusangon puhdistamiseen, missä on roskapussi kissan hiekkalaatikosta löytyvälle tavaralle. Muovi nimittäin ottaa hajut itseensä. Klooria en viitsi koko ajan käyttää, etikka itsessään on epämiellyttävän hajuista. Mutta Eau de Cologne 💙 Aivan paras tuote ehkäisemään hajun pinttymistä. Saa lisäksi koko vessan tuoksumaan raikkaalta.
 
Voltaren ne toimivat pillerit ei se turhanpäivänen keeli pitäis saada joka kaupasta. Vanhan imisen. Tai edes apteekista, mutta nyt ei saa etes epsanjasta apteekista lääkärimafia tiukentaa otettaan.
 
Back
Ylös Bottom