Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
No jopa, itse olen Vekkulassa ja muutenkin koko Lintsillä ollut viimeksi varmaan joskus -91, niin ei tahdo muistaa.
Ite kanssa ysärillä jonnevuosina tuli nuohottua lintsiä paljon, vuosituhannen jälkeen vaan muutamat kerrat. Vekkulahan lopetettiin kait 2017 ja nyt se kai on tekemässä paluuta taas.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuuta ei paljoa ton enempää näy kun kuunlasku 2:34


IMG_20240622_012328.jpg
 
Ei ole nyt kyllä kovin vokotmainen valinta, mutta kun tuossa on noita osiakin, niin täytyyhän sen olla se.
Kuinkahan paljon on jo ehtinyt kipata Kyröä? :unsure:

täysin selvinpäin olin

enhän Minä kotona juo!

varmaan se torstain ihastuttava NAISseuralainen pehmensi pääni

oikeampi syy:jatkoilla kuunnellusta kraftwerkistä varmaan pinpahti mielen
 
Costello halus jatkaa, Pate ei
Eikö se ollu paremminkin niin, että Costello ja muu bändi ei halunnu, että Pate jatkaa, kun ei pystyny liian usein hoitamaan hommiaan juomiseltaan.

Costelloa nähnyt keikoilla kaikenlaisissa kimallehepeneissä, niin kävi mielessä, että haluaisko ne tehdä jotain tyylinmuutosta, mihin toi Hermanni istuis vähän paremmin kuin Paten aikaiseen vanhaan matskuun.. onhan tommosta vastaavaa tehty ulkomaillakin (että tyyli muuttuu jäsenvaihdosten myötä radikaalistikin) mutta aika näyttää. Eikä nyt ihan liikaa kiinnosta, että aika sama itelle, miten tuo etenee :D
 
Ihan vaan tiedoksi, niin en hukkunut eilen poreammeeseen. Siellä tuli joku 5 tuntia lilluttua ja nyt on korva lukossa. Varmaan täynnä vettä. Kai se kalajalla paranee (suun kautta nautittuna), mutta ensin tästä lenkille koirain kanssa.
 
Vois ottaa sellaisen laskennan, että eihän kukaan ole hukkunut. 🙏

Kasvot paloi SPF:stä huolimatta. Kahvia ja ristikkoa, sekä pian päiväretkelle maaseudulle.
 
Ihan vaan tiedoksi, niin en hukkunut eilen poreammeeseen. Siellä tuli joku 5 tuntia lilluttua ja nyt on korva lukossa. Varmaan täynnä vettä. Kai se kalajalla paranee (suun kautta nautittuna), mutta ensin tästä lenkille koirain kanssa.
Kenenkäs ammeessa kävit muuten lillumassa, ootko ihan omalle takapihalle moisen hommannut? 😎
 
Eikä nyt ihan liikaa kiinnosta, että aika sama itelle, miten tuo etenee :D

No just näin, eilen kuuntelin ekaa kertaa yhden Hermannin laulaman biisin kun Kake kyseli. Enhän mä edes tiedä biisejä mitä täällä tiedetään, sellanen hyvän päivän juttu tämä Popeda, toki ihan aidosti tykkään niistä muutamista hiteistä. Tuntuu vähän sellanen uskonto olevan musiikki monille, jos tykkäät tästä biisistä x niin se kertoo sinusta zyäö , niin ei, mä vaan tykkään siitä biisistä koska hupi.
Olen sallainen erittäin suvaitsevainen ja avoin luonne, niin kaikenlaista musiikkia voi fiilistellä. 😁
 
Back
Ylös Bottom