Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jusseja

IMG_9978.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ny on bodattu ja kaupassa käyty. Ei ollu kummassakaan jonoa, toisin ku sit tuolla kuusamontiellä. Nyt voinee hetken oikaista ja lähtä sit vähän suunnitteleen jotain pihahommia, sikäli kun näyttäisi et vettä ei ehkä tänään sada.
 
Keskustassa huomattavasti hiljaisempaa kuin normiperjantaisin. Apteekissakaan ei ollut jonoa! Sää pilvinen, kylmä puuskittainen tuuli. Raparperipiirakka on uunissa, seuraavaksi paistovuorossa pitsaa.

Juhannus menee joulun, pääsiäisen ja vapun kanssa samaan kategoriaan: aivan turha. En juhli, teen töitä ja käyn ongella.

Juhannuksena syödään lihaa, juodaan viinaa ja käydään saunassa. Mikään em harrasteista ei huvita minua. Joten joo, juhannus on itselle ihan tavallinen, tylsähkö viikonloppu. Kirjastosta kävin hakemassa viisi kirjaa viihdykkeeksi. Jos sää lämpenee, ja kirkastuu, niin pyöräilyä voisi harkita ja käydä istuksimassa jossain järven rannalla ihailemassa kesäluontoa.
 
Juhannuksena syödään lihaa, juodaan viinaa ja käydään saunassa. Mikään em harrasteista ei huvita minua. Joten joo, juhannus on itselle ihan tavallinen, tylsähkö viikonloppu. Kirjastosta kävin hakemassa viisi kirjaa viihdykkeeksi. Jos sää lämpenee, ja kirkastuu, niin pyöräilyä voisi harkita ja käydä istuksimassa jossain järven rannalla ihailemassa kesäluontoa.
Tuut Sylvi ens juhannuksena minun mökille grillaamaan halloumia, juomaan mocktaileja ja istuttamaan kukkia :giggle: Myös Aino on tervetullut :heart:
 
Nyt kaikki ottaa vähän nopeampaan tahtiin sellaisen 4-6 olutta / siideriä / lasia viiniä ja ehkä yhden kaks napsua. Sit känniä ylläpidetään tasaisesti sinne juhannuskokon poltoille ja mahdollisille ilta- / yöriennoille. Kovat jätkät voi ylläpitää sunnuntaihin.

Vaimon voi käskeä piilottamaan airot ja moottorisahan, jos sellaisia löytyy. Liikkuminen taksilla, jos juhannustanssit kutsuu.
Ite kävin vielä juhannusajelulla ja kaupasta viimeisetkin unohtuneet ostokset. Päivä alkoi tällä kellonlyömällä lasilla shampanjaa.
 
Juhannus menee joulun, pääsiäisen ja vapun kanssa samaan kategoriaan: aivan turha. En juhli, teen töitä ja käyn ongella.
Vuodessa on kolme juhlaa joita minä jollain tapaa vietän; juhannus, itsenäisyyspäivä ja joulu-uusi vuosi. Nyt kun näitä taas on viime aikoina jollain pienelläkin tapaa juhlistanut huomaan miten ikävän harmaata oli sellainen mentaliteetti, että joka päivä on samanlainen. -Elämää on vähemmän jäljellä kuin takana ja aihetta juhlistaa tätäkin päivää on.
#elossa #maistuu

smilie_girl_007.gif
 
Huomasin näin juhannuksena kotikonnuilla käydessä ja vanhoihin tuttuihin törmätessä joita en ole useampaan vuoteen nähnyt niin todella moni turvonnut ja lihonut reilusti ylipainoiseksi. Silmiin tämä pistää kun nähnyt näitä ihmisiä lapsuudesta ja osan teini-iästä lähtien ja sen ajan olleet hoikkia/normaalipainoisia. Sitten kun 25-30v ikävuosien välillä nähtykään niin on porukka lihonut sitten silmäarviolta 15-30kg henkilöstä riippuen. Jotenkin harmillista, mutta juurikin suomen ylipainotilastoja mukailevaa.
 
mutta kyllä se Sylvi vaan niin on, että jos eilenkään ei olisi lähtenyt eikä käyttänyt alkoholipitoista olutta niin monta ihmeellistä asiaa ja tapahtumaa ja kohtaamista olisi jäänyt kokematta!

kiitos alkoholi!

olen nimittäin mm. tänään käynyt jo NAISseurassa aamukahvilla,torilla,klo 0616
 
Back
Ylös Bottom