Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Levyistä puheen ollen, äänet päässä haluavat tämmöttisen:

rega-planar-10-.jpg
 
Jännästi olin kattovinani, että olisi holitonta tämä, mutta tässä varmaan joku näköharha tai tuon nilkan turvotuksen aiheuttama etäpesäke aivoissa.
:unsure: Turvonnut nilkka? Kenellä?
Mä oon holittomia lonkeroita ihmetelly jo pitkään, mutta kyllä niitä perkele joku vaan ostaa. Lähinnä että miksi brändätä limppari pienemmälle asiakaskunnalle?
Limppari?

No oottepas te ankeita.

Hyvää juhannusta vaan.
 
^ Ellei peräti itänaapurin järjestämää. Joten Muistakaa tarkistaa lipputangot!

Pariisissa ilmaantui antisemiittisiä tekstejä ja punaisia kämmenen jälkiä synagogien seiniin. Osa oli iivanan järjestämään keppostelua.
 
Puolet kirkasta varmaan kuitenkin?
Tuo oli ihan sitä ihtiään ja edelleen mennään ihan naturaalina. Katotaan aukeaako korkki ollenkaan, kun reilun viikon päästä tosiaan reissua ja saa taas dokata useamman päivän. Ja yhdet kekkerit ois kotimaassakin vielä sitä ennen.
 
Eikö jäsen X maininnut joitain sivuja/kymmeniä sivuja sitten turvonneesta nilkastaan? Ettei ole #maxin tauti ja joutuu jättäytymään sylvin (ja Teidän nolla-lonkero) linjoille.
Veikkaisin, että ois käyny jo ilmi, jos ois sama tauti.

Hyvin nyt jeesannu nuo omatkin nappulat. En oo katkaravuilla ja 12-packilla olutta viittiny kokeilla, mutta nyt on pysyny kihti poissa, vaikka viinaksiakin välillä otettu lääkkeeksi. Millon lie viime vuoden puolella edellisen kerran särki kihdin takia..

muoks. en tienny, että mulla oli näin paljon asiaa.. oishan näitä voinu samaankin viestiin koittaa lainailla..
 
Back
Ylös Bottom