Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tykkään jotenkin tästä Kukon Dry Lagerista. Ainakin näin sikarin kanssa hyvin toimiva ollut useamman kerran.

Pöllinä My Father Gran Oferta Toro:na.

katso liitettä 264389
Piitkästä aikaa.
Laarin pohjalta löytyi Villa Zamorano.

HipstamaticPhoto-740072844.380484.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täälläkin kyllä eri linjoilla. Ei vähiten siksi, että Vihaan ja olen allerginen Prismalle. Pelkästä värimaailmasta ja atmösfääristä tulee oikein sellainen Itäinen tuulipukutavaratalofiilis.
Mulla mikään noista kaupparyhmittymistä ei herätä varsinaisesti sen vahvempia tunteita.. Lidli nyt on jotenkin likaisemman oloinen tjsp. Siellä tulee harvemmin käytyä, mutta muuten itelle ois sama, mitä käyttää.

Mutta tosiaan kun lähin Citymarket on sekä kalliimpi että paskempi, mitä Prisma, niin Prismaan tulee mentyä. Muutenkin tuossa Prisman yhteydessä paremmat liikkeet kauppakeskuksessa ja sinne pääsee helpommin, niin ei tarvii hirveesti arpoa :D

Ja toki noi ässäalet vaikuttaa, jos tarvii ostaa samalla muutakin kuin ruokaa. Pari kolme pinnaa alea ruoasta ei vielä niin tunnu, mutta 15 prosenttia esim. vaatteista alkaa jo tuntumaan.
 
loppuis jo nämä työt niin pääsisi a-alueelle afterworkeille


IMG_0330.jpeg
 
eikun toinen on vapaa-ajan tietokone, onhan Minulla vapaa-ajan housutkin: jaloissa
 
onnekis ei ole minkäänlaisia #sosiaalisiavelvollisuuksia niin aivan sama koska ja miten myöhään tekee
 
Minun tehokkuus illalla olisi niin heikkoa että ei kannata etes yrittää.
Jos virka-aikaan saa 3-4 tuntia tehokasta, niin hyvä on.
 
e, koska: yksin kotona kaljanjuonti ei tuo mitään lisäarvoa "elmääni"

jaksan tästä kyllä polkupyöräillä alueelle nauttimaan kunhan työ on valmis
 
joka kuukausi tulee enemmän kun menee niin minkä ihmeen tähären sitä haalisi vielä lisää?

en tartte
Just tämmösiä kaikki työläiset pitäs olla. Ei vaadi mitään ja tekee lomallaki ilmaiseks töitä jotta jonkun muun varallisuus karttuu. Suomen talouden kannalta on tärkeää, että lisäännyt mahdollisimman paljon.
 
Mulla mikään noista kaupparyhmittymistä ei herätä varsinaisesti sen vahvempia tunteita.. Lidli nyt on jotenkin likaisemman oloinen tjsp. Siellä tulee harvemmin käytyä, mutta muuten itelle ois sama, mitä käyttää.

Mutta tosiaan kun lähin Citymarket on sekä kalliimpi että paskempi, mitä Prisma, niin Prismaan tulee mentyä. Muutenkin tuossa Prisman yhteydessä paremmat liikkeet kauppakeskuksessa ja sinne pääsee helpommin, niin ei tarvii hirveesti arpoa :D

Ja toki noi ässäalet vaikuttaa, jos tarvii ostaa samalla muutakin kuin ruokaa. Pari kolme pinnaa alea ruoasta ei vielä niin tunnu, mutta 15 prosenttia esim. vaatteista alkaa jo tuntumaan.
Ite sitten taas käyn Lidlissä kerran viikossa hakemassa perusruokia. Tykkään, kun on nopeeta.

Ja joo, ohan tossa varmasti tosiaan isot erot kauppakohtaisesti. Puuvillassa sama juttu, siinä muut kaupat hollilla. Ei silti, käynyt kyllä ennemmin Sittarissa ennen sitäkin.

Itellä ei allergiasta johtuen ole S-korttia, eikä tule. Jotenkin se vaan aiheuttaa oksennuksen tuntua kurkussa. En tiedä, mistä tulee. Mutsi käy kyllä Rismassa, mutta joku trauma varmaan.
 
Viimeksi muokattu:
loppuis jo nämä työt niin pääsisi a-alueelle afterworkeille


katso liitettä 264391
Kyllä jos joskus on, niin tämä on nyt kyllä pahasti lavastettu kuva 🤣 Tai en tiedä, miksi sellofaani päällä sikaria tuolla lailla hipelöi. Eritoten tuonmoista keskinkertaista ja halpaa kappaletta. Quorum taitaa olla.

Tulee sillä lailla hauskasti mieleen Jani-Petteri 13v, joka löysi Isän sikarikätkön ja fleksasi Pakkikselle 😁
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom