Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Nyt ei mahtu, kun vaan käsimatkatavarat.

IMG-9733.jpg
 
Joo, ois jämäkkä imuroida edelleen osa-aikaisena busseja, niinku kouluaikaan.

Itse olisin mapittamassa esitteitä


te hinpunverran unohdatte ottaa Huomio!:n semmoisen pikkuasian, kuin, että, saman yrityksen sisällä voi vaihtaa hommaa, jopa paikkakuntaa

näin esinmerkikis Minulle on käynyt tässä 21vuoden aikana: suoritan kolmatta eri työTÄ! ja istumapaikkanikin on tällähetkellä kolmannella paikkakunnalla(PÄÄkonttorissa)
 
Viimeksi muokattu:
te hinpunverran unohdatte ottaa Huomio!:n semmoisen pikkuasian, kuin, että, saman yrityksen sisällä voi vaihtaa hommaa, jopa paikkakuntaa

näin esinmerkikis Minulle on käynyt tässä 21vuoden aikana: suoritan kolmatta eri työTÄ! ja istumapaikkanikin on tällähetkellä kolmannella paikkakunnalla(PÄÄkonttorissa)
No sinäkin unohat muutaman pikkuasian tuossa edellisessä järkeilyssäsi, niinku valmistumiset ja alanvaihdot, mutta en rupee luurilla kirjoitteleen tästä pidemmin.
 
Useamman kuukauden raudansyönnin jälkeen ferritiini on noussut kahdeksan yksikköä 🙄 Tätä vauhtia mennee vielä kauan, että se olisi sata...
Mulla meni melkein 1,5v nostaa ferritiini 60 yksiköllä ja annostus joka toinen päivä 200mg. Vielä ollaan kaukana sadasta ja syksyllä viimestään kontrollia taas että onko miten lähteny laskuun kun nyt otan vaan kerran tai kahdesti viikossa.
 
Useampia työnantajia 2019 valmistumisen jälkeen. Nykyisessä olisin ollut viime vuodenkin, jos yliopisto ei tätä vastaan olisi ollut. Heinäkuussa lopetan nämä hommat ja poistun hyvinvointialueen palkkalistoilta. Vaikka pula ala onkin, niin nykyisessä työpaikassa turhan hyvä miehitys eikä virkaa tule olemaan näköpiirissä ties miten moneen vuoteen. Joten työt pidemmällä tähtäimellä tulee olemaan siinä ja siinä ja lähtö voi tulla lyhyehköllä ilmoitusajalla. Vaihdetaan sit kuvioita kunnolla! Taloudellisesti ei missään nimessä järkevä päätös, mutta eipä sillä väliä, kun tulotaso tulee olemaan minun menoille riittävä.
 

Taas tämä paska 😠 Aivan selvää, ettei hän tapojaan muuta. En pidä väkivallasta, mutta en voi olla ajattelematta, että jos joku mättäisi tätä kunnolla turpaan, niin menisikö viesti paremmin perille. Harmi, kun kukaan kohde ei ole tehnyt mitään radikaalia. Minä ottaisin ihan mielelläni sakot vastaan, jos olisin puolustanut itseäni fyysisesti ja saisin sitten syytteen pahoinpitelystä.
 
Pro-tip: älkää rälläköikö itseänne jalkaan, tulee pipi.
Ei se sormeenkaan pelkästään hyvää tee.
Nimim. kokemusasiantuntija

Voiko olla, että suonet palaa jotenkin samalla tukkoon, kun tuli hirmu vähän verta ulos?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom