Kyl.Voiko olla, että suonet palaa jotenkin samalla tukkoon, kun tuli hirmu vähän verta ulos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl.Voiko olla, että suonet palaa jotenkin samalla tukkoon, kun tuli hirmu vähän verta ulos?
Korjasin typonne.Kuhan muistaa, että mitä se Hiase miehen elämä todellisuudessa on ja hyväksyy loistokkaat ja hiaselaiffin parhaat puolet.
Oudoksun sanavalintaanne ajokuntoinen. En ole törmännyt moisiin jotka eivät olisi...Löytys yks joutilas, joka pitäs puunata kuvauskuntoon ja laittaa huutokauppaan. Mutta tässä ku mainitaan akuutti, niin pitäs varmaan olla ajokuntoinen?
Aamu rhodoksella. #max
Edellisen omistajan aikaan nyrkkipajalla vaihdettu tarvike jakoremmi, sitte alkutalvesta omistajan poika lainannu "en oo yhtään revitelly" ekoilla liukkailla takavedolla...Oudoksun sanavalintaanne ajokuntoinen. En ole törmännyt moisiin jotka eivät olisi...
Ja kyllä, nyt ei tarttis yhtään rojektin tynkää tähän maalaisidylliin tällä hetkellä
Mikä tätä maailmaa taas oikein vaivaa?
Ei ollut olvin kolmosolutta äss- eikä koo-kaupassa. No ei ollut kyllä nelostakaan.
Pääsisitkö läpi yläkoulun kotitalouden kokeesta? Jos saat yli 10 oikein, olet todellinen kodinhengetär https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010447989.html
12/13
Pahasti on yllättäny, jos porukalle on olvikin kelvannu.Helle yllätti.
Niinkuin talvikin joka vuosi.
Sitä fillaristia?Minä ehdin väistää.
Tuli mieleen että pitäisikö norjan reissulla laskea montako hiasea tulee vastaan napapiirin pohjoispuolella.Edellisen omistajan aikaan nyrkkipajalla vaihdettu tarvike jakoremmi, sitte alkutalvesta omistajan poika lainannu "en oo yhtään revitelly" ekoilla liukkailla takavedolla...
Lojui hällä aikansa, poimin sitte talteen sopurahalla, mutta vois pistää eteenpäin ku liikaa rojekteja täälläki kesken.
Silmät lukivat ensin ”Olin tänään niin tiukoissa shortseissa….”, että odotin heti näkeväni kuvan.Oli tänään niin tiukoissa shortseissa fillaristin pakarat että Aliisa olisi kävellyt kyllä tolppaan.
Minä ehdin väistää.
Odotuksista taasen tuli mieleen Sir Hopkins ja elmänohjeet.Silmät lukivat ensin ”Olin tänään niin tiukoissa shortseissa….”, että odotin heti näkeväni kuvan.
Älä koskaan odota mitään niin et pety…
Mulla on parissa vuodessa tippunut 75->36 vaikka oon syöny säännöllisen epäsäännöllisesti rautaa tuossaUseamman kuukauden raudansyönnin jälkeen ferritiini on noussut kahdeksan yksikköä Tätä vauhtia mennee vielä kauan, että se olisi sata...