Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
pantu hinta semmoiseksi, ettei lotolla äkkirikastuneet pääse sekaantumaan oikeasti rikkaiden piireihin
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarviiko Saatana ja Alicia tuliaisia? Esim. joku kiva kaulapanta pitää sitä kumpi tahansa.

1000027461.jpg
 
Perjantaina vähän enempi olutta (tai ehkä ei se oluen määrä vaan se auringossa istuminen monen monta tuntia) ja koko viikonloppu ihan pilalla. Tai siis joskus on kiva vähän bingettää sarjoja, sain vihdoin blacklistiä eteenpäin oikein reippaasti, mutta miettiihän sitä väkisin että olis tässä voinut myös reippailla ja tehdä mielen kannalta positiivisempia harjoitteita kuin krapuloida kotosalla. Onneksi oli koirat hoidossa mulla ni sai ees sen 3-4 kertaa päivässä lähettyä vähän köpsöttelee. Eiköhän tä tästä, ei taas janota hetkeen.
 
suosittelen kaikille: älkää juoko kaikkea viinaa kerralla, nauttikaa tasaisesti ympäri vuoden

esinmerkikis Minä viihdyin perjnataina puoleenyöhön liikenteessä ja onely kaksi olutta meni

lavvantaina meni enee, mutta tölkki öl & tuoppi vettä meni lähes joka tilauksella niin en päässyt krapulan puolelle eilenkään
 
löytyi muuten lavvantaina todellinen pilumagneetti, tai viime Suvenahan Minä sen jo ostin, mutta nyt oli vasta toista kertaa päällä, ja ensimmäistä kertaa #paikkakunnalla

nimittäin: kyyrian t-paita, Moni vosu kehui, osa jopa kosketteli sitä!
 
Perjantaina vähän enempi olutta (tai ehkä ei se oluen määrä vaan se auringossa istuminen monen monta tuntia) ja koko viikonloppu ihan pilalla. Tai siis joskus on kiva vähän bingettää sarjoja, sain vihdoin blacklistiä eteenpäin oikein reippaasti, mutta miettiihän sitä väkisin että olis tässä voinut myös reippailla ja tehdä mielen kannalta positiivisempia harjoitteita kuin krapuloida kotosalla. Onneksi oli koirat hoidossa mulla ni sai ees sen 3-4 kertaa päivässä lähettyä vähän köpsöttelee. Eiköhän tä tästä, ei taas janota hetkeen.
Itellä oli pakko päästä pois kotoa nuhjottamasta niin kaljallehan se miehen vei. Hieman vähemmänkin ois toki voinu juoda, mutta mitäs näistä.
 
Jos pyykinkuivausteline ei olisi kaatunut jälleen sillä aikaa, kun olin poissa, ei mistään voisi päätellä kissin olemassaoloa! Jossakin se luuraa. Illalla olisi treenit, niin lieköhän se teline taas kellistyy omituisesti niiden aikana🤔
 
Poikkeuksellisesti kävin aamupäivällä prismassa hoitaas ostokset. Eläkeläimiesten cargo liivit :LOL: Helposti ainakin 20 eri liiviukkoa. Alkaakohan ittekki käyttää eläkkeellä moista?

Ja näyttihän se vitun kätevältä. Oli paljon taskuja. Tuleekohan liivissä olo että olis predatorissa. Uskaltaako kokeilla? Jos jää saman tien pysyvästi päälle?

MV5BYzM1OGEzNWYtNzVlMC00Y2RjLWFlOTYtOTdlZTExN2RjZTllXkEyXkFqcGdeQXVyNjQ4ODE4MzQ@._V1_.jpg


arnold-schwarzenegger-predator-1987-dutch-tactical-vest-190x248.jpg
 
Poikkeuksellisesti kävin aamupäivällä prismassa hoitaas ostokset. Eläkeläimiesten cargo liivit :LOL: Helposti ainakin 20 eri liiviukkoa. Alkaakohan ittekki käyttää eläkkeellä moista?

Ja näyttihän se vitun kätevältä. Oli paljon taskuja. Tuleekohan liivissä olo että olis predatorissa. Uskaltaako kokeilla? Jos jää saman tien pysyvästi päälle?

On jo ostettuna.
 
Käytin äskeiset n. 10min. äärimmäisen laadukkaasti.

Selasin tiktokkia.

Eisaatana. Aikojen alusta asti on ihmetelty "nykynuoria", että pilalla: on.

Mutta nyt ne on kyllä ihan oikeasti.

Mulla hyvä lapsuudenystävä sanoi vakavalla naamalla, että älä vittu ikinä lataa tiktokkia. Oon häntä uskonu. En halua luoda itselleni ongelmaa, niitä tulee itsestään jos on tullakseen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom