Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla hyvä lapsuudenystävä sanoi vakavalla naamalla, että älä vittu ikinä lataa tiktokkia. Oon häntä uskonu. En halua luoda itselleni ongelmaa, niitä tulee itsestään jos on tullakseen.
Joo en minäkään siis ladannu ole sitä. Linkin kautta sinne eksyin ja jumituin ihmettelemään. Toimiihan se iliman tunnuksiakin nääs.

Mutta on järkyttävää katsottavaa, missä kunnossa henkisesti alle parikynppiset on..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo törmäähän tuohon instagramissaki. Siitä kyseenalaistan omaa mielenterveyttäni miksi oon siellä? Mutta on siellä paljon tissejä ja hyväkuntoisia nuoria naisia.
 
Toisinaan sitä miettii, että mikähän siitä sosiaalisesta mediasta tekee muka sosiaalisen? Ihmiset vaan jumittaa omissa oloissaan ja tuijottaa näyttöä. Ei kyllä kauhean sosiaalista ole se. Tunnostaa että suurin osa käyttäjistä voi tavalla toisella henkisesti pahoin, alustasta riippumatta.

Kyllä ennen oli kaikki paremmin.
 
Toisinaan sitä miettii, että mikähän siitä sosiaalisesta mediasta tekee muka sosiaalisen? Ihmiset vaan jumittaa omissa oloissaan ja tuijottaa näyttöä. Ei kyllä kauhean sosiaalista ole se. Tunnostaa että suurin osa käyttäjistä voi tavalla toisella henkisesti pahoin, alustasta riippumatta.

Kyllä ennen oli kaikki paremmin.

Kaikki tapahtumat katsotaan kännykän näytön läpi vaikka oltais paikan päällä. Ja jaetaan someen. Lähtökohtaisesti eletään muita varten, eikä itseään varten. Onko ihme että kys ihmiset voi pahoin.
 
Tuli vaan tässä mieleen että kuinkahan kohdallaan Sylvin lääkitys on tällä hetkellä...eli onko siellä asunnossa kissa vai mielikuvituskissa.

Siis ihan spekulointia tämä.

Noh, odotellaan nyt että tuleeko seuraavaksi tieto että joku on laskenut hänen asuntoonsa kaasua.
 
Mikähän olisi punaniskaisin tapa tehdä ilmastointi torppaan, tällä hetkellä johtavana ajatuksena on tuuletin pakastimen oveen.
 
Kundit puhui somesta ja pahasta olosta ja kaiken sen turhuudesta niin mulla tuli semmoinen "tuumasta toimeen" hetki tossa ja nyt ei ole enää Monnilla minkäänlaista somepresenssiä. Vielä ei ole elämä suistunut raiteiltaan, joten tästä voinee päätellä ettei niitä loppuviimen mihinkään tarvi.
 
eli onko siellä asunnossa kissa vai mielikuvituskissa.

No itseasiassa... jos kissiä ei edelleenkään näy eikä kuulu, niin pitänee tarkistaa asia kuskina toimineelta lääkäriystävältä. "Käytiinkö me hakemassa kissa sunnuntaina..?" Hän ohjannee tarvittaessa jatkohoitoon

Kerranhan huomasin, että minulle oli ilmaantunut täysin yllättäen uusi pesukone kylppäriin 😮 En mielestäni ollut ostanut mitään sellaista saatikka että se olisi asennettu paikoilleen. Se vaan oli siinä!

Täydellinen ECT-hoidosta johtuva lähimuistin menetys 😁
 
Kundit puhui somesta ja pahasta olosta ja kaiken sen turhuudesta niin mulla tuli semmoinen "tuumasta toimeen" hetki tossa ja nyt ei ole enää Monnilla minkäänlaista somepresenssiä. Vielä ei ole elämä suistunut raiteiltaan, joten tästä voinee päätellä ettei niitä loppuviimen mihinkään tarvi.
Itse tein saman ratkaisun jo vuosia sitten. Päivääkään en ole kaivannut sometilejä ja uskon että tuskin kaipaat sinäkään(y)
 
Some syö kyllä pahimmillaan aivot ja elämänhalun, mutta ei se minun mielestä läpeensä pahakaan asia ole jos on joku järki ja kohtuus sen käyttämisessä. Nuorilta vois kyllä kieltää kokonaan.
 
Ainoa some mihin koskaan olen ruvennut on LinkedIn. Sekin nykyään 90% jotain ihme nyyhkytarinaa ja komppaamisia.

Ei muuten ole koskaan kaduttanut. Jos jotain bileitä mennyt nuorempana ohi somettomuuden takia niin ei ne bileet mua olisi kaivanneetkaan.

Edit. Toki voisi tehdä tiktok tilin. Keittää kattilallinen vanhaa kunnon suklaapuuroa. Puuro lippikseen ja someen haaste ”syö hatullinen paskaa - eat a snapback of shit”.
 
Pitäisi lähteä tällä viikolla Puolaan. Montakos slotia se bisse siellä maksaa? Onko kokemusasiantuntijoita.
Vähän heikosti tarttui muistiyksikköön hintatietoisuus vajaan parin kk takaisella reissulla. Olisikohan ollut ruokaravinteleissa 12-16 zlotyn kieppeillä, lapsen kanssa matkaillessa juottoloissa ei luonnollisesti tule käytyä. Hyvä iltaruoka jälkiruokineen kahdelle, sisältäen pari limsaa ja olutta n 70€ luokkaa.
 
bileitä mennyt nuorempana ohi somettomuuden takia niin ei ne bileet mua olisi kaivanneetk
Hetkinen. Ettekös te ole ihan aikamies.
Ei minun nuoruudessa ollut etes somea.
Ekan taskupuhelimen hommasln yli kaksikymppisenä ja olin siihen aikaan ensimmäisten joukossa.
 
Itse tein saman ratkaisun jo vuosia sitten. Päivääkään en ole kaivannut sometilejä ja uskon että tuskin kaipaat sinäkään(y)
Seitsemäs vuosi meneillään, vahva suositus.
En laske juutupea someksi

"Harmikseni" offipalstan fb jäi myös unholaan tuolloin. Siellä oli sentään asiallista asiantynkää

Tällänen voorumi ei varmaan myöskään ole someen lokeroituva? Jos on, niin sitten on piru merrassa
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom