Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Negative.
Eikä huutokaupassa taaskaan yhtään XA-vaunua
View: https://www.youtube.com/watch?v=Zbm3yiwR0HU
Olen kaikkien.lempiortopedeistani
Eeei mulla huomenna oo mitään...Jahas, terassille varmaan kohta. Huom. limsalle.
Aamulla lähdettävä 07 perästä lähtevään junaan, niin ehkei pilkkuun baarissa.
Eipä tule juuri käytettyä kun juhlissa tai monttubileissä. Mutta samaa mieltä, silloin kun se laitetaan päälle, niin pitää olla asiallinen ja istuva, eikä mikään lainapeite. Toki, kengät, sukat, vyö ja kellon yhteensopivat puvun kanssa. Ja jos on etikettibileet, niin sit noudatetaan etikettiä.Ostin ite, tuttu pukuliikkeen pitäjä kyllä, tuollaisen kokoon ommellun puvun, kun aika monta vuotta vuokraili. Siinä hassas varmaan parinkin ihan kohtuu puvun hinnan, niin ei viittiny enää.
Harvakseltaanhan noita tarvii, mutta ehkä itekin sitä koulukuntaa, että pitäähän miehellä asiallinen puku olla.
Minua alkoi vtuttamaan hela helsingfors börs sen verta, että laitoin kaikki laput lihoiks ja käytän tulevissa muissa pääomatuloissa verohyötyihin. Etitään maailmalta sit (toivottavasti) vähän tuottosampia kohteita.hankin eilen avauksesta modernaa
#hyvätkaupat
…hyvästä itsetunnosta.Se lienee merkki, kun voi ostaa / tehdä asioita välittämättä siitä, mitä muut on niistä mieltä.
Just näin ja siitä cv:stä, niin eiköhän se vaan näytä hyvältä, että sut on sinne vanhaan haluttu takaisinKun nyt ilmiselvästi tiedät, että ensisijaisesti haluaisit edelliseen duuniin takaisin, niin selvitä se mahdollisuus ensin ja mieti muita vaihtoehtoja jos ei tärppää. Mitään siinä ei menetä ja on ihan turha keksiä itselleen syitä, miksi niin ei "voisi" tehdä.
En tiennykään että oot veturinkuljettaja.Jahas, terassille varmaan kohta. Huom. limsalle.
Aamulla lähdettävä 07 perästä lähtevään junaan, niin ehkei pilkkuun baarissa.
Nythän ne parhaat pilkkikelit on, sitäpaitti jäällä ei oo niin kuumakaan.
Talven kilsat hiukan rapiat 1,2k. Ihan ok, kun miettii missä kunnossa oli vielä marraskuun lopussa.Aloin tänään ajattelemaan (#hyiyök) että kun joku jatkossa kertoo hiihtäneensä (tai pyöräilleensä) niin ja niin monta kymmentä/sataa kilometriä, niin alan vaihdossa kertomaan kuinka monta tuntia olen pötkötellyt soffalla.
Ei ny sentäänTekikö sen tissienkasvatustempun?
Puheista päätellen, jossakin siedettävän pituisen talutusmatkan päässä.
Varmuuden vuoksi.
Kaikennäköstä krittiikkiä kun nyt tullut, niin henkilökohtaisesti tuosta asunnosta ennemmin tuon maksaisin kun jostain ullikselta kolmiosta. Vaikka nyt ei piljartikeppi mahtuiskaan, pöytä lähtis joka tapauksessa myyntiin hetiTontin pinta-ala
1 043 m²
Pitäisi reilulla miljoonalla nyt saada edes vähän tilaa ympärilleen. Paska lukaali siis.
E.Ootteko huomannu et jos ien tulehtuu, ni oireena tulee aika lamaannuttavaa uupumusta?