Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Voi saatana, enkä nyt tarkoita @Saatana, taas on muutama kymmentä sivua lukematta. Eikä taida ehtiä viikonloppunakaan yhdellä silmällä tihrustamaan. Se on nimittäin mäntyharjulle matka kaverin pyöreitä juhlimaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, terassille varmaan kohta. Huom. limsalle.

Aamulla lähdettävä 07 perästä lähtevään junaan, niin ehkei pilkkuun baarissa.
Eeei mulla huomenna oo mitään...

54654634654.jpg
 
Ostin ite, tuttu pukuliikkeen pitäjä kyllä, tuollaisen kokoon ommellun puvun, kun aika monta vuotta vuokraili. Siinä hassas varmaan parinkin ihan kohtuu puvun hinnan, niin ei viittiny enää.

Harvakseltaanhan noita tarvii, mutta ehkä itekin sitä koulukuntaa, että pitäähän miehellä asiallinen puku olla.
Eipä tule juuri käytettyä kun juhlissa tai monttubileissä. Mutta samaa mieltä, silloin kun se laitetaan päälle, niin pitää olla asiallinen ja istuva, eikä mikään lainapeite. Toki, kengät, sukat, vyö ja kellon yhteensopivat puvun kanssa. Ja jos on etikettibileet, niin sit noudatetaan etikettiä.
 
Se lienee merkki, kun voi ostaa / tehdä asioita välittämättä siitä, mitä muut on niistä mieltä.
…hyvästä itsetunnosta.

Schumista, niin tokkopa on itse kaikkia kelloja itse ostamaan mennyt. Eiköhän niitä tule palkintoina / sponsseina tollaselle herralle aika pal.
 
Kun nyt ilmiselvästi tiedät, että ensisijaisesti haluaisit edelliseen duuniin takaisin, niin selvitä se mahdollisuus ensin ja mieti muita vaihtoehtoja jos ei tärppää. Mitään siinä ei menetä ja on ihan turha keksiä itselleen syitä, miksi niin ei "voisi" tehdä.
Just näin ja siitä cv:stä, niin eiköhän se vaan näytä hyvältä, että sut on sinne vanhaan haluttu takaisin
 
Aloin tänään ajattelemaan (#hyiyök) että kun joku jatkossa kertoo hiihtäneensä (tai pyöräilleensä) niin ja niin monta kymmentä/sataa kilometriä, niin alan vaihdossa kertomaan kuinka monta tuntia olen pötkötellyt soffalla.
Talven kilsat hiukan rapiat 1,2k. Ihan ok, kun miettii missä kunnossa oli vielä marraskuun lopussa.
 
Tontin pinta-ala
1 043 m²

Pitäisi reilulla miljoonalla nyt saada edes vähän tilaa ympärilleen. Paska lukaali siis.
Kaikennäköstä krittiikkiä kun nyt tullut, niin henkilökohtaisesti tuosta asunnosta ennemmin tuon maksaisin kun jostain ullikselta kolmiosta. Vaikka nyt ei piljartikeppi mahtuiskaan, pöytä lähtis joka tapauksessa myyntiin heti
 
samalla tuli uuden morsiammen sielunelämä tutummaksi

pitää ajaa yli 3000 kierroksella niin on aivan mahtava

alle tuon on väliltä aivan mahdoton-aivan kamala-kamalahko, riippuen moottorin lämpötilasta ym.

aivan mahdoton tuntuu olevan kun moottori on kuuma jo käynnistettäessä, alle rajan jos yrttää ajella niin prötää ja pätkii ja paukkuu
 
www foorumilta luinkin että olikohan 2800 vai 2900 rinkiä niin kartta muuttuu olellisesti

mopedissa siis on tietkone jonka kyljesssä lukee for racing use onely
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom