Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Saattaa olla seuraava pyörä Tero.

Aivan täydelliseltä vaikuttaa, kun varmaan 95% ajosta on työmatkaa/muuta hyötyajelua teitä pitkin, niin on valot ja lokarit ja laukkutelineet - tarakankin pystyy laittamaan.

Ja sen mitä maastossa käy, niin eiköhän tuolla sielläkin pärjää, kun ei ole tarkoitus kilpaa ajaa.

katso liitettä 263740
Porttihuume. Jos tolla käyt kertaakaan maastossa, toteat tarvitsevasi oikean täpärin. Eli kohta on kaksi pyörää.

Käytin oman pyöräetuni vaimon hyväksi, hänelle tuli spessun turbo levo 4.0 IGH. Nykyaikainen napavaihteisto ja hihnaveto. Ei tartte paljon huoltohommiin aikaa käyttää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tähän on tultu


IMG_9818.jpeg



2. tähän mennessä havaitusta sähköviesta korjattu yksi ja toisen vikapaikka diaaagnosoitu ja osa tilattu amerikasta

www:stä löytyy hyvin ohjeita, taitaa olla "yleisiä" vikoja #hehe

en siis ehkä ehti koko Suvena lukea tätä foorumia, kun amerikkalaista onely pitää selata &vikojenkorjauksen
 
tähän on tultu


katso liitettä 263783



2. tähän mennessä havaitusta sähköviesta korjattu yksi ja toisen vikapaikka diaaagnosoitu ja osa tilattu amerikasta

www:stä löytyy hyvin ohjeita, taitaa olla "yleisiä" vikoja #hehe

en siis ehkä ehti koko Suvena lukea tätä foorumia, kun amerikkalaista onely pitää selata &vikojenkorjauksen
Onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä.

Mihinkäs formulasarjaan hd osallistuu?
 
Porttihuume. Jos tolla käyt kertaakaan maastossa, toteat tarvitsevasi oikean täpärin. Eli kohta on kaksi pyörää.

Käytin oman pyöräetuni vaimon hyväksi, hänelle tuli spessun turbo levo 4.0 IGH. Nykyaikainen napavaihteisto ja hihnaveto. Ei tartte paljon huoltohommiin aikaa käyttää.
No, oon mä jäykällä läskilläkin pysynyt täpärimiesten mukana.
Pääasiallinen käyttö tosiaan huonon kelin (talvi) hyötyajaminen.

Ja tuli jo tilattua, kun löytyi alennuksella ’23 mallinen varastolöytö.
 
No, oon mä jäykällä läskilläkin pysynyt täpärimiesten mukana.
Pääasiallinen käyttö tosiaan huonon kelin (talvi) hyötyajaminen.

Ja tuli jo tilattua, kun löytyi alennuksella ’23 mallinen varastolöytö.
Vähän arvailinkin, että ei pyöräily sulle mitään uutta ole.

Osta nyt kuitenkin joku tykki sähkötäpäri niin saadaan raporttia tänne.

Olin aikoinaan todella intohimoinen maastopyöräilijä, mutta taitaa olla ne puuhat osaltani ikuisesti ohi. Tarvitsee siis nauttia muiden pyöräilystä.
 
No, oon mä jäykällä läskilläkin pysynyt täpärimiesten mukana.
Pääasiallinen käyttö tosiaan huonon kelin (talvi) hyötyajaminen.

Ja tuli jo tilattua, kun löytyi alennuksella ’23 mallinen varastolöytö.
Joo, mitä nyt seuraa tuota facebookin eMTB-ryhmää, niin melkoista varusteoptimointia se näyttää olevan kaikenlaisilla perusperteilläkin, joille ois oikeasti varmaan ihan sama, millainen fillari on alla, jos nyt suunnilleen on oikeaa mallia siihen ajoon, jota ajetaan.

En oo vielä semmosta reittiä itekään ajanu, mihin ei tuolla Kanjonin jäykkäperäisellä menis ihan samalla tavalla mitä jollain täysjoustolla. Enkä voi sanoa, että oli mikään tajuntaa räjäyttävä kokemus, kun yhden päivän ajelin Vuokatissa jollain Haibiken ihan järkispeksillä olevalla täpärillä. Boschin koneesta tykkäsin kyllä - omassa tuo Shimanon EP8.

Mutta kahtoo ny.. itellä vaihtoa perustelis sekin, että tuo ei ehkä oo geometrialtaan ihan sopivin fillari itelle ja aika paljon tulee painoa käsille, mistä noi olkapäät ei oikein tykkää nykyisellään.. että kiinnostais käydä vähän koeajaan noita muitakin, varmaan niitä spessuja etunenässä, kun myyjäliikekin tuossa aika vieressä, että millaisia ne ois ajaa.
 
Käytin oman pyöräetuni vaimon hyväksi

Käytin kanssa oman pyöräedun niin että kuuntelen nyt vittuilua kun ajan naisten pyörällä, mutta kun miesten mallissa ei saanut penkkiä niin alas että tytär pääsisi polkemaan sillä tallille, ja naisten versiossa taas penkin saa sen verran ylös että itse poljen sillä hienosti.

Onneksi mun miehisyys kestää punaisella naisten fillarilla hurjastelun työmatkoilla!
 
tähän on tultu


katso liitettä 263783



2. tähän mennessä havaitusta sähköviesta korjattu yksi ja toisen vikapaikka diaaagnosoitu ja osa tilattu amerikasta

www:stä löytyy hyvin ohjeita, taitaa olla "yleisiä" vikoja #hehe

en siis ehkä ehti koko Suvena lukea tätä foorumia, kun amerikkalaista onely pitää selata &vikojenkorjauksen
 
tähän on tultu


katso liitettä 263783



2. tähän mennessä havaitusta sähköviesta korjattu yksi ja toisen vikapaikka diaaagnosoitu ja osa tilattu amerikasta

www:stä löytyy hyvin ohjeita, taitaa olla "yleisiä" vikoja #hehe

en siis ehkä ehti koko Suvena lukea tätä foorumia, kun amerikkalaista onely pitää selata &vikojenkorjauksen
Mikäs HD se käteisellä tuli hankittua?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom