Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

Hivenen olen pettynyt näin vaatimattomaan tulokseen. Itsehän taisin veikata jotain neljää kiloa. Ei kai Tohtori kärsi anoreksiasta tai jotain 😕

Tai ehkä Tohtorin elimistö vielä käsittelee asiaa, ja sitten tapahtuu jälkilihominen parin vuorokauden päästä!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hivenen olen pettynyt näin vaatimattomaan tulokseen. Itsehän taisin veikata jotain neljää kiloa. Ei kai Tohtori kärsi anoreksiasta tai jotain 😕

Tai ehkä Tohtorin elimistö vielä käsittelee asiaa, ja sitten tapahtuu jälkilihominen parin vuorokauden päästä!
No 10-20km/pv kävelyä vissiin vei pois olennaisesta.

Jäätelöäkään ehtiny joka päivä syömään.
 
No 10-20km/pv kävelyä vissiin vei pois olennaisesta.

Jäätelöäkään ehtiny joka päivä syömään.
En ymmärrä lomailua, jossa pitää kävellä maratoni joka päivä ja jalat ja selkä aivan palasina sit joka ilta..

Seuraavan kerran taksilla joka paikkaan ja kunnolla sosetta, niin eiköhän sitä tervettä pyöreyttäkin kerry paljon mukavammin.
 

Olis kai nuoki verovarat voinu järkevämmin käyttää.

Itehän on Hailuotolaiset valinnu asua saaressa.
Hehe, pitäis meidänkin yksityistielle ajella mursketta tälle kesää, ei vaan tunnu olevan sora-autoja jouten ja sorakauppiaat ei liian aktiivisesti tarjouspyyntöihin vastaile oulun seudulla.

Nooh, 3 tonnin rajoituskyltit tienpäihin, niin joskohan ne metsäyhtiöt sit sais sorakuormat liikkeelle.
 
Kolmisen sataa ois palautus, jos laittas takaisin tuon työsuhdepyörän Vapaudelle. Sit vois taas kattoa uutta fillaria.

Onneton vaan tuo kattobudjetti firman tarjoamassa edussa.. kun melkein noi oikeasti hyvät alkaa sinne vitosen, kutosen väliin maksamaan.. Ellei sit tietty maksa ite. Akun suojuksestakin lähti pikku pala kulmasta, kun irtos ajaessa, niin katotaan marmattavatko jo tuosta, jos aikois palauttaa.
 
Kolmisen sataa ois palautus, jos laittas takaisin tuon työsuhdepyörän Vapaudelle. Sit vois taas kattoa uutta fillaria.

Onneton vaan tuo kattobudjetti firman tarjoamassa edussa.. kun melkein noi oikeasti hyvät alkaa sinne vitosen, kutosen väliin maksamaan.. Ellei sit tietty maksa ite. Akun suojuksestakin lähti pikku pala kulmasta, kun irtos ajaessa, niin katotaan marmattavatko jo tuosta, jos aikois palauttaa.
Yli sopimushinnan menevien pyörien sopimus on parantunut, eli nyt ei kai haittaa niin vaikka maksaisi osan itse. Aiemmin oli huonommat ehdot.

 
Yli sopimushinnan menevien pyörien sopimus on parantunut, eli nyt ei kai haittaa niin vaikka maksaisi osan itse. Aiemmin oli huonommat ehdot.

Ei se fillarin hinta, mutta kun samalla olisi ostettava omakotitalo jollain saatanallisella bunkkerilla. Tarvii varman paikan josta sitä ei pöllitä.
 
Ei se fillarin hinta, mutta kun samalla olisi ostettava omakotitalo jollain saatanallisella bunkkerilla. Tarvii varman paikan josta sitä ei pöllitä.
Niin ja vaikka kotona on bunkkeri, niin on se aika perkeleestä, että oikein mihinkään muualle ei voi jättää huoletta.
 
Eikö noissa Vapauden pyörissä ollu vakuutus, kun on vaan joku järkilukko ollu käytössä.. en jaksa ny tankata noiden ehtoja, mutta muistelen, että 250€ omavastuulla noi fillarit ois kaikkialla Suomessa vakuutettuja..

Sit eri juttu, jos kokonaan omalla rahalla joku kallis fillari, niin enpä minä sitä hirveästi mihinkään muualle jättäis kuin lukkojen taakse. Ellei sit ole vakuutettu varkauksien varalle omasta takaa. Nyt oon tosin vähän toivonutkin, että joku pöllis, niin ois halvempi ja helpompi vaihtaa uuteen :D Ts. oon kulkenu huoletta kylillä, kaupassa jne.
 
Ei se fillarin hinta, mutta kun samalla olisi ostettava omakotitalo jollain saatanallisella bunkkerilla. Tarvii varman paikan josta sitä ei pöllitä.

Tai tehdä sille ilkivaltaa... Minun sähköpyörä ei ole saanut olla taloyhtiön pihassa yhtään kesää ilman, että sille tehdään jotakin (puhkotaan renkaat, tungetaan jotain lukkoon tms.). Epäilen viereisen taloyhtiön rähisevää ikämiestä, mutta kun ei ole videovalvontaa, niin tekijää ei saa kiinni. Edelliselle 20 vuotta vanhalle sähköttömälle ruosteiselle polkupyörälle ei koskaan tapahtunut mitään.

Jos kulkisin pihalla esim. karski liivikerholainen käsipuolessa, niin tälle sähköpyörällekään tuskin olisi koskaan tapahtunut mitään. Nyt ilkivallantekijän ei ilmeisesti tarvitse hillitä k*sipäisyyttään.

On muuten jännä homma, että sähkötön polkupyörä ja mopo/skootteri/moottoripyörä ovat ihan yleisesti hyväksyttyjä kulkuneuvoja, mutta sähköistetty polkupyörä vaikuttaa kaihertavan joitakin ihmisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Eiijijjjjjumalauta.

Taidan vtutuksen helpottamiseksi lähteä lapion kanssa kaivamaan tota pihakalliota esiin. Maanantaina kaivuri tekisi varmaan neljässä minuutissa yhdellä heilautuksella sen, jota itse raivolla teen tunnin, mutta oma tekeminen on tässä kohtaa parempaa terapiaa.
 
Jahas. Pistäiskös #palamaan, kylmässä #on.

Johan tässä on puoli vuorokautta ollu hereillä. Neljältä saunaan ja viieltä nuqqumaan, niin voi taas kolmelta nousta ihmettelemään.
 
Eiijijjjjjumalauta.

Taidan vtutuksen helpottamiseksi lähteä lapion kanssa kaivamaan tota pihakalliota esiin. Maanantaina kaivuri tekisi varmaan neljässä minuutissa yhdellä heilautuksella sen, jota itse raivolla teen tunnin, mutta oma tekeminen on tässä kohtaa parempaa terapiaa.
Pro tip Stora Enson (edesmenneeltä?) Kemin tehtaalta:

 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom