Missä apinat? Siis ne oikeat apinat, ei turistiapinat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä apinat? Siis ne oikeat apinat, ei turistiapinat.
Meilläkin matka benalmadenaan kesälomalla, katottiin et olis gibraltarilla mahdollisuus käydä. Muija halusi niitä apinoita koijata mutta mutta... eikös huhut sano et ne on kohtuu häijyjä tuolla?
No emme menneet erityisesti näitä apinoita kattomaan, mutta kyllä ne ruuat vie kädestä ja jos hölmöilee niin voi purra..eikai ne suoranaisesti päälle käy, mutta ne on VILLIELÄIMIÄ, ei kesyjä silitettäviä elukoita.Meilläkin matka benalmadenaan kesälomalla, katottiin et olis gibraltarilla mahdollisuus käydä. Muija halusi niitä apinoita koijata mutta mutta... eikös huhut sano et ne on kohtuu häijyjä tuolla?
Katoin ensin että oli tohtori itse kuvassa.
Todellakin. Häijyjä paskiaisia noi ovat.No emme menneet erityisesti näitä apinoita kattomaan, mutta kyllä ne ruuat vie kädestä ja jos hölmöilee niin voi purra..eikai ne suoranaisesti päälle käy, mutta ne on VILLIELÄIMIÄ, ei kesyjä silitettäviä elukoita.
Eikai ne meistä mitenkään eroa, ehkä jopa fiksumpia keskimäärin tai ainakin fiksumpia kuin brittituristit.Todellakin. Häijyjä paskiaisia noi ovat.
Ihmisapinat saletisti fiksumpia kuin iso osa nykyajan ihmisistä.Eikai ne meistä mitenkään eroa, ehkä jopa fiksumpia keskimäärin tai ainakin fiksumpia kuin brittituristit.
Kuin peiliin katsois.Katoin ensin että oli tohtori itse kuvassa.
Vain alusta lähtien.Onko tohtorilla ollut lihavaolo loman aikana?
Kutosella snookeria.Olispa loma. No tyydytään kahviin.
Olinko se minä? Erittäin mahdollista.Joku otti lukua katsomossa.
Kuinka hyvin tunnet puutarhan kasvit? Testaa – 13/13 on erinomainen tulos
Kevät on pihoilla ja puutarhoissa puuhailun aikaa. Testaa, kuinka hyvin tunnet puutarhakasvit.www.is.fi
12/13