Aikamoinen oksymoron!keski-ikäisille ja muille reippaille

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikamoinen oksymoron!keski-ikäisille ja muille reippaille
Toinen käsi lyö ja toinen silittää.Aikamoinen oksymoron!![]()
Negative. Ja pitää aamulla herätä ajoissa ottamaan hirvenlihat uunista jotka kohta laitan sinne hitaasti kypsymään.Eikö Kuopiosta ole tullut lähetystä niistä virkistyspillereistä?
Siitä nahasta saa @Poppis kelle tehtyä hameen.Pieni mutta pullea, laitoin 15kg Omariistaan.
Kai niitä ny tulee kun höpötellään kaikenmaailman sammaleenpoistosta ja lättähatuista.No, on kai itellekkin kieltämättä.
Mutta herrajumala sentäs kun kahareksan sivua alle 24h![]()
Se päivä taitaa olla huomenna. Jouduin eilen juoksemaan rautatieasemalle kovapohjaisilla kengillä ja tietysti asfaltilla: tänään kävely tuntuu ikävältä polvissa, vihlookin.Mietin, että osaisiko joku kerta mennä vain uimaan ja jättäisi salin kokonaan hyödyntämättä
Pitäsköhän vaihtaa (itse) yhden tason taloon, polovi (oma) narisee niimpalkauhiasti portaita kiikkuessa..Se päivä taitaa olla huomenna. Jouduin eilen juoksemaan rautatieasemalle kovapohjaisilla kengillä ja tietysti asfaltilla: tänään kävely tuntuu ikävältä polvissa, vihlookin.
Voi perkele sentään.![]()
-Ne kun on olleet jo jonkin aikaa paremmat.
Ei kai se narina haittaa juurikaan. Minua koskee taas melkein joka askeleella ja koiran kanssa kävellessä se on hieman ikävää.Pitäsköhän vaihtaa (itse) yhden tason taloon, polovi (oma) narisee niimpalkauhiasti portaita kiikkuessa..
Suosittelen jotain hyvää ortopediaPitäsköhän vaihtaa (itse) yhden tason taloon, polovi (oma) narisee niimpalkauhiasti portaita kiikkuessa..
No ei haittaakaan juuri kun ei se polovi oo koskaan kipiä ollu..Ei kai se narina haittaa juurikaan. Minua koskee taas melkein joka askeleella ja koiran kanssa kävellessä se on hieman ikävää.
Ei tässä ainakaan tee mieli yhtään kyykkiä tai tehdä edes jalkaprässiä.
Pitäisi kokeilla Makeistukun tarjontaa kyllä, ruokamarketeissa on aika heikosti vaihtoehtoja jos haluaa tulisia rouskutettavia.Nää on melkein ainoita kaupallisia chilinaksuja mitä viittii syyä, maistuu "joltain". https://urjalanmakeistukku.fi/herr-s-carolina-reaper-cheese-curls-juustosnacks-113g.html
Mutta kyllä omasta savutsilistä + sipseistä tehdyt savutsilisipsit.. #voiveljet #eisaakaupasta
Tuo linkkaamani on varmaan ainoa mitä olen itse omilla rahoilla ostanu joskus. Työmaan kahvihuoneeseen yksi kantaa erinäkösiä tulisia naksuja, sieltä noitakin joskus maistoin, mutta eipä vielä mikään ole oikein toiminut niinku ns kotipolttoset.Pitäisi kokeilla Makeistukun tarjontaa kyllä, ruokamarketeissa on aika heikosti vaihtoehtoja jos haluaa tulisia rouskutettavia.
...ulkomaalaistaustainen "majava" kohtasi voimakkaan hydrostaattisen shokin.