Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietin, että osaisiko joku kerta mennä vain uimaan ja jättäisi salin kokonaan hyödyntämättä
Se päivä taitaa olla huomenna. Jouduin eilen juoksemaan rautatieasemalle kovapohjaisilla kengillä ja tietysti asfaltilla: tänään kävely tuntuu ikävältä polvissa, vihlookin.
Voi perkele sentään.
smilie_girl_037.gif


-Ne kun on olleet jo jonkin aikaa paremmat.
 
Se päivä taitaa olla huomenna. Jouduin eilen juoksemaan rautatieasemalle kovapohjaisilla kengillä ja tietysti asfaltilla: tänään kävely tuntuu ikävältä polvissa, vihlookin.
Voi perkele sentään.
smilie_girl_037.gif


-Ne kun on olleet jo jonkin aikaa paremmat.
Pitäsköhän vaihtaa (itse) yhden tason taloon, polovi (oma) narisee niimpalkauhiasti portaita kiikkuessa..
 
Pitäsköhän vaihtaa (itse) yhden tason taloon, polovi (oma) narisee niimpalkauhiasti portaita kiikkuessa..
Ei kai se narina haittaa juurikaan. Minua koskee taas melkein joka askeleella ja koiran kanssa kävellessä se on hieman ikävää.
Ei tässä ainakaan tee mieli yhtään kyykkiä tai tehdä edes jalkaprässiä.
 
Ei kai se narina haittaa juurikaan. Minua koskee taas melkein joka askeleella ja koiran kanssa kävellessä se on hieman ikävää.
Ei tässä ainakaan tee mieli yhtään kyykkiä tai tehdä edes jalkaprässiä.
No ei haittaakaan juuri kun ei se polovi oo koskaan kipiä ollu..

Sensijaan sen autotallin siivoamisen jälkeen en pysty kävelemään suorassa...selekä nimittäin ON ollut ja ON kipiä. 2-3h siivoamista ja loppupäivä rampana.

Sitten kun Fea tulee näyttämään poloveaan ja jalkateräänsä torinlaidalle niin lupaan -75% vastaanottomaksusta...ja sanon luultavasti että "ota buranaa" #kaikkonen
 
Pitäisi kokeilla Makeistukun tarjontaa kyllä, ruokamarketeissa on aika heikosti vaihtoehtoja jos haluaa tulisia rouskutettavia.
Tuo linkkaamani on varmaan ainoa mitä olen itse omilla rahoilla ostanu joskus. Työmaan kahvihuoneeseen yksi kantaa erinäkösiä tulisia naksuja, sieltä noitakin joskus maistoin, mutta eipä vielä mikään ole oikein toiminut niinku ns kotipolttoset.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom