Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jep, samaa mieltä. Ja sitten taas ns. ykkösautosta tykkään ite nelikkona, niin on kaikkein monipuolisin talvella. Ja toki koirien mahduttava kyytiin siihen (ei kesäautoihin 😁). Eikä sekään nyt voi ihan nuhapumppu olla.
Mä pääsin nelikon makuun viime vuonna, en tosin pysyvästi. Nyt täytyy tyytyä golffiin kunnes vaihdan sen johonkin cupraan tms tai saan miehen jolla on joku kiva auto 🤭 (yksi mustang-mies olis tyrkyllä mutta se mies ei innosta)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaaha, Häjyt 2 neljännesvuosisadan jälkeen:


– Häjyt 2:ssa on helvetin paljon häjympiä häjyjä kuin vanhat häjyt olivat, lupaa tuottaja Markus Selin Solar Filmsiltä.

2020-luvulle päivitetyn uuden puukkojunkkaritarinan kuvaukset alkavat kuluvan vuoden elokuussa Seinäjoella ja Kauhavalla. Häjyt 2 saa ensi-iltansa helmikuussa 2025.
Eikös se Edelmanin hahmo hukkunut siinä lopussa?
 
Brasilian kahvia, vielä kun saa. Onkohan tämän kevään viimeinen asiallinen hiihtopäivä Oulussa.
On muuten kova lumimyräkkä tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan Ponssen tehtaalla hommissa. Onko duunia luvassa paremmin kesälomien jälkeen syssymmällä? Osake on ollut jumissa markkinahaarukassa 24.tammikuuta alkaen ja kohta saattaisi vaikka jatkua meno ylöspäin. Viikkoindikaattorit nousevat kovin tällähetkellä.
 

Liitteet

  • PON1V_2024-04-07_08-04-13.png
    PON1V_2024-04-07_08-04-13.png
    292,6 KB · Katsottu: 26
  • PON1V_2024-04-07_08-03-46.png
    PON1V_2024-04-07_08-03-46.png
    527,6 KB · Katsottu: 23
Tiukille meni elämä, viimeiset kahvipurut paketista. No huomenna pääsee takaisin toimistolle ilmaisten kahvien ääreen.
 
Suoraan päin täyttä vauhtia, totta tuosta 5+20 ja loppukausi pelikieltoa tuli?
Tuli vähän normaalia pidempi pelikatko ja loppupeli mentiin yhdellä päätuomarilla. Mitään rangaistuksen aihetta tilanteessa ei ollut, luistelulinjat vaan leikkasi.
 
Näytti siltä että olis saattanu olla han puhdas vahinko. Kumpikin kuikuilee yhteen suuntaan ja kaartaa toiseen. Tosin kun NHL kyseessä niin ei pidä liikaa luottaa että sattuu hieman väkivaltaisia ”vahinkoja”.
 
@Lonewolf aika halvalla meni, vaikka onhan tuossa tietysti sitä laittoakin...

 
No huomenna pääsee takaisin toimistolle ilmaisten kahvien ääreen.

Työnantajalla on varaa tarjota ilmaiset kahvit, koska olet antanut aikaasi, aivosolusi sekä kehosi TA:n käyttöön.

T. vs. Lonewolf


Itsekin aion juoda huomenna ilmaiset aamukahvit. Iltapäivästimulantteja ei tarjota, mutta minulla lienee niihin varaa, koska saan palkkaa.



catwheel.gif




Tiukille meni elämä, viimeiset kahvipurut paketista.

livin-on-the-edge-been-there-done-that-cat-sitting-on-top-of-a-door



Nykyään olen jo niin turvallisuushakuinen, että kaapissa on varapaketti (mielellään useita) kahvia ja suodatinpapereita sekä vielä hätävarana kofeiinitabletteja, siltä varalta jos aamukahvin saanti jostain syystä viivästyy (esim. labrassa käynti).

T. kofeinisti



b0674a98c102fdd2916f1ff43a62d6d2.jpg
 
Jaaha, Häjyt 2 neljännesvuosisadan jälkeen:


– Häjyt 2:ssa on helvetin paljon häjympiä häjyjä kuin vanhat häjyt olivat, lupaa tuottaja Markus Selin Solar Filmsiltä.

2020-luvulle päivitetyn uuden puukkojunkkaritarinan kuvaukset alkavat kuluvan vuoden elokuussa Seinäjoella ja Kauhavalla. Häjyt 2 saa ensi-iltansa helmikuussa 2025.

on tuota orotettuki, perkeles
 
Onko kukaan Ponssen tehtaalla hommissa. Onko duunia luvassa paremmin kesälomien jälkeen syssymmällä? Osake on ollut jumissa markkinahaarukassa 24.tammikuuta alkaen ja kohta saattaisi vaikka jatkua meno ylöspäin. Viikkoindikaattorit nousevat kovin tällähetkellä.
Minä oon. Aika rauhalliselta näyttää syksy vielä tällähetkellä. Aika epävarmaa ollut myynti viimeaikoina. Välillä tulee hyvin kauppoja mutta sitten on monta viikkoa että menee vain muutama kone. Ens viikko vielä lomautuksia ja sit tehdas kahteen vuoroon millä kesälomiin asti täysillä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom