Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minä ymmärrän vielä vähemmän, ei nimittäin ole käynyt ikinä mielessäkään että olisin semmoiset tarvinnu
Noo, minähän elän "elämäni" 90% collegehousuiasa, joten ymmärrän hyvin niiden tarpeen. Yleensä vain mustissa, nyt aleesta otin harmaat kun mustaa eijjollut. Ja muistin joskus näistä käydyn keskustelun..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nyt kun otitTe asian puheeksi niin hinpuja verran ihmettelin tätä annoskoa, RaavasMies kai tuo on joku salaatti ja pääravinto on toisella lautasella
Tämä oli ateria 2/4. Ei ole tarpeen syödä koko jääkaappia tyhjäksi kerralla.
 
mitä etua näissä veryttelyhousuihin nähden?
Ei varmaan yhtään mitään. Vasta 30 vuotta käyttäny saman firman (R-Collection) lönnimishousuja niin ei osaa vaihtaakaan.

e: @Kajsna nämä R-Collection colleget on hyvät, mutta niissä ei ole vetoketjutaskua, kun aiemmin kysyit..
 
Minä olen ainakin kokenyt veryttelyhousut hyvin egologisiksi tuotteiksi, eihän niitä saa piertyä puhki millään, näillä ikää niin paljon etten etes muista(pitkästi yli 20v), ja etelleen hyvät ei mitään syytä ostaa uusia



IMG_9274.jpeg
 
Pystyt vetämään kerralla niin paljon että pärjäät vuorokauden?

ehkä pientä fiilunkia oli sanomisissani, mutta esimerkki päivä: viikonloppu

herään myöhään, eli syön tukevan aamiaisen, eli 3 tai neljä leipää riippuen niiden koosta + kaksi kuppia kahvia vasta 10-12 välillä niin eihän Minulla raukalla ole näläkä seuraavan kerran kun vasta siten että päiväruuan syön siinä 16-17, ja sillä pärjään sitten yöunille asti

ehtoolla tosin saatta tapahua niin, että jos on rokkennroll ilta niin otan sitä välipalaa illalla sitten keskioluesta, ja sehän on täyttä ravintoa ei sillon syödä tarvi
 
Noo, minähän elän "elämäni" 90% collegehousuiasa, joten ymmärrän hyvin niiden tarpeen. Yleensä vain mustissa, nyt aleesta otin harmaat kun mustaa eijjollut. Ja muistin joskus näistä käydyn keskustelun..
99% ajasta kollareissa tai vastaavissa. Ajoittain vaihdan sellaiset kankaiset ruutukuosiolohousut, mutta kaikkialle samat sinisenharmaat kollarit jalassa. Kesäksi on pientä vaihtelua värimaailman kanssa mutta varmaan uudet harmaat kollarit kesäksi haettava. Bodarille tyypillisesti pieni penis niin ei harmaat kollarit siihen vaikuta mitään.
 
"Kymmeneksi hallille" oli myös muutaman muun suunnitelmissa! Ovilla avautumista odotti n. 50 henkilöä. Valtaosa suuntasi uimaan, hyvin mahtui puuhastelemaan.

Näköjään ilmaisen sähkön päivä. Pitäisiköhän sitä pestä muutama kone pyykkiä ihan huvikseen. #keski-ikä :LOL:
 
Vaatii omalla kohdalla vatsalta vähintään kahden litran tilavuutta jos meinaa oikeesti syödä kerran vuorokauteen. Tunti pari on tukalaa safkan jälkeen, mutta seuraavat 22h menee oikein mukavasti.
Aika tiukka👍 Ei kyllä itse pysty moiseen. Joskus on jossain buffassa tullut syötyä itsensä jalattomaksi mutta kyllä se illalla vaan nälkä tuli
 
Aika tiukka👍 Ei kyllä itse pysty moiseen. Joskus on jossain buffassa tullut syötyä itsensä jalattomaksi mutta kyllä se illalla vaan nälkä tuli
Se myös riippuu mitä syö, en mä kiinalaisessa buffetissa vois vetää kerralla päivän sapuskoja kun salaattia myöten kaikki on fritattua, mutta sit kotona kevyttä riisiä ja lihaa yms "puhdasta" niin menee helpommin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom