Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan siinä kuitenkin ero jos auto on lyhyt, raskas moottori edessä ja hevosvoimia lähes 300 verrattuna johonkin sedaniin jossa hevosia max 200 ja muutenkin pidempi auto.

Toki SLK oli kyllä hyvä elektroniikka, ilman sitä auto olisi ollut kenkku ajettava. Muutama vähältä piti tilanne tuli kyllä, mutta kyllä täytyy myöntää että silloin oli vika ratin ja penkin välissä 🤭
Juu, siksi mainittu kevyehkö perä 👍

Ite ajellut 200-500+ hv "kesäautoilla" talvisin ja aika samalla tapaa pärjännyt. Aina paremmin kuin vanhalla Transitilla. Eihän ne siis hyviä varsinaisesti ole, mutta hauskoja 😄
 
Pukeutumisen perusteella varakkaampi naishenkilö veti vessan oven mun naaman edestä kiinni, etten vaan pääse hänen ja tyttönsä kanssa samalla oven avauksella, joutuuhan siitä maksamaan euron! Hän näki, että olen tulossa vessaan, oli jopa katsekontakti. Olisin ehtinyt samalla avauksella sisään, ellei hän olisi topakasti vetänyt ovea kiinni. Maksoin sit oman oven avauksen ja päästin toisenki naisen vessaan ja sanoin vessassa kovaan ääneen, että tietysti pääsee samalla avauksella vessaan, ei oo niin justiinsa ja euron päälle tämä homma! Seisoin vessajonossa sen mun naaman edestä oven kiinni vetäneen naisen vieressä, hän varmasti kuuli. 🤗🤗🤗
Ihmiset on perseestä.
 
Asialliset kamppeet tekee aina kauppansa, joskus yritetään jopa väkisinostaa.

1000008483.jpg
 
Kyllähän tässä offarin meininkiä lukiessa alkaa omaakin viinahammasta kolottaa. Vai olikohan se tuo mango-olut jonka huitaisin palkkariksi?
 
No, eipä sieltä tietysti nykypäivänä enää mikään kulje ainakaan maata pitkin. Liekö Itämerellä seilaaminen halvempaa kuin kanaalin ylin.
Taitaa tosiaan olla nykyään meno, että edullinen Tomek hoitaa koko matkan Suomeen teitse ja lautalla.

Muutamat brittifirmat siirsivät varastojaan myös Saksan puolelle Brexitin kynnyksellä, sieltä tuli ihan kohtuuhintaan tavaraa. Ainakin kirjoja ja pari vaatekappaletta tuli tilattua.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom