Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko Rukalla?Viikko laskua
Hyvä ettei laatoittelu.
On kyllä mukavaa, muttei vielä oo oikein tottunu, että oma jälkikasvu tuo keittiöön ja opettaa iskälle uusia hyviä ideoita/reseptejä.Käytiin junnujen kans päiväkävelyllä kaupassa. Teini aikoo tehä nachopeltiä, niin tarpeet siihen. Ostettiin myös tarpeet "hänen" valkosipulileipään heti alkupalaksi.
Esipaistettu chiabatta, halkaistaan pitkittäin. 200 g pehmeää voita, 100 g raastettua parmigiano-reggianoa, "kourallinen" silputtua persiljaa (en muista paljonko piti olla) ja 6-8 kynttä (laitettiin koko valkosIpuli, oli aika pieni, olikohan 9 kynttä) sekaisin, ja levitetään koko määrä leivälle. Uuniin 200 asteeseen sopivaksi aikaa. Saakeli että on suunmyötäistä.
Onhan siinä kuitenkin ero jos auto on lyhyt, raskas moottori edessä ja hevosvoimia lähes 300 verrattuna johonkin sedaniin jossa hevosia max 200 ja muutenkin pidempi auto.Liukkaalla ei ole teholla juuri merkitystä sutimisen kannalta, kevyehkö perä ja takaveto riittä, niin siinä mielessä (omat) kesäautot on vaan takavetoja muiden joukossa. Elektroniikkakin nykyautoissa auttaa, jos sen antaa. Maavara toki eri juttu ja siksi ei kovin lumisessa mennä.
Kesäsutimista taas voi helpommin säädellä oikealla jalalla ja renkaan leveydellä![]()
En nyt kehdannut vielä ehdottaa tissihierontaa. Mutta ehkä ensi kerrallaSiirretäänpäs tänne...
Koska...
...viinitonkka ei taida olla vielä aivan tyhjä.![]()
Täälläkin oli imurointia, testasin diy-välisäiliötä verstaan lattian imurointiin, toimii ihan ok.Imuroin kyllä äsken! (Imurilla, en viinaa)
Minä varmaan se ketjun kiintiöpuliukko, joka miettii millä tätä oloa lähtis korjaamaan.
Imuroin kyllä äsken! (Imurilla, en viinaa)
Sanotaanko, että itse viilu ei ole suurin kustannuserä tässä projektissa.Paljonkohan kake on imuroinut asennusjuomaa tuon viilutusprojektin aikana.
Ai että. Jos noissa ei oo niitä hyviä kaloreita, niin ei oo missään.Imuroin parantavan kebun naamariin. Harkitsen toisen tilaamista.
Olen myös imuroinut melkein pullollisen lakkalikööriä olon parantamiseksi.