Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
No, eipä sieltä tietysti nykypäivänä enää mikään kulje ainakaan maata pitkin. Liekö Itämerellä seilaaminen halvempaa kuin kanaalin ylin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli R171 mutta en ajanut talvella sillä. Se suti kesälläkin kuivalla asfaltilla niin mietin että talvella vois olla ehkäpä hankala ajaa 🤔
Liukkaalla ei ole teholla juuri merkitystä sutimisen kannalta, kevyehkö perä ja takaveto riittä, niin siinä mielessä (omat) kesäautot on vaan takavetoja muiden joukossa. Elektroniikkakin nykyautoissa auttaa, jos sen antaa. Maavara toki eri juttu ja siksi ei kovin lumisessa mennä.

Kesäsutimista taas voi helpommin säädellä oikealla jalalla ja renkaan leveydellä 😄
 
Aivan liikaa väkeä kuntosalilla.

Tule ikävä korona-aikaa, kun sai salilla käydä käytännössä yksin monta kuukautta.
 
Siitä voi joku palstan pyöräilijä huutaa sopivalla summalla ihan ok pyörän.
 
Ehkäpä eilen maistui hiukan liikaa. Rangaistukseksi tänään raskasta siivouspalvelusta.
 
josson jo puolituntia ylösnousemuksen jäkn. näin tylsää niin jääkö Minulle sittenkään vaihtoahtoa kun syödä sanomattomat sanani

olin siis itselleni sanonut pääni sisällä, että en mene tänään GAYkalle, mutta kai sitä #ajankuluksi pitää sittenkin mennä

vaikka nykytuotanot on suoranaista kuraa verrattuna siihen Org.Esterin alkuajan massiiviseen tykitykseen

toivotaan siis että soittavat mahtollsimman paljon vanhaa paskaa, tämä toive tosin taitaa olla täydellisen turha

esinmerkki vanhasta hyvästä ajasta, älkää kuunnelko uudempia lauluja


View: https://www.youtube.com/watch?v=rpI3dXOYrww
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom