En tiiä keskittymistä. Täällä tilataan tiskiltä mitä sattuu sillä hetkellä tekeen mieli.onko Jkylä joku lipittäjien keskittymä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä keskittymistä. Täällä tilataan tiskiltä mitä sattuu sillä hetkellä tekeen mieli.onko Jkylä joku lipittäjien keskittymä?
Se oranssi pakkaus. Legendaarinen maku.Black Pete salmiakkitoffeeta.
No sehän osui aika lähelle.Godfather |||
Nyt kyllä lähtisi hampaat suusta sitä syödessäSe oranssi pakkaus. Legendaarinen maku.
Ei enää kyllä uskaltaisi joo, joskus lastentarhaikäisenä/ala-asteella sitä repi apinan raivolla, musta kuola valuen suupielistä :DNyt kyllä lähtisi hampaat suusta sitä syödessä![]()
Toi (R172) oli itse asiassa nykyistä ostaessa vaihtiksena, aikanaan. Vähän muistaakseni hauskuuskerroin pani vastaan. Mutta ei ihan mahdoton silti ajatuksena, jos ei halua laittaa rahaa väliin. Mutta vähän ajatus upgradeta nykyisestä pykälän tai pari.350 SLK. Tosin en tiedä onko se miellyttävä talvella.
24,46 hintaan@cisco
Kerkesitkö ottaa Nestettä?
Minähän en siis edes kookoksesta tykkää.
Mulla oli R171 mutta en ajanut talvella sillä. Se suti kesälläkin kuivalla asfaltilla niin mietin että talvella vois olla ehkäpä hankala ajaaToi (R172) oli itse asiassa nykyistä ostaessa vaihtiksena, aikanaan. Vähän muistaakseni hauskuuskerroin pani vastaan. Mutta ei ihan mahdoton silti ajatuksena, jos ei halua laittaa rahaa väliin. Mutta vähän ajatus upgradeta nykyisestä pykälän tai pari.
Ihan hyvä tuo SLK:kin talvileluna varmasti on. Nelikkopeli on itsellä sitten varsinainen talviauto.
Tsykiatri oli yrittänyt penkoa potilaskertomuksistani vastaavia arvoja vuosien varrelta, mutta minun piti palauttaa hänet maanpinnalle kertomalla ettei niitä ole seurattu psy-puolella. Samoin hän oli ensimmäinen, joka kysyi hormonijutuistaVoisiko olla, että psykiatriassa on jopa havahduttu siihen, että ihminen on kokonaisuus?
Lääkäriystäväni suositteli susta-amppia 21 päivän välein.
Kerran tilasin jonkun 5 € osan action-kameran pidikkeeseen Saksasta (amazon.de:n kautta) ilman toimituskuluja. Tuntuu vaihtelevan aika reippaasti myyjäliikkeiden mukaankin.Onko amazon mennyt ihan pilalle kun en muista että monta vuotta sitten sieltä krääsää tilatessa, olisin kaikesta maksanut 14€ postikuluja? Ei paljoa houkuta 7€ Displayport->hdmi adapteri kun hinta kolminkertaistuu...
Juu, toimituskuluissa on melkoisia eroja.Kerran tilasin jonkun 5 € osan action-kameran pidikkeeseen Saksasta (amazon.de:n kautta) ilman toimituskuluja. Tuntuu vaihtelevan aika reippaasti myyjäliikkeiden mukaankin.
Taitaap olla suomeksi kookossiirappicream of coco
Taitaap olla suomeksi kookossiirappi
Kyllähän offari voisi joskus yllättää minut!!!
Minusta silläkin on merkitystä tilaako amazon.uk:sta vai Saksan kaupasta (.de).Kerran tilasin jonkun 5 € osan action-kameran pidikkeeseen Saksasta (amazon.de:n kautta) ilman toimituskuluja. Tuntuu vaihtelevan aika reippaasti myyjäliikkeiden mukaankin.