Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
350 SLK. Tosin en tiedä onko se miellyttävä talvella.
Toi (R172) oli itse asiassa nykyistä ostaessa vaihtiksena, aikanaan. Vähän muistaakseni hauskuuskerroin pani vastaan. Mutta ei ihan mahdoton silti ajatuksena, jos ei halua laittaa rahaa väliin. Mutta vähän ajatus upgradeta nykyisestä pykälän tai pari.

Ihan hyvä tuo SLK:kin talvileluna varmasti on. Nelikkopeli on itsellä sitten varsinainen talviauto.
 
Viimeksi muokattu:
Minähän en siis edes kookoksesta tykkää.

En minäkään, maistuu ihan perseeltä yksinään. Mutta jotkut kombot kuten kookoskerma ja naga tai cream of coco ja ananas tummalla rommilla ryyditettynä toimii.
 
Toi (R172) oli itse asiassa nykyistä ostaessa vaihtiksena, aikanaan. Vähän muistaakseni hauskuuskerroin pani vastaan. Mutta ei ihan mahdoton silti ajatuksena, jos ei halua laittaa rahaa väliin. Mutta vähän ajatus upgradeta nykyisestä pykälän tai pari.

Ihan hyvä tuo SLK:kin talvileluna varmasti on. Nelikkopeli on itsellä sitten varsinainen talviauto.
Mulla oli R171 mutta en ajanut talvella sillä. Se suti kesälläkin kuivalla asfaltilla niin mietin että talvella vois olla ehkäpä hankala ajaa 🤔
 
Tsykiatri oli yrittänyt penkoa potilaskertomuksistani vastaavia arvoja vuosien varrelta, mutta minun piti palauttaa hänet maanpinnalle kertomalla ettei niitä ole seurattu psy-puolella. Samoin hän oli ensimmäinen, joka kysyi hormonijutuista 👍 Voisiko olla, että psykiatriassa on jopa havahduttu siihen, että ihminen on kokonaisuus?


Lääkäriystäväni suositteli susta-amppia 21 päivän välein.

Korjasin 🤭
 
Onko amazon mennyt ihan pilalle kun en muista että monta vuotta sitten sieltä krääsää tilatessa, olisin kaikesta maksanut 14€ postikuluja? Ei paljoa houkuta 7€ Displayport->hdmi adapteri kun hinta kolminkertaistuu...
Kerran tilasin jonkun 5 € osan action-kameran pidikkeeseen Saksasta (amazon.de:n kautta) ilman toimituskuluja. Tuntuu vaihtelevan aika reippaasti myyjäliikkeiden mukaankin.
 
Kerran tilasin jonkun 5 € osan action-kameran pidikkeeseen Saksasta (amazon.de:n kautta) ilman toimituskuluja. Tuntuu vaihtelevan aika reippaasti myyjäliikkeiden mukaankin.
Juu, toimituskuluissa on melkoisia eroja.

Tilasin äskettäin Saksasta kompressorin niin siinä oli tk:t 5€.
Ja se ei nyt ihan kirjekuoreen mahdu.
 
@vokot

1000005977.jpg
 
Kerran tilasin jonkun 5 € osan action-kameran pidikkeeseen Saksasta (amazon.de:n kautta) ilman toimituskuluja. Tuntuu vaihtelevan aika reippaasti myyjäliikkeiden mukaankin.
Minusta silläkin on merkitystä tilaako amazon.uk:sta vai Saksan kaupasta (.de).
Muistelen, että tilaaminen kannatti Saksan kaupasta jo aikana ennen brexitiä nimenomaan toimituskulujen vuoksi.
Saksan kaupassa on todennäköisemmin myyjiä, jotka pystyvät toimittamaan maata pitkin kulkevalla rahdilla?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom