View: https://youtu.be/NmyWeOvF_Sg
Kolkytä vuotta etiepäin, näytän oletettavasti samalta kuin Tom G.

Ainakin pipo on samanlainen jo valmiiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alentuneilla hemoglobiini- ja ferritiiniarvoilla ei välttämättä ole yhtään mitään merkitystä minun masennusoireisiin, mutta on nyt yksi tekijä, johon voi yrittää vaikuttaa. Tsykiatri oli yrittänyt penkoa potilaskertomuksistani vastaavia arvoja vuosien varrelta, mutta minun piti palauttaa hänet maanpinnalle kertomalla ettei niitä ole seurattu psy puolella. Hän on ensimmäinen erittäin lukuisista tapaamistani pällipuolen lääkäreistä, joka ensitöikseen mittautti rauta-arvojen lisäksi vitamiineja yms verestä. Samoin ensimmäinen, joka kysyi hormonijutuistaHelvetin hyvää oikein maustettuna, mutta en oo kuullu, että masennukseen auttais :D
Lääkäriystäväni suositteli amfetamiinia.Nosiis kyllä mä sulle ketamiinia varmaan saan hommattuavoit sitten itse arvioida oliko hyöty vähäinen vai mentiinkö suoraan haitallisen puolelle.
Sen pillerin voi myös puolittaa.Vastasin, että kyllä, mutta se ei sovi minulle mutta 50 mg:nen sopii.
"No meillä on tätä 100 mg:sta, yleensä tämä on ollut hyvä."
"Okei, tilaan netistä..."
Naudan jauheliha ja maksa, mainittu jo. Eikä tarvi offarilla kehittää, luonto on kehittäny jo.Juu. Törkeän kallista. Mutta voihan ne Perintörahat näinkin käyttää![]()
Kyllä nyt olisi aika offarilla reippaasti kehittää joku toimiva valmiste tilanteeseen!
Mutta, kuten juuri itse todistit, ei ihmiselle sopivassa muodossa.Syön päivittäin kaurahiutaleita ja -leseitä, joissa on lähes tsiljoona kertaa enemmän rautaa kuin jauhelihassa.
Sit harmittais vaan nopeemminLääkäriystäväni suositteli amfetamiinia.
No, mutta hetken olisi kivaa ja mukavaa ja sitten saisin kouristuskohtauksen varsinaisen lääkkeen sic-annostuksesta, minkä seurauksena löisin kallon halki kaatuessani ja kuolisin onnellisena pois. Minusta tämä vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä suunnitelmaltaSit harmittais vaan nopeemmin![]()
Avasin sen aamukahvilla ja maltoin sulkea joskus yöllä, kun tuli luettua loppuun. 795 sivuinen kirja.
...
, kun ei ollut edes samalla tavalla puhelimen orja.
No kuulostaa kyllä siltä et mittarit on punasella. Ajattelet nyt talvisotaa ja sinnittelet, se menee taas ohi kumminkin ja sit voi taas hengittää.No, mutta hetken olisi kivaa ja mukavaa ja sitten saisin kouristuskohtauksen varsinaisen lääkkeen sic-annostuksesta, minkä seurauksena löisin kallon halki kaatuessani ja kuolisin onnellisena pois. Minusta tämä vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä suunnitelmaltaAlkaa nimittäin vituttaa ihan tosissaan.
Minäkin varmaan lukenu nuo kaikki Nesbot. Ainakin Harry Holet -tarinat. Noi kyllä tempaisee parhaimmillaan hyvin mukaansa.
Jos ei oo tuttuja kirjoja, niin Lars Keplerin Joona Linna -sarja kanssa oikein toimiva ja minusta varsin samaa tyyliä. Joku uus Kepler tuolla oottelis lukemista, kun saisin tuon yhden scifi-pläjäyksen luetuksi loppuun (N . K Jemisinin Obeliskiportti).
Tämä! Mä luin niitä kirjoja monta tuntia putkeen, ei malttanut alkaa nukkumaan.Tästä on paras esimerkki Jo Nesbön Panssarisydän. Avasin sen aamukahvilla ja maltoin sulkea joskus yöllä, kun tuli luettua loppuun. 795 sivuinen kirja.
Olisipa vielä tuollainen 1. keskittymiskyky, 2. lukunopeus ja 3. mahdollisuus käyttää päivä.
Oli ensimmäinen lukemani Nesbö, ja sitten pitikin tietenkin lukea ne kaikki. Se oli se ihana 2010, kun ei ollut edes samalla tavalla puhelimen orja.
En aina tiedä, mitä ajattelisin lääkäriystävän suosituksista!Lääkäriystäväni suositteli amfetamiinia.
Olen viime aikoina hämmästellyt usein, mitä ja miksi keskittymiskyvylle on tapahtunut
Hänellä on loistavia ehdotuksia! Esim ihmispopulaation vähentäminen ja kissapopulaation lisääminenEn aina tiedä, mitä ajattelisin lääkäriystävän suosituksista!![]()
Sideralissa vaan on tosi vähän rautaa per kapseli. Niitä saa syödä monta kapselia päivässä ja kapseli maksaa about euron.
miksei vaan syö maksalaatikkoa?
saarioisten, Äitien tekemää, parasta
Miksei vain nuole jotain levypainoa?
Gorillasportista alennuksesta joku 25kg levy. Ei kai se heti puhki kulu.
Mutta sitten on vielä jatko- ja Lapin sota!No kuulostaa kyllä siltä et mittarit on punasella. Ajattelet nyt talvisotaa ja sinnittelet, se menee taas ohi kumminkin ja sit voi taas hengittää.
Tästä pitäisi tehdä tutkimus.Monellakohan nuolaisulla tulisi sopivasti?
Monellakohan nuolaisulla tulisi sopivasti?
Tästä pitäisi tehdä tutkimus.
Sideral ei ole Kela-korvattavaMulla on reseptillä Retafer 50 mg,