Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Helvetin hyvää oikein maustettuna, mutta en oo kuullu, että masennukseen auttais :D
Alentuneilla hemoglobiini- ja ferritiiniarvoilla ei välttämättä ole yhtään mitään merkitystä minun masennusoireisiin, mutta on nyt yksi tekijä, johon voi yrittää vaikuttaa. Tsykiatri oli yrittänyt penkoa potilaskertomuksistani vastaavia arvoja vuosien varrelta, mutta minun piti palauttaa hänet maanpinnalle kertomalla ettei niitä ole seurattu psy puolella. Hän on ensimmäinen erittäin lukuisista tapaamistani pällipuolen lääkäreistä, joka ensitöikseen mittautti rauta-arvojen lisäksi vitamiineja yms verestä. Samoin ensimmäinen, joka kysyi hormonijutuista 👍 Voisiko olla, että psykiatriassa on jopa havahduttu siihen, että ihminen on kokonaisuus..?

Nosiis kyllä mä sulle ketamiinia varmaan saan hommattua 🤔😂 voit sitten itse arvioida oliko hyöty vähäinen vai mentiinkö suoraan haitallisen puolelle.
Lääkäriystäväni suositteli amfetamiinia.

Kyllä nyt olisi aika offarilla reippaasti kehittää joku toimiva valmiste tilanteeseen! Täällähän on ehdottoman luotettavaa laaja-alaista asiantuntijuutta moni- ja poikkitieteellisesti.

37f8c2359af6c2ba3b992f9e7243f629.gif

Vastasin, että kyllä, mutta se ei sovi minulle mutta 50 mg:nen sopii.
"No meillä on tätä 100 mg:sta, yleensä tämä on ollut hyvä."
"Okei, tilaan netistä..."
Sen pillerin voi myös puolittaa.
Juu. Törkeän kallista. Mutta voihan ne Perintörahat näinkin käyttää 😕

Kyllä nyt olisi aika offarilla reippaasti kehittää joku toimiva valmiste tilanteeseen!
Naudan jauheliha ja maksa, mainittu jo. Eikä tarvi offarilla kehittää, luonto on kehittäny jo.

Syön päivittäin kaurahiutaleita ja -leseitä, joissa on lähes tsiljoona kertaa enemmän rautaa kuin jauhelihassa.
Mutta, kuten juuri itse todistit, ei ihmiselle sopivassa muodossa.

Noniin, sorry asiasta puhuminen, palataan oftopikkiin. Ja taas meni hermo tän kirjoittamisen jumitteluun.

Sit harmittais vaan nopeemmin 🤔
No, mutta hetken olisi kivaa ja mukavaa ja sitten saisin kouristuskohtauksen varsinaisen lääkkeen sic-annostuksesta, minkä seurauksena löisin kallon halki kaatuessani ja kuolisin onnellisena pois. Minusta tämä vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä suunnitelmalta 🥳 Alkaa nimittäin vituttaa ihan tosissaan.

Avasin sen aamukahvilla ja maltoin sulkea joskus yöllä, kun tuli luettua loppuun. 795 sivuinen kirja.
...
, kun ei ollut edes samalla tavalla puhelimen orja.

Olen viime aikoina hämmästellyt usein, mitä ja miksi keskittymiskyvylle on tapahtunut, kun 90-luvulla pystyin helposti lukemaan esim. jonkin Waltarin tiiliskiven viikonlopussa, vielä 15 vuotta sitten pystyin lukemaan esim. Jungia tai jotain vastaavan haastavaa alkukielellä ajatuksella aina luvun putkeen kerrallaan ja nykyään ei pysty lukemaan edes paria sivua jotain helppoa höpöhöpötekstiä ilman, että ajatus pätkii minne sattuu ja eksyy instaan katsomaan uusimmat vuohivideot (mitkä ovat sinänsä paras asia internetissä). Nykyajan rytmi, työelämän jatkuva multitaskaaminen ja nämä vitun puhelimet oikeasti tekevät aivoille jotakin, minkä seurauksista ollaan nähty vasta jäävuoren huippu.

No, mutta hetken olisi kivaa ja mukavaa ja sitten saisin kouristuskohtauksen varsinaisen lääkkeen sic-annostuksesta, minkä seurauksena löisin kallon halki kaatuessani ja kuolisin onnellisena pois. Minusta tämä vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä suunnitelmalta 🥳 Alkaa nimittäin vituttaa ihan tosissaan.
No kuulostaa kyllä siltä et mittarit on punasella. Ajattelet nyt talvisotaa ja sinnittelet, se menee taas ohi kumminkin ja sit voi taas hengittää.

Minäkin varmaan lukenu nuo kaikki Nesbot. Ainakin Harry Holet -tarinat. Noi kyllä tempaisee parhaimmillaan hyvin mukaansa.

Jos ei oo tuttuja kirjoja, niin Lars Keplerin Joona Linna -sarja kanssa oikein toimiva ja minusta varsin samaa tyyliä. Joku uus Kepler tuolla oottelis lukemista, kun saisin tuon yhden scifi-pläjäyksen luetuksi loppuun (N . K Jemisinin Obeliskiportti).

Joo, Keplerit on mainioita myös. Olin kirjakauppaduunissa kolme vuotta tuolloin 2010 tienoilla, joten jokseenkin tutuiksi tulivat kaikki silloiset dekkariosaston kirjailijat. Nyt olenkin jo ihan pihalla ja monet epäilemättä erinomaiset kirjat on lukematta.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tästä on paras esimerkki Jo Nesbön Panssarisydän. Avasin sen aamukahvilla ja maltoin sulkea joskus yöllä, kun tuli luettua loppuun. 795 sivuinen kirja.

Olisipa vielä tuollainen 1. keskittymiskyky, 2. lukunopeus ja 3. mahdollisuus käyttää päivä.

Oli ensimmäinen lukemani Nesbö, ja sitten pitikin tietenkin lukea ne kaikki. Se oli se ihana 2010, kun ei ollut edes samalla tavalla puhelimen orja.
Tämä! Mä luin niitä kirjoja monta tuntia putkeen, ei malttanut alkaa nukkumaan.
Tyttö, joka sai kaulapannan koukutti viimeisimpänä. Siinä vaikutti sekin, kun tiesi tapahtumapaikat, tekijän jne. Kaikki tapahtui tutussa ympäristössä ja samaan aikaan, kun istui itse tekijän luennoilla.
Lääkäriystäväni suositteli amfetamiinia.
En aina tiedä, mitä ajattelisin lääkäriystävän suosituksista! 😂

Sideralissa vaan on tosi vähän rautaa per kapseli. Niitä saa syödä monta kapselia päivässä ja kapseli maksaa about euron.

No niinpäs onkin. Mulla on reseptillä Retafer 50 mg, joka sopii pitkäaikaiseen käyttöön ja kestän sitä tuolla 50 mg annoksella, mutta pitää juurikin yrittää ajastaa sillä tavalla, että on pari tuntia väliä kalsiumpitoisiin ruokiin ja mielellään teetä ja kahviakin pitää välttää, että ei häiritse imeytymistä.

Toimituksen huomautus: Kirjoittaja on sekaani

miksei vaan syö maksalaatikkoa?

saarioisten, Äitien tekemää, parasta

Ei sitä joka päivä... kai se A-vitamiinin yliannostus vähintään tulee, jos ei muuten ehdi kyllästyä. :unsure:

Miksei vain nuole jotain levypainoa?

Gorillasportista alennuksesta joku 25kg levy. Ei kai se heti puhki kulu.

:unsure:

Monellakohan nuolaisulla tulisi sopivasti?

Jäin katsoo tuota 10milj asuntoa ja olishan se hieno mutta kyllä ahdistais noin iso lukaali (eikä nyt siis paina kupissa se että olisin köyhä ja katkera). Juuri purin viimeisen muuttolaatikon 80m² kolmiooni ja ahdistaa ihan hitosti tä tyhjä tila. Muksu kun tuosta kohta lentää omilleen niin etsin kyllä ensitöikseni jonkun mukavan toimivan kaksion. Harmi esim rivariasumiseen tykästyneenä että toimivat kaksiot väkisin ängettyjen 2 kerroksen ja saunan kanssa on sangen harvinaisia.

Mulla on reseptillä Retafer 50 mg,
Sideral ei ole Kela-korvattava 😕

Kelan mielestä henkilö, jolle muut rautavalmisteet eivät sovi, voi kuolla helvetilliseen ummetukseen tai niagaramaiseen ripuliin yhdistettynä pahoinvointiin ja vatsakipuihin yrittäessään syödä niitä, jos varat eivät riitä pitkäaikaiseen Sideralin käyttöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom