Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hyvä huomio! Siinähän sitä rautaa on, kuulemma.

Alkoipas tehdä mieli maksalaatikkoa, voissa paistettuna pannulla.

Joskus kun larppasin fitnessiä niin normi maksalaatikon makrojakauma oli kovin tuhti niin tulin sitten bodaripäissäni ratkaisuun että se on 400g paistijauheliha ruskistus, lopuksi samaan pannuun 400g maksalaatikko lämpeemään ja siitä sitten 3 annosta puolukkasurvoksen ja raejuuston kanssa.

valvontakameran kuvaa Poppiksen päiväkahvihetkestä?
Siellä käsittääkseni näin:

1000005950.gif

tuo ei kyllä ole silittelyä, ja sitähän muistaakseni on toivotta

vai muistanko väärin

Sideralissa vaan on tosi vähän rautaa per kapseli. Niitä saa syödä monta kapselia päivässä ja kapseli maksaa about euron.
Juu. Törkeän kallista. Mutta voihan ne Perintörahat näinkin käyttää 😕 Se kyllä vähän ihmetyttää, että mihin se rauta näin ei-menstruoivalla häviää? Toukokuussa on sovittu kontrolliverikoe. Jostain syystä olen niin omituinen tapaus, että masennusoireet ovat alkaneet tulla voimakkaasti takaisin siitä huolimatta, että syön kahta eri lääkettä maksimiannoksella ja syksystä lähtien sairaudessa on ollut selkeä remissio tähän saakka. Toisessa pillerissä voi vielä kokeilla sic-annostusta, mutta tsykiatri on hieman varovaisella kannalla, koska sitten kouristuskynnys alenee huomattavasti. Hän oli konsultoinut neuromodulaatiopuolta ketamiini-infuusiosta, mutta hyöty oli jostain syystä arvioitu vähäiseksi 🤷‍♀️

Kyllä nyt olisi aika offarilla reippaasti kehittää joku toimiva valmiste tilanteeseen! Täällähän on ehdottoman luotettavaa laaja-alaista asiantuntijuutta moni- ja poikkitieteellisesti.

Onko amazon mennyt ihan pilalle kun en muista että monta vuotta sitten sieltä krääsää tilatessa, olisin kaikesta maksanut 14€ postikuluja? Ei paljoa houkuta 7€ Displayport->hdmi adapteri kun hinta kolminkertaistuu...

Juu. Törkeän kallista. Mutta voihan ne Perintörahat näinkin käyttää 😕 Se kyllä vähän ihmetyttää, että mihin se rauta näin ei-menstruoivalla häviää?
En nyt hirveästi keskustelua ole tuosta asiasta seurannut mutta muistathan että rauta syödään C vitamiinin kanssa, ja muistaakseni ei saa vetästä maidon kanssa kurkusta alas tai ei imeydy.

Onko amazon mennyt ihan pilalle kun en muista että monta vuotta sitten sieltä krääsää tilatessa, olisin kaikesta maksanut 14€ postikuluja? Ei paljoa houkuta 7€ Displayport->hdmi adapteri kun hinta kolminkertaistuu...
Ne ainakin nosti sen ilmaisen kyydin rajan 39 eur --> 99 eur.
Keräilen aina sen täyteen, niin en ole huomannut itse postikulun muutosta, viimeksi oli 9,99 eur muistaakseni.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Juu. Törkeän kallista. Mutta voihan ne Perintörahat näinkin käyttää 😕 Se kyllä vähän ihmetyttää, että mihin se rauta näin ei-menstruoivalla häviää? Toukokuussa on sovittu kontrolliverikoe. Jostain syystä olen niin omituinen tapaus, että masennusoireet ovat alkaneet tulla voimakkaasti takaisin siitä huolimatta, että syön kahta eri lääkettä maksimiannoksella ja syksystä lähtien sairaudessa on ollut selkeä remissio tähän saakka. Toisessa pillerissä voi vielä kokeilla sic-annostusta, mutta tsykiatri on hieman varovaisella kannalla, koska sitten kouristuskynnys alenee huomattavasti. Hän oli konsultoinut neuromodulaatiopuolta ketamiini-infuusiosta, mutta hyöty oli jostain syystä arvioitu vähäiseksi 🤷‍♀️

Kyllä nyt olisi aika offarilla reippaasti kehittää joku toimiva valmiste tilanteeseen! Täällähän on ehdottoman luotettavaa laaja-alaista asiantuntijuutta moni- ja poikkitieteellisesti.
Nosiis kyllä mä sulle ketamiinia varmaan saan hommattua 🤔😂 voit sitten itse arvioida oliko hyöty vähäinen vai mentiinkö suoraan haitallisen puolelle.

En nyt hirveästi keskustelua ole tuosta asiasta seurannut mutta muistathan että rauta syödään C vitamiinin kanssa, ja muistaakseni ei saa vetästä maidon kanssa kurkusta alas tai ei imeydy.
Sideralissa on mukana C vitamiini ja maitoa en juo ollenkaan. Sideralissa on lisäksi joku juttu, että sen kanssa ei tarvitse olla ruokarajoituksia, koska se hajoaa vasta suolistossa eikä mahassa kuten muut rautapillerit.

Mites olisi 100g vähärasvaista jauhelihaa per päivä?
Syön päivittäin kaurahiutaleita ja -leseitä, joissa on lähes tsiljoona kertaa enemmän rautaa kuin jauhelihassa.

(Itseasiassa useiden vilja- ja rehutuotteiden rauta-arvot saattavat yllättää jauheliharuokailijat eli kannattaa joskus vilkaista ravintosisältöjä 😀)

Miks tommosta ylipäätään lähtee juoksuttaan jostain Saksasta varastolta, kun löytyy varmaan jokaisesta Prismasta, Gigantista jne. Ja kestääkin ties kuinka kauan.
30€ gigantissa piuha. vs 7€ amazon, jopa riistohinta postin kanssa olis vain 21€, ilman postia olis vaan profittia =)

Oon miettinyt myös mihin rauta häviää.

Syötkö jotain närästyslääkkeitä? Nekin tekee sen että rauta ei imeydy.
Tai sitten jotkut suolisto-ongelmat kuten ärtynyt suoli tms

Sideralissa on mukana C vitamiini ja maitoa en juo ollenkaan. Sideralissa on lisäksi joku juttu, että sen kanssa ei tarvitse olla ruokarajoituksia, koska se hajoaa vasta suolistossa eikä mahassa kuten muut rautapillerit.

Syön päivittäin kaurahiutaleita ja -leseitä, joissa on lähes tsiljoona kertaa enemmän rautaa kuin jauhelihassa.

(Itseasiassa useiden vilja- ja rehutuotteiden rauta-arvot saattavat yllättää jauheliharuokailijat eli kannattaa joskus vilkaista ravintosisältöjä 😀)
Joo, kyllä monissa rautavalmisteissa on C-vitaamiini mukana, myös tuossa minun syömässä.

Luultavasti valtaosa heistä keillä raudanpuutetta on haivattu ottavat rautalisää nauttiessaan huomioon imeytymisen hidastajat ja vaikeuttajat kuten maidon ja kofeiinin (siksi se nauttiminen onkin niin hankalaa, kun pitää huomioida ne syömiset niin kuin Aliciakin viittasi).

Minä syön myös tosi paljon kauraa ja ruisleipää. Hemoglobiini on ollut viimeiset 10 v. miesten viitearvoissa mutta yhdessä vaiheessa ferritiini oli tosi alhainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom