Meinas alkaa naurattaa tuo pirtsakka soolo keskellä kappaletta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, yllättävän Iron Maideniksi menee tuossa soolossa :DMeinas alkaa naurattaa tuo pirtsakka soolo keskellä kappaletta
#whiii
#yota
No kävi kyllä mielessä just tuo sama biisi
entä tää?
Ei tuntunu soveliaalta lähteä postaileen tuota Alicialle :D
Kyllä hyvä seurakin tuollaisiin iltoihin sopii, mutta sen pitää sitte olla oikeasti hyvää seuraa.Taannoiseen keskusteluun viitaten, mitä järkeä on juoda yksin? Istun hämärtyvässä illassa nuotiolla järven rannassa. Sauna olisi jo lämmin mutta ei ole kiire. Kroppa on mukavan väsyneen tuntuinen päivän halkohommista. Olut on kylmää ja hyvää skottilaista viskiä on mennyt pari napsua. Olen kevyesti juovuksissa ja minulla on todella rentoutunut olo, ei minkäänlaisia murheita.
Olisi todella häiriintynyttä tilata taksi ja lähteä tästä kylille.
entä tä
Täsmälleen näin. Hyvässä seurassa on eri tavalla mukavaa kuin itsekseen.Kyllä hyvä seurakin tuollaisiin iltoihin sopii, mutta sen pitää sitte olla oikeasti hyvää seuraa.
Tuollaisen illan keskeyttäminen, se on vääryyttä.
Omassa parhaassa seurassa.![]()
Ei rapujen kanssa, vaan snapsit vedetään ekan pyrstön päälle. Ruokajuomana valkkaria, shampanjaa tai roseeta.Eiks noiden rapusten kanssa vedetä yleensä kylmää vodkasnapsia..?
Toki jos mietoja tarkoitit, niin sutii vähän enemmän tyhjää, että mikä sopii rapujen kanssa.. ehkä joku kuiva ja aika kevyt siideri, ihan lager olut, miksei joku IPA:kin tai sit valkkari. Mut pelkällä vodkalla voinee tulla aika sekava reissu, jos ei muuta juotavaa :D
En tiedä kiinnostaako puhdas matikka yhtä paljon, mutta oon kattonu tän dokkarin monta kertaa. Oli vaan otettu veks Youtubesta, mutta tässä ilm. katsottavissa kokonaisuudessaan:
View: https://www.dailymotion.com/video/x223gx8
Kertoo siis Andrew Wilesista ja miten hää tuli ratkaisseeksi Fermat'n suuren lauseen ysärin alkupuolella. muoks. ja siis näistä lukuisista muistakin matemaatikoista, joilla oli osansa tuon palapelin kasaamisessa.
Itteä aina kiinnostanut matikka enemmän kuin fysiikka, mutta tokko sitä kannattais yliopistossa enempää lukea, mitä nyt on ollu pakko.
Joo siis eihän tuota kys. todistuksen varsinaista matikkaa ymmärrä edes matemaatikot, ellei satu olemaan just tuolle alueelle erikoistunut.#ajankuluksi kattelin tuon päivällä, ihan mielenkiintoinen, vaikkakin matikka on vähän liian abstraktia minun ymmärrykselle, menee kovaa ja korkeelta. Fysiikka jutuissa on jotain "konkreettista" josta saan helpommin kiinni
Juu, Florida pyörittää mutta ei saa millään sisään