Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jaa-a..ei paljoakaan. Sen verran että pierut lämmittää asunnon.

Vajaa 3 rovetta menny eilen-tänään akselilla.

Minulla vasta yksi! olen suunniteltua kulutusta pahasti jäljessä

ylinvoimaosesti elmäni hämmentävin

pakko vähän spoilata, lavalla mm. lapsia pääkallojen kanssa

IMG_9111.jpeg

IMG_9130.jpeg

Noniin, norjan reissun aikataulu alkaa muotoutua.

Pitää hakea motonetista neljänkymmenenkuuenkilon siimaa, ja jostain pitäisi löytää pari Popedan C-kasettia niin menee 3000km rattoisasti.

Sen verran että pierut lämmittää asunnon.

nyt on pyssyä ladattu, kaksi lautasellista ohrapuuroa(erittäin tomiva tuote myös) ja jälkiravinnoksi runsas annostelu mämmiä

ja #palaa
ja #on

mutta en tiiä: nautinko, etelleen kotiolosuhteet eivät innosta kaljoitteluun, alueelle on mentävä

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
ja jostain pitäisi löytää pari Popedan C-kasettia niin menee 3000km rattoisasti.
Ai ristus. Kunnon kauhukaruselli, jos pitäs parilla Popedan kasetilla matkustaa 3000km :D

Mutta jokainen toki musiikkinsa oman makunsa mukaan.

Btw. kesällähän on You wanted the best, You got.. Gene Simmons Band Kuopiossa. Sinne vaan Maltsukin kunnon Popeda-kännissä kattoon.

Norjassa ois kyllä komea noin muuten käydä. Ois päässy duunin puolesta, mistä taisin jo avautuakin, mutta olin liian sökönä ja saikulla..

Kaverit käy siellä kalassa, mutta noi on ollu sen verran raivojuomista kuvien ja juttujen perusteella, etten tiedä kannattaako niille reissuille koittaa itteensä työntääkään.

Ai ristus. Kunnon kauhukaruselli, jos pitäs parilla Popedan kasetilla matkustaa 3000km :D

Mutta jokainen toki musiikkinsa oman makunsa mukaan.

Btw. kesällähän on You wanted the best, You got.. Gene Simmons Band Kuopiossa. Sinne vaan Maltsukin kunnon Popeda-kännissä kattoon.
Noo on mulla tossa Bat & Ryyd ja muutama muukin klassikko.

mutta en tiiä: nautinko, etelleen kotiolosuhteet eivät innosta kaljoitteluun, alueelle on mentävä
Itse tässä pohdiskelen myös yksin oluelle lähtemistä, mutta pitäis valita baari jossa on tarpeeksi väljää. En oo kyllä kummoinen baareissa kävijä yksin, terasseilla tulee kyllä kesällä käytyä helpommin. Mikä lie siinäkin, ihan ku baarissa ei saisi olla muka rauhassa vaikka olis vähän täydempääkin.

Norjassa ois kyllä komea noin muuten käydä. Ois päässy duunin puolesta, mistä taisin jo avautuakin, mutta olin liian sökönä ja saikulla..

Kaverit käy siellä kalassa, mutta noi on ollu sen verran raivojuomista kuvien ja juttujen perusteella, etten tiedä kannattaako niille reissuille koittaa itteensä työntääkään.
Joxulla on jo 10 litran kattila valmiina jolla se meinaa niitä rapuja keitellä.

Eisaatana.

Kai sinne on sitten jotkut ruokajuomat varattava.

Itse tässä pohdiskelen myös yksin oluelle lähtemistä, mutta pitäis valita baari jossa on tarpeeksi väljää. En oo kyllä kummoinen baareissa kävijä yksin, terasseilla tulee kyllä kesällä käytyä helpommin. Mikä lie siinäkin, ihan ku baarissa ei saisi olla muka rauhassa vaikka olis vähän täydempääkin.

joo, kyllä se pupissa on saunakalja käytävä juomassa, tai pari kolme neljä tai jopa viisi

saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan, vai tuoko se: mitään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom