Jaa-a..ei paljoakaan. Sen verran että pierut lämmittää asunnon.paljonko vaaditaan tähän?
Vajaa 3 rovetta menny eilen-tänään akselilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa-a..ei paljoakaan. Sen verran että pierut lämmittää asunnon.paljonko vaaditaan tähän?
Jaa-a..ei paljoakaan. Sen verran että pierut lämmittää asunnon.
Vajaa 3 rovetta menny eilen-tänään akselilla.
Sen verran että pierut lämmittää asunnon.
Ai ristus. Kunnon kauhukaruselli, jos pitäs parilla Popedan kasetilla matkustaa 3000km :Dja jostain pitäisi löytää pari Popedan C-kasettia niin menee 3000km rattoisasti.
Noo on mulla tossa Bat & Ryyd ja muutama muukin klassikko.Ai ristus. Kunnon kauhukaruselli, jos pitäs parilla Popedan kasetilla matkustaa 3000km :D
Mutta jokainen toki musiikkinsa oman makunsa mukaan.
Btw. kesällähän on You wanted the best, You got.. Gene Simmons Band Kuopiossa. Sinne vaan Maltsukin kunnon Popeda-kännissä kattoon.
Itse tässä pohdiskelen myös yksin oluelle lähtemistä, mutta pitäis valita baari jossa on tarpeeksi väljää. En oo kyllä kummoinen baareissa kävijä yksin, terasseilla tulee kyllä kesällä käytyä helpommin. Mikä lie siinäkin, ihan ku baarissa ei saisi olla muka rauhassa vaikka olis vähän täydempääkin.mutta en tiiä: nautinko, etelleen kotiolosuhteet eivät innosta kaljoitteluun, alueelle on mentävä
Joxulla on jo 10 litran kattila valmiina jolla se meinaa niitä rapuja keitellä.Norjassa ois kyllä komea noin muuten käydä. Ois päässy duunin puolesta, mistä taisin jo avautuakin, mutta olin liian sökönä ja saikulla..
Kaverit käy siellä kalassa, mutta noi on ollu sen verran raivojuomista kuvien ja juttujen perusteella, etten tiedä kannattaako niille reissuille koittaa itteensä työntääkään.
Itse tässä pohdiskelen myös yksin oluelle lähtemistä, mutta pitäis valita baari jossa on tarpeeksi väljää. En oo kyllä kummoinen baareissa kävijä yksin, terasseilla tulee kyllä kesällä käytyä helpommin. Mikä lie siinäkin, ihan ku baarissa ei saisi olla muka rauhassa vaikka olis vähän täydempääkin.