Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perskule, paljon maksaa jos teet :giggle: Kun näyttää täällä Pk seudulla olevan haastavaa löytää hoitajaa joka tekisi.

Ai niin, ei ton sähköviapilän akku oikein näin kymällä säällä suosi pitkiä matkoja. Jos olen oikein tulkinnut niin torin laita on Seinäjoella?
Älä nyt, minäkin ajoin pari viikkoa sitten Tampereelle täältä lakeuksilta ja helposti pääsin. Sun vispilällä on varmasti isompi akku kun mun
 
@TJJ lauantain väijyjä?


FB_IMG_1699991068556.jpg
 
kyllä se vain näin on, että mikään ei lisää kuntoilusalimotivaatiota kuten vornan GAYkka

tosin, siinä motivaatiossa ei ole allekirjoittaneella muutenkaan mitään puutetta, tiedän erittäin erinomaisesta puutteeni ulkoilumuodossani


GAYkan jälkn. toimittelin kotvasen parin vosun kanssa, ennestään tutun, ja molemmista paistoi niin läpinäkyvästi läpi, että Vesa, vornan Vesa, olisi saanut tehdä heille ihan mitä vain, siis ihan mitä vain


IMG_6910.jpeg

Yours
 
If kasko auttaa tässäkin

No kunhan leukailin. Eiköhän seuraava auto ole patteriauto itsellekin, sopis mulle kun lyhyttä ajoa melkein kaikki, asiakkaissa tulee käytyä max 100km päässä ja vielä voimavirrasta voisi ladata #firmanpiikkiin. Vaan enpä kiirehdi autoasioita, valtaisa rahanmenohan se on ja vanha toimii ja on mukava ja range 600-800km+ oikeasti.

E: parkkitutkat ei toimi, palautu itekseen n. kuukauden ajaksi, sitten pimahtivat taas
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom