Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kun on yläkerta siivottu niin vois hetken ihan vaan nörettää ennen seuraavaa koirien pissa kakki lenkkiä.

IMG_20231117_185220_copy_1500x2000.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samat geimit menossa, dipaa ja kolaa. K-tauti on kyllä nujertanut meikämandoliinin melko pahaan kuntoon mutta toistaiseksi on hengissä selvitty. Toki maailman paras tsemppari aina muistaa lähetellä mukavia viestejä avuksi, ettei tässä joudu yksin selviämään.
 
 
Ei onneksi.

Edelleen olen sitä mieltä että jos tuolla kuvan naperolla ei ole merkittäviä verisuonivammoja niin rtg näyttää pahemmalta mitä on. Vasen reisi on ihan perus, alle tunnin homma korjata. Oikean lonkan luulisi menevän paikalleen samaa reittiä mistä on tullut poiskin. Tai sitten ei.
 
istuisipa joku vosu


#pelkkä

GAY vasta 2330, pitää nauttia hillitysti ennen sitä

IMG_6900.jpeg
 
Ns ajan patinaa. Kuvia näkemättä väitän, että ei selitä katkokävelyä (muistaakseni kerrottiin että jalka tulee kipeeksi lyhyen kävelyn jälkeen). Joko ne abipaineet on mitattu?
Sehän tässä on hauskinta, että toi edukas ja helppo ABI mittaus on osoittautunut vaikeammaksi saada.

Yksityisillä ei näytä löytyvän (ei tarpeeksi katetta?) ja julkisilla olen terveyskeskuksen vaihdon prosessissa, eli sieltäkään ei saa aikaa varattua tällä hetkellä.

Ja tosiaan ei mulla ideana ole ollut se, että jollain toimenpiteellä tämä hoituisi ilman omaa efforttia. Ei kukaan varmaan kaipaa mitään selkään liittyviä operaatioita.

Vituttaa vaan aivan saatanasti, että kohta pari vuotta pomputeltu eri suuntiin tän ongelman kanssa ja pää hajoaa kun ei pysty suoriutumaan arjen askareista.

Nyt en toivo tähän aiheeseen mitään kommenttia, ilmoitan sitten aikanaan ABI mittauksen tulokset.

Edit. Siis toi oma jälkikasvu joka valmistui pari vuotta sitten sanoi aikoinaan heti, että ABI mittaukseen.

Työterveyslääkäri: ei meillä varmaan sellaisia kai tehdä.

Fysiatri: ei täällä jalkaterässä oikein pulssia tunnu, mutta otetaan se magneetti ensin.
 
kyllä katatonia vaan on hyvää rokkenrollia a-alueella &nelosoluen
 
No joo, en mä täältä tunteita hakenutkaan. Kunhan laitoin ton lausunnon kun jaoin hermoilun tosta putkesta.

Hyvä se on sieltä sanoa, että renaaman, kun ei kivulta pysty kävelemään kuin max 400m. Vaikuttaa aika mukavasti arkeen.

Mutta se tästä aiheesta, kiitos.
Tästä pahoittelut @Kajsna , turhaan sulle kiukuttelin.

Kun on laittanut toivoa tällaisen ongelman syyn löytämiseen, on aika kova isku taas jatkaa syyn = hoidon etsimistä. (Nyt siis se aiemmin mainittu ABI jostain)
 
. Joko ne abipaineet on mitattu?
Perskule, paljon maksaa jos teet :giggle: Kun näyttää täällä Pk seudulla olevan haastavaa löytää hoitajaa joka tekisi.

Ai niin, ei ton sähköviapilän akku oikein näin kymällä säällä suosi pitkiä matkoja. Jos olen oikein tulkinnut niin torin laita on Seinäjoella?
 
Perskule, paljon maksaa jos teet :giggle: Kun näyttää täällä Pk seudulla olevan haastavaa löytää hoitajaa joka tekisi.

Ai niin, ei ton sähköviapilän akku oikein näin kymällä säällä suosi pitkiä matkoja. Jos olen oikein tulkinnut niin torin laita on Seinäjoella?
Kun tulet ääsjoelle niin ei maksa mitään. Vähän pitää varmaan tuntumaa verestellä, joku alle 15 mutta yli 10 vuotta varmaan edellisestä, mutta ei se nyt ole niin vaikeaa kunhan sen ultra ja RR mittari jostain löytyy. e: tämmösenä harrastelijana osaa vain manuaalisen homman, automaattilaitteisiin on pääsy vain ammattilaisilla

e2: luulis nyt että isolla kirkolla about jokaisessa lääkärikioskissa mihinpäin verisuonikirurgi edes vilkaisee joskus löytyy tieto ja taito ja ehkä jopa välineet tuohon..
 
Viimeksi muokattu:
Tästä pahoittelut @Kajsna , turhaan sulle kiukuttelin.

Kun on laittanut toivoa tällaisen ongelman syyn löytämiseen, on aika kova isku taas jatkaa syyn = hoidon etsimistä. (Nyt siis se aiemmin mainittu ABI jostain)
Eipä mitään, tuttuja reaktioita, kun on pitkäkestoisia vaivoja. 😊

Kävin juomassa holitonta glögiä, jatkan vielä oleskelua TaNpereella. En tiedä jaksaako aamulla lähteä lenkille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom