Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tästä oon eri mieltä. Nimenomaan tunne on se mitä me ollaan, ei ajatukset. Tunne on se nykyhetki. Historia on mennyttä ja muistoja, tulevaa ei ole tapahtunu. On vaan se miltä susta tuntuu nyt. "Järki" (mitä se sitten onkaan) sekoittaa tunnetta, mut ei siinä ole järkeä. Jos susta tuntuu hyvältä niin järki sanoo että pitäis tuntua pahalta 🤷‍♀️ Ja järki on monesti jonkun muun sanelemaa. Tottakai siinä on järkeä jos tuntuu siltä että laittaa sormen kiehuvaan veteen ja järki sanoo ettei kannata palaa sormi. Mutta ei ollu kyse siitä. Sitten on vielä tunnetila jonka joku muu luo sulle, mutta itse voit päättää minkä tunteen itsellesi luot.
Puhuin tosiaan tavallaan ohi postauksestasi. Minun pointtini oli se, että tunne pitkälti korvannut järjen nyky-yhteiskunnassa, esim. woke -kulttuurissa. Mies voi synnyttää jne jne jne. Tämä on mielestäni aivan saatanan perseestä, että biologialla heitetään vesilintua ja muutenkin tiede on vähän sellaista valkoihoisten toksista maskuliinisuutta.

Tunteet sen sijaan ovat nykyajan faktoja. Minusta tuntuu, että olen taistelupanssarivaunu, siis minä olen sellainen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2001.PNG
 
Nyt ei tosiaankaan näytä olevan vuokranantajan markkinat. Piti laskea ennestäänkin ok hinnoitellun sijoituskämpän pyyntiä parilla kympillä, kun ei yhtään vuokralaisehdokkata näytä löytyvän.

Minun kesällä myyntiin laitettuun asuntoon on ollut kiinnostus tasan 0. Erinomaista! Toivottavasti jatkuu samana.

Asun siis vuokralla 😃
 
Veikkaan, että et ihan heti joudu muuttohommiin.

Joo, asunto on varsin ikääntyneessä kunnossa. Oli jo silloin, kun tähän 13 vuotta sitten muutin. Keittokomeron kaapistot, parveke, kylppäri, lattiat, lattialistat ja kynnykset ovat sanoisinko elämää nähneet. Maalasin itse seinät, kun oli revennyttä tapettia ennestään. Jääkaappi hajosi pari vuotta sitten ja oli hieman vaikea löytää tarpeeksi kapeaa mallia tilalle, kun nykyiset normikaapit ovat pari senttiä leveämpiä.

Kotini vaatisi kaken käden kosketusta 💛
 
Hienolta näyttää skeletorin vuokrakämpässä! Näitä minun kodin pintoja ei ole ihan äsken uusittu lattiasta kattoon 😄

20231114_152106.jpg

Maali lähtee pois ja kahden kaapinoven saranoiden ruuvit eivät enää pure kiinni, koska materiaali murenee. Ovet siis lenksuttavat jatkuvasti.

20231114_152138.jpg

Ja tämän hemmetin kynnyksen ruuveja joutuu kiristelemään, kun sukat tarttuvat kiinni. Pari irtonaista lattialistaa on myös, kun seinä on murentunut kiinnityskohdasta 🙂
 

Hmm jos sota syttyy vaihdan sukupuolta ja väistän luodin? Eikös se nykyään onnistu ilman mitään leikkauksia? Senkun ilmoittaa olevansa nainen?
 

Hmm jos sota syttyy vaihdan sukupuolta ja väistän luodin? Eikös se nykyään onnistu ilman mitään leikkauksia? Senkun ilmoittaa olevansa nainen?
Lynkkaamme. Siinä el oikeusasiamies auta.
 
Kyselin kattoristikoista hintaa, vastaus tuli erittäin nopeasti ja ensin ei mainittu toimitusajan olevan joskus ties milloin joten oletan olevan kohtuullisen, hintakin vaikutti olevan kohtuullinen.
Voisin kuvitella jos viime vuoden keväällä olisi moisia kysellyt niin jokaisesta paikasta ei olisi edes vastattu kyselyyn.

Niitä tulee harvemmin ostettua, ei oo ihan hyviä kokemuksia toimitusajoista.
 

Hmm jos sota syttyy vaihdan sukupuolta ja väistän luodin? Eikös se nykyään onnistu ilman mitään leikkauksia? Senkun ilmoittaa olevansa nainen?

Tulet sitten minun mukaan, kun viedään etulinjaan hernekeittoa 💪
 
Tänään iloitsin kun edistynyt omassa kyykyssä, kunnes luen pakkikselta kun joku pirkko käy silloin tällöin pumppailemassa kovemmilla painoilla prkl.
No mä oon tottunut tähän, yksi lapsuuden ystävä (nainen) on eräässä lajissa kilpaillut maailman huipulla ja kerran postasin jostain mun enkoista kyykyssä, tää kommentoi että sullahan on kohta sama kun hänen sarjapainot.
Ehkä tää pitäisi vain kääntää motivaatioksi...

Mulla ois ollut mahdollisuus olla nyt loppuvuodesta pidempään etelässä, se kenen kanssa olisin mennyt on laitellut taas tänään kuvia kärsimyksiksistään välimeren aalloissa reilun 20 asteen lämmössä.
No ehkä alkuvuodesta pääsee pitkäksi viikonlopuksi johonkin.

Miten musta tuntuu ettei mulla oo tänään mikään hyvin?
 
Häkkivaraston siivoaminen. 20 vuoden kertyneestä romusta.

Tuonkin ajan voisi käyttää kaljan lipittelyyn.

Kuinka monta autoshamppoopurkkia mies tarvitsee häkkivarastoon? Varsinkin kun en ikinä ole käyttänyt moista.
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom