Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menetkö sitten seuraavaksi Mehiläiseen työterveyslääkäriksi. Buranaa ja saigonia kaikille, jotka valittaa vaivojaan. Joka päivä töistä kahdelta hiihtämään ja nimi verokalenteriin?

Minun mielestäni Kajsna voisi ihan Googlesta mallia katsomalla alkaa tekemään plastiikkakirurgisia toimenpiteitä - edulliseen kaverihintaan tietysti. Silmäluomet parantuvat nopeasti ja tulos näyttää jo nyt hyvältä. Seuraavaksi voisin kokeilla Brasilian buttliftiä tms mitä näitä nyt onkaan.
 
Minun mielestäni Kajsna voisi ihan Googlesta mallia katsomalla alkaa tekemään plastiikkakirurgisia toimenpiteitä - edulliseen kaverihintaan tietysti. Silmäluomet parantuvat nopeasti ja tulos näyttää jo nyt hyvältä. Seuraavaksi voisin kokeilla Brasilian buttliftiä tms mitä näitä nyt onkaan.
Tämä on hyvä idea!
 
Ei ollut ketään missään
IMG_4037.jpeg
IMG_4035.jpeg
 
Kipinä alkaen 4.30, jipii.
Ystäväni asentohuimauskin tais tulla taas kylään, pitääkin leikkiä hyrrää taas tänään jos lähtis samantien poijes.
 
Minun mielestäni Kajsna voisi ihan Googlesta mallia katsomalla alkaa tekemään plastiikkakirurgisia toimenpiteitä - edulliseen kaverihintaan tietysti. Silmäluomet parantuvat nopeasti ja tulos näyttää jo nyt hyvältä. Seuraavaksi voisin kokeilla Brasilian buttliftiä tms mitä näitä nyt onkaan.
Mä oon samaa mieltä! Voisin varata ajan jo pariinkin kaunistusoperaatioon
 
Aika monta kylää ja kaupunkia pitäisi laittaa pelkästään Italiasta
Saa kai noita kusen makuisia espressopapuja nykyään aika hyvin täältäkin, jos joku masokisti niitä haluaa juoda :D

Vakavammin, niin kai tuo perustuu samaan kuin tässä jutussa, joka kyllä vanha, mutta samaa tarinaa oli jossain tuoreemmassakin, mitä en jaksa nyt kaivaa: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-juodaan-maailman-parasta-kahvia/3214756

Ts. tänne kärrätään suurimmaksi osaksi semmosta papua, joka on mielipiteistä huolimatta aika korkealla tuolla jonkinlaisella kahvipapujen arvosteluasteikolla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom